'My unknown saviour♥'

472 27 7
                                    

Sjedim u policijskoj postaji i...dosađujem se.I svakako ne vjerujem kako je ovaj svijet zapravo loš.Ja sam ispala kriva zato što je pametni Neymar glumio klauna i onda se rasuo po pod i iskrenuo gležanj.Ja sam kriva..zapravo..ni ne čudi me.Jer za svaku jebenu sitnicu..okrivi Martinu.

Pip pip pip

"Hej mala..jel se zabavljaš u Barci? :*"-pročitala sam poruku koja je od Katarine.

"Da da...zabavljam se sve u 16.Mslm..jbt visim ovdje u policijskoj postaji -.-"-odgovorila sam te spremila mobitel u džep.

Upravo je ušao glavni šef policijske postaje u sobu za ispitivanje.

"Dobar dan.."-prvi je pozdravio.

"Dooobar dan.."

"Pa onda...da čujem vašu stranu priče.."

"Ah k'o da je bitno.Mislim..kao da će te mi povjerovati.."

"Tko zna...možda i hoćemo.Prvo kako se zoveš i koliko imaš godina?"

"Ja sam Martina Rakitić,imam 16 godina i tu sam na praksi a onaj kreten od Enrique-a me optužio za sabotiranje."-ispalila sam ko iz topa.

"Martina...sad mi ispričaj što se točno dogodilo.."

"Okej...znači.. ja sam.."-i tako sam mu prepričala sve,od riječi do riječi a on je samo klimao glavom.

Nadam se da mi vjeruje.Jer ako završim u zatvoru...to bi moglo utjecati na moju karijeru..

"Gledaj...sudeći po ovome ti nisi kriva,ali...gospodin Enrique ima jače razloge zbog kojih ćeš ti morati ići u pritvor.."

"Molim?!Zašto jednostavnije niste rekli da vas je podmitio?"-vikala sam dok su me odvodili,vjerojatno tamo..iza rešetaka.

Sjela sam na onu hladnu klupicu i glavu stavila u dlanove.

'Zašto?Što sam ja Bogu skrivila?Pa ja nisam htjela njih sabotirati,to mi nije ni bila namjera.'

Piiip piiiip

"Pa što si sad skrivila,micica?"- dobila sam njenu poruku,nakon dobrih 15 minuta.Hah...Katarina je dobro poznata po tome što..joj dugo treba da odgovori na jednu poruku.

"Ja?Ništa...ama baš ništa,ali onaj tvoj dragi Neymar je glumio klauna koji hoda po žici i...lik se rasuo i iskrenuo gležanj.Pomogla sam mu da dođe do svlačionice,i tamo je sjeo ja sam mu prislonila led na gležanj,on je počeo vikati..uletio je onaj glupi Enrique i mene optužio za sabotiranje.."- još bjesnije sam tipkala na mobitel tu glupu poruku.

Perfect life or just illusion? INeymar JrIWhere stories live. Discover now