,,Oprostite...mogu li uci kod Martine Santos u sobu?"-pitao sam med.sestru koja je bila za salterom.
,,A vi ste?"-bahato me upitala.A ja sam?Ona ne zna tko sam ja?Svasta..
,,Ja sam njen muz,Neymar Jr.Niste nikad culi za mene?"
,,A vi ste ona podvojena licnost?"
,,Ja nisam podvojena licnost vec slavna faca.Nogometas.Igram u FC Barcelona.Nikad culi?"-vec isfrustrirano sam ju pitao.
,,Nikad cula ni za kakvog Neymara.Kakogod...na vase pitanje cu odgovoriti sa smijete."-rekla je i otisla u drugom smjeru.A jesu pristojni...u piiiip.Nikad cula za mene?Ma dajj...tko jos nije cuo za poznatog Brazilca i Barcinog nogometasa Neymara Jr?
,,Hej ljubavi."-cuo sam Martinin glas kada sam usao u sobu.
,,Hey..pa kako si mi?"-pitao sam ju.
,,Mah...osjecam se grozno."-tuzno je odgovorila.
,,Zasto ljubavi?Sto je bilo?"-zabrinula me sad,i to jako.
,,Tebi je danas rodjendan,a ja ti nisam nista kupila.I usput sretan rodjendan"
,,Martina...ti si mi poklonila dva najljepsa poklona ikad!Dala si mi dva prekrasna sina.Znas li ti sto za jednog muskarca znaci imati sina?"-zacudjeno me pogledala i odmahnula glavom.
,,To znaci za mene sve!"
Adriana's p.o.v
Ahhhhh....kako je samo lijepo sa Thiagom.On je prekrasan decko.Stvarno...mislim da sam se zaljubila.Nije li to odlican osjecaj?Mislim...biti luuudo zaljubljen u nekoga...ahhh...imam leptirice u trbuhu kadgod ga pogledam.Kad bi me bar zaprosio...
,,Hey Thiago!Nismo se dugo vidjeli"-podigla sam pogled sa poda prema smjeru odakle je dopirao glas.Pa dajjj..nemos me *piiipp*.Zar on mora uvijek sve pokvariti?
,,Hey Drina"-bezobrazno me pozdravio.
,,Bok Luçia"-odvratila sam mu istom mjerom.
,,A vas dvoje se bas i ne podnosite,ha?"-Thiago nas je zbunjeno pitao,na sto smo ja i Luçia(Davi Lucca) samo klimnuli glavom.Mislim,ono...cemu laganje i glumatanje da se super slazemo...kad to nije istina.
,,Thiago ajmo...ne zelim biti kraj ovog lika."-mrzovoljno sam rekla i povukla ga za ruku.Ali ne...on mora tu ostati sa Luccom.Taj plavokosi mi ide vec lagano na zivce!
,,Thiago,Davi!"-cula sam jos jedan muski glas i okrenula se prema tom smjeru.Ovaj decko je bio dosta visok za svoje godine,imao je smedje jedva prepoznatljive oci u mraku i tamno smedju kosu.Iza njega je isla zena,mlada zena.Plavusa.Visoka otprilike metar 65.Odakle mi je poznata da zena?Kao da sam ju vec negdje vidjela...
,,Milan!"-obojica su povikali i otrcali k tom Milanu.Eh,propade meni moja romanticna noc sa Thiagom..
,,Adriana?"-pitala me ta zena.
,,Da?"
,,Gdje ti je mama?Katarina i ja ju zelimo vidjeti.Cule smo da je rodila."-ona zna moju mamu?Odakle?Najednom se iza nje stvorila jos neka zena.Thiago ju je cvrsto zagrlio.Nije valjda da mu je to mama?
,,Ja sam Katarina Messi,prijateljica od tvoje mame"-rekla je ta zena prilazeci mi.
,,Eh da,a ja sam Shakira.Oprosti mi sto ti se nisam prije predstavila"-rekla je i nasmjesila mi se.Shakira?Aha,zato je ona meni poznata..
,,Mama je u bolnici,vec je odavno rodila.Mozete ju otici posjetiti"-klimnule su glavom i zaputile se prema bolnici.
Rafaella's p.o.v (hmm,nju nisam dugo spominjala)
YOU ARE READING
Perfect life or just illusion? INeymar JrI
FanfictionJoš jedan fanfiction sa Neymarom :)