Marin's p.o.v
Otišao sam do obitelji Santos.Moram vidjeti kako je Rafaella nakon naše sinoćnje avanture.Moram priznati,mala je odlična.Ali naravno nije bolja od Martine,koja će uskoro biti moja.Samo moja.Taman sam htio otvoriti ulazna vrata ali su se otvorila sa unutarnje strane.Susreo sam se sa glupim Neymarom i prekrasnom Martinom.Martina me ljutito pogledala.Nije valjda da zna?Rafaella je rekla da nikome neće reći.Sad je gotova.Pozdravio sam se sa Neymarom i Nadine te otišao gore.U Rafaellinu sobu.Sjedila je tamo na svom krevetu,u suzama.Tako joj i treba...opirala se.
,,Hej mala."-samo me pogledala i skupila se.
,,Ajde,nije valjda da ti sinoć nije bilo lijepo?"
,,Nne."-promucala je.Možda njoj nije bilo lijepo,ali meni je.
,,Slušaj..ovo tu je moj plan.Preko tebe ću doći do Martine."
,,Martina je sa mojim bratom.Nemoj im kvariti sreću."
,,Slušaj me Rafaella...Martina pripada meni!"-viknuo sam.
,,Da se nisi usudio im stati na put!Martina je sretna sa Neymarom...shvati više!"-oho,netko zna vikati.Naljutila me i opalio sam joj šamar.Tada je uletio Neymar Sr.
,,Što se ovdje događa?"-pogledao je u Rafaellu a ona je pogledala u mene.
,,Ništa...problemčići u vezi."-nesigurno je rekla.I bolje da me nije izdala!
,,Sigurno?"
,,Da.100%"-klimnula je glavom.Stari je izašao iz sobe.
,,Dobra curica."-pakosno sam se nasmješio.
,,Gadiš mi se."
,,Srećo...i Martini se gadim,ali biti će moja."
,,Znaš šta?Odbij!"-naglo se ustala i opalila me nekakvom palicom po glavi.I to jako.
,,O oprosti...nisam ti rekla da sam trenirala bejzbol."
,,Kujo jedna!"-pokušao sam ju uhvatiti ali je bila brža i pobjegla je.Kvragu!
Neymar's p.o.v
Martina i ja smo otišli kući i legli u krevet.Martina je bila jako umorna.
,,Ala!"-viknula je.
,,Što se dogodilo?"-uplašeno sam pitao.
,,Pa zaboravili smo Adrianu!"
,,Neka ostane još jedan dan kod mojih,sviđa joj se tamo."-znam da to baš i nije zrelo od mene,ali iskreno...ne da mi se ići po nju.Umoran sam.
,,U redu.Ali sutra idemo po nju."-klimnuo sam glavom i legao kraj nje.
Rafaella's p.o.v
Istrčala sam iz sobe i odtrčala u dnevni boravak.Ovdje me ne smije napasti,ali čini mi se da ga glava previše boli.
,,Što je bilo Rafaella?"-zabrinuto me pitao tata.
,,Ma ništa...ako Marin pita gdje sam,vi ne znate,ok?"-zbunjeno su klimnuli glavom.Izašla sam van i odlučila da ću nazvati Neymara.Iako i Martina zna što mi se dogodilo,Neymaru moram sve reći.On treba znati što Marin planira.Okrenula sam njegov broj i nakon par zvona,javio se.
Neymar: Halo..
Rafaella:Braco,Rafaella je.Imaš vremena?
YOU ARE READING
Perfect life or just illusion? INeymar JrI
FanfictionJoš jedan fanfiction sa Neymarom :)