,,Ti se šališ,jel' tako Niall?"-u nevjerici sam pitala.Mislim..teško mi je za povjerovati da bi Niall učinio tako nešto.
,,Izgledam li kao da se šalim?"-hladno je pitao.
,,Ne...ne izgledaš..(minuta šutnje).. u redu...sve shvaćam...nisam više poželjna ovdje.Pa,ako nisam..idem si spremiti stvari i idem.Ne želim ti više smetati ili tinbiti teret."-skinula sam prsten sa prsta i dala ga njemu na dlan.Teško mi je...sada treba naučiti živjeti bez njega i naviknuti se da njega više neću imati.A i ja glupača...trebala sam znati da ljubav na prvi pogled ustvari ne postoji.Da je to samo ljubav koja nije vječna...trebala sam znati da Niall i ja nikada nećemo biti kao Martina i Neymar.Iskreno...oni su još uvijek zajedno.Vole se.Nema nikakvih svađa...barem mi nitko ništa nije rekao.Imaju troje djece a ako računamo na Davija to je četvero.Iako Martina nije Davijeva biološka majka,maćeha mu je.A to mu dođe na isto.
Punih kofera sam sišla dolje.Jesam li već prije rekla da mi je teško?Ne želim ići ali očito moram.Mogu vidjeti mržnju u njegovim očima.Što sam učinila?Čemu njegova nagla promjena volje i ponašanja?Zar me stvarno toliko mrzi?Stvarno mu se toliko gadim?
,,To je to?"-tiho sam pitala.
,,Samo odlazi i ne vraćaj se više."-hladno je rekao.Bole me njegove riječi.Slamaju mi srce..jednostavno..bilo bi najbolje da me više nema na ovoj zemlji.Tako bi očito bilo najbolje za sve..
Niall's p.o.v (ovo će vas iznenaditi)
,,To je to?"-totalno tihim glasićem je pitala.
,,Samo odlazi i ne vraćaj se više.."-trudio sam se da mi glas bude što hladniji i uspjelo je.Ona je otišla...više je nema..a ja..ja sam ispao najveći kreten na ovome svijetu!Ne želim da ode ali..ovo je dio oklade..znam,znam da sam glup.Kladio sam se zbog svoje samouvjerenosti da mogu pobijediti u pokeru.Ali na kraju..izgubio sam.Izgubio sam nju...izgubio sam svu lovu koju sam imao...jednom rječju izgubio sam sve.Moja ljubav je otišla,ja ostao sam...vjerovatno će Neymar za ovo saznati i doći će ovdje...pretući me.No ne zamjeram mu.Ima pravo pretući mene...najvećeg idiota..kretena...debila...imbecila...budale...ma sve najgore za mene.Mrzim se!Mrzim svoj usrani život!Mrzim što sam se morao ubaciti u poker igru..morao sam kockati i sad sam prokockao ljubav svog života.
Otišao sam u kuhinju po pivo.Možda zaboravim na sve što mi se dogodilo uz gajbu pive.Uzeo sam cijelu košaru sa pivama iz hladnjaka,zatvorio hladnjak i pogledao na zid.Kvragu!Slika mene i Rafaelle.U trenutku sam ispustio tu cijelu košaru i pive su se razletjele po cijeloj kuhinji.Staklo razbijeno,a pive po cijelim pločicama.
,,A u k***c!"-opsovao sam.Stvarno mi ovih dana ništa ne ide od ruke!Izašao sam,nekim čudom živ iz kuhinje,ušao u hodnik i obukao si kožnu jaknu.Uzeo mobitel,novčanik i ključeve te otišao u auto.Idem u prvu birtiju na koju naiđem.Napit ću se u birtiji od viskija,vodke..čega god.
Martina's p.o.v
Par mjeseci poslije
,,Rafaella!Neymar!Adriana!Davi!Doručak!"-dozivala sam ih.Život nam se puno promjenio.Blizanci,Zack i Alex,malo su odrasli.Imaju već 5 mjeseci.Ah..kako djeca brzo rastu.Adriana je navršila prošli mjesec 10 godina.Krenula je u četvrti razred,treći je prošla sa 5.Na koga je ta mala?Na mene sigurno nije.Rafaella nam se doselila.Bila je sva uplakana te noći.Ne vjerujem zašto ju je onaj kreten Niall povrjedio.Prvo Marin,onda Niall.Stvarno nema sreće.Što se tiče Neymara i mene...mi smo neka posebna priča.Zasebna...stvarno ne znam kako preživljavamo.Uopće ne pričamo...jedva da se i pogledamo.Izgovaram njegovo ime samo po potrebi.Čak ni ne spavamo u istoj prostoriji.On spava na kauču,a ja u našoj sobi na krevetu.Što se događa među nama?Teško mi je i ne znam da li ću izdržati.Čudi me što me nije tražio razvod.Možda ne želi razvod zbog djece.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Perfect life or just illusion? INeymar JrI
FanficJoš jedan fanfiction sa Neymarom :)