'Father,again'

733 30 13
                                    

,,Tata"-povikao sam nakon nekoliko minuta stajanja i sutnje pred njim.Boze,tako mi je nedostajao!Njegov zagrljaj,miris...sve na njemu mi je nedostajalo.

,,Hej Davi,pa kako si mi sine?"-pitao me dok me grlio a suze radosnice su mu same padale niz obraze.

,,Dobro sam."-tiho sam rekao.

,,Sine?Tata?Sto se ovdje dogadja?"-u nevjerici je rekla ta mala.Da li ona uopce ima neko ime?

,,Ljubavi...ovo tu je moj sin,tvoj polubrat Davi.Niste se upoznali jos?"-ja njen polubrat?Pa to je nevjerovatno!Ja ne zelim!

,,Moj polubrat?Hoces reci da si varao mamu?!"

,,Ne,Adriana pobogu..nisam ju varao.Davi se dogodio prije nego sto smo se tvoja mama i ja upoznali.Nego...kad smo kod tvoje mame...gdje je ona?"

,,Da Davi..sto si joj napravio?"-nasrnula je,valjda se zove Adriana,na mene.

,,Ja?Nista.Martina je u bolnici."

Neymar'sp.o.v

,,U bolnici?Sto joj je?"-zabrinuto sam pitao.

,,Valjda radja...ne znam".-i to je to.Izletio sam iz kuce brzinom munje.Zasto mi nije javila?I sto ce biti sa Davijem i Adrianom?Bas se i ne podnose koliko sam vidio.Zasto?Uh,samo se nadam da se nece poubijat tamo.Vozim jako brzo.I...na moju zalost evo policije.Masu mi onim znakom u znak da se zaustavim.To upravo i cinim.Ne zelim zavrsiti u zatvoru zbog prebrze voznje,ali opet zelim biti kraj Martine dok radja.Ne zelim da se osjeti samom.

Shakira'sp.o.v

,,Gerard...kako si mi to mogao napraviti?Vjerovala sam ti...i...i.."-ne mogu vise ovako.Ne zelim.Volim ga,ali sto da napravim?Mislim,prevario me.Napravio je njoj,drugoj,onoj odvratnoj Bruni dijete.Ako me vec htio varati,sto bas sa njom?

,,Shak...vjeruj mi,nisam htio.Stvarno...one noci,kad smo se posvadjali nisam bio svjestan sto cinim.Molim te vjeruj mi.Nisam niti gledao s kim idem u krevet."-zajecao je.

,,Nisi htio,ali si napravio!I znas sta?Dosta mi je vise oprastanja svaki put kad napravis neko sranje!"-suzdrzala sam suze te odjurila gore u sobu.Ja se inace ne izrazavam prosto.Pokusavam ne psovati,no ovaj put nisam se uspjela suzdrzati.Bijesna sam.I to jako.Otvorila sam ormar,uzela kofer te spakirala svoju i Milanovu odjecu.Odlazimo,jos veceras.Htio on to ili ne.Briga me.

,,Ma-ma,ma-ma"-uteturao je Milan u sobu.Joj,tako je sladak.Micica moja mala.

,,Sto je bilo,duso?"-njezno sam ga pitala.

,,Kakav ti je to kofer?"

,,To je nas kofer."-sjetno sam rekla.Ne zelim ici,ali Gerard mora shvatiti da...ja necu stalno tolerirati njegovo ponasanje.Ovo neka mu bude lekcija.

,,A kuda idemo?"

,,Ici cemo teti Katarini"

,,Jeej!Jedva ju cekam vidjeti.."-veselo je rekao i istrcao iz sobe.Hah,barem je on sretan.Sreca moja mala.Uzela sam kofer i krenula dolje.Kad sam sisla dolje vidjela sam Milana i Gerarda kako se grle.Aaaa,bas su slatki.Zasto ja ovo Gerardu radim?Aha,vjerovatno zato sto me prevario.

,,Mama!Idemo li?"-Milanovo potezanje za rukav me trgnulo iz misli.

,,Ha?Da,da.Idemo"-zbunjeno sam klimnula glavom i krenula iza Milana prema vratima.

,,Shak...molim te.Promisli jos jednom."-preklinjao me Gerard.Da nisam tvrdoglava,vjerovatno bi mu se bacila u zagrljaj i ne bi nikada otisla.No,srecom ja sam jaako tvrdoglava.I kad za nesto zapnem,ne popustam.

