''Da...ja sam..''-rekao je nakon što je shvatio da sam u šoku.Mislim...tko ne bi bio?
''I onda...jesi se ili nisi izgubila?''
''Ja...ovaj jesam...valjda..''-promucala sam.
''A to znači...''
''To znači da jesam..trebam ići u nogometni klub Real Madrid..''-nesigurno sam rekla.
"Okej...ja znam put do tamo.Mislim...ja sam ipak igrač Real Madrida."-sa smješkom je rekao.
Klimnula sam glavom te me on poveo nekuda,samo on zna kuda.Svjesna sam ja da imam tu praksu u Realu,ali...i dalje mi se čini da samo sanjam.Ne sanjam,jel' da?
Uštipnula sam se za obraz,ali malo jače nego što sam htjela..
"Auč!"-vrisnula sam.
"Što je bilo?"-zabrinuto me pogledao.
James p.o.v
"Auč!"
"Što je bilo?"-zabrinuto sam pitao nakon što je jauknula.
"Ma samo sam se uštipnula.."-izgovorila je na što sam ja prasnuo u smjeh.Ona sebe štipa?Pa tko je lud da sam sebe uštipne za obraz?
"Zašto?"
"Ma...nije bitno.."-rekla je i pognula glavu.Pa dobro...ne želiš mi reći razlog,ne moraš..
[………]
"Evo nas"-rekao sam kad smo došli ispred stadiona.
"Bernabeu.."-zadivljeno je rekla.Izgledala je totalno očarano.Zar najobičniji stadion može tako jako očarati najobičnije ljude?
"Zašto te najobičniji stadion tako očarao?"
"Najobičniji?...
Ovo nije najobičniji stadion,James..na ovom stadionu su trenirale najveće nogometne legende..na ovom stadionu je često puta poražena Barcelona.I ono što je najvažnije...
Na ovom stadionu treniraju Realovi igrači.."-očarano je govorila.Wow...zar može biti tako emocionalno vezana za stadion?
"U redu.."-rekao sam i povukao ju za sobom.Da ju ostavim ovdje,tko zna koliko dugo bi samo tako stajala i buljila u vanjski dio.
'Cristiano okupi dečke na Bernabeu,moram vam nekoga predstaviti..' -poslao sam Ronaldu poruku.Neka ih okupi i onda će upoznati i ostatak ekipe,ona..čekaj...kako se uopće zove?
"Kako se zoveš,uostalom?"-pitao sam ju.
"Ja?Martina.."
"Drago mi je.Mene znaš,valjda.."
"Naravno.Ti si James Rodriguez."-nasmješeno je rekla.To je i meni navuklo osmjeh na lice.Mislim...predivno je kada ti većina ljudi zna ime.Kada znaju tko si i što si.
"Kuda idemo?"-pitala je dok smo išli dugim bijelim hodnikom.
"Vidjet ćeš Martina.Vidjet ćeš."
Priznajem...mala je zgodna,i možda,ali samo možda bi ju zaveo da nemam Danielu.Mislim...ja i Daniela se volimo,čemu varanje?A uz to što se volimo imamo i malu djevojčicu.
Dečki su već bili na terenu kad smo izašli iz onog jezivog tunela.
Martina's p.o.v
"Igrači Real Madrida?"-u nevjerici sam rekla.
"Pa naravno tuko da su to igrači Reala,mislim...došla si u Real." -rekla sam sama sebi.Na sreću,pa nisam to izrekla na glas.Ne trebam još da me prozovu luđakinjom..