,,Gerard...ovako je najbolje.Treba nam malo vremena jedno bez drugog.Mozda se mi uopce ne volimo.Mozda se samo zavaravamo."-lazem!Samo lazem!Ne znam za njega,ali ja ga volim svim svojim srcem.Boli me sto ga ostavljam...ne znam kako cu dalje bez njega...jednostavno ne znam.

,,Ali.."

,,Nema ali.Zbogom Gerard."-hladno sam rekla i otisla.Suza mi se spustila niz obraz.Ne smijem dozvoliti da Milan vidi da placem.Ne zelim da ista posumnja.

,,Jedva cekam da dodjemo kod tete Katarine"-pjevusio je.Heh,on obozava Katarinu.A i Katarina njega.

Gerard'sp.o.v

Zasto?Zasto se ovo meni dogadja?Ja i glupa Bruna!Zasto sam uopce legao te noci sa Brunom?Nisam morao to napraviti...da sam poslusao glas koji je vikao 'Ne' sve bi bilo drugacije.Siguran sam.

Trrr-trrrr

Gerard: Halo..

Neymar: Gerard...bbrzo.Molim te,dodji u glavnu bolnicu.

Gerard: U redu,u redu.Evo me za pola sata.

Sto je pak Neymaru?Zvucao je jako nervozno...kakogod,idem se spremiti i otici u bolnicu.

Neymar's p.o.v

Sjedim u cekaonici ispred ambulante...uff,nervozan sam i to jako!Mislim...ne postajem svaki dan otac.

,,Hej.Pa gdje si Ney?''-okrenuo sam se prema vratima i vidio Messi-a i njegovog sina Thiaga.

,,Hej Leo,hej Thiago.''-pozdravio sam ih te zagrlio na muski nacin Lionela.

,,Sto je bilo,bro?''-zabrinuto me pitao.

,,Moja zena Martina...dobila je strasne trudove.''

,,Na ovaj poseban dan.Pa sretan ti rodjendan!''-veselo je rekao.Rodjendan?Ajooj...pa danas mi je rodjendan.Kako sam to mogao zaboraviti?Stvarno sam glup -.-

,,Pa dobro tata...ja sam morala pjesaciti nekoliko kilometara samo da tebe nadjem!A i ostavio si me samu sa onim likom...kako si mogao??''-ljuto me pitala Adriana?Adriana...odkud ona ovdje?

,,Adriana od kud ti ovdje?''

,,Pa evo me...dosla malo.''-iznervirano je rekla,i onda je pogledala u Thiaga.-,,A ti si?''-pitala ga je,ovaj put ne toliko ljuto.

,,Thiago,a ti?''-ljubazno ju je pitao.

,,Adriana''-nekako je uspjela izgovoriti.Par puta je zatreptala okicama,kao da mu se upucava.Ma vidi ti to...moja kcer zavodnica.

,,Pa Adriana...idemo li se malo prosetati?''-pitao ju je Thiago,na sto je ona samo klimnula glavom i krenula za njim.

(...)

Vec je proslo nekoliko sati odkad sam ovdje,u cekaonici.Sa mnom su i Gerard i Lionel.Svo osoblje prolazi pokraj nas kao pored kamenih kipova.Sad me pocinju malo frustrirati.

,,Gospodin Santos?''-pozvao me neki doktor.

,,Da,ja sam.Sto je bilo doktore?''-zabrinuto sam pitao.

,,Nista,samo...cestitam Vam.Postali ste otac dva prekrasna djecacica.''-veselo je rekao i otisao natrag svojim poslom.Da li je moguce?Ja sam opet otac?Na moj rodjendan?Martina...ljepsi poklon mi nisi mogla dati...

So evo ga.Ako je nastavak malo prekratak,ispricavam se,ali stvarno ne stignem pisati nista duze.Imam skolu i glupe obveze i...uh,katastrofa.I sad su mi opet poceli treninzi i ja jednostavno ne stignem vise nista :// jedva da i na fejs odem,a kamoli na imstagram :(( e...da na instagramu,nisam bila vec duze.Uglavnom da se vratim na pricu.Iako je malo krace,nadam se da vam se svidja.Sto se tice iduceg nastavka,stvarno nemam pojma kad ce biti.Ali biti ce...nekada.Do iduceg nastavka nemojte zaboraviti ovu pricu ;) vi uzivajte a ja ode na instagram.Caooo :***

Perfect life or just illusion? INeymar JrIDonde viven las historias. Descúbrelo ahora