Heeey ljudi =) pa kako ste? Nadam se da ste dobro..
Imala sam jako veliku potrebu ovo napisati,iskreno ne znam zasto ali ajd'...
Znaci zelim vam zahvaliti na svim onim vote-ovima i svim lijepim komentarima. Stvarno mi to puno znaci..
Iskreno kad sam postavila uvod,mislila sam da je prica pravo sranje,samo zato sto su mi to neki iz B razreda govorili,kad su slucajno procitali. Stvarno su mi dali razlog vise da ih mrzim(ne znam kako je kod vas,ali kod mene se A i B razredi ne podnose..).
No...prvim komentarom koji je bio pozitivan...dobila sam vise hrabrosti i inspiracije za pisanje dalje.
I stvarno sam sretna jer sam ovdje stekla vise prijatelja. Vjerujte mi,puno boljih nego sto imam u svojem razredu.
Ja se iskreno nadam da vam se prica svidjela,dobro...mozda su neki dijelovi glupi,ali to sve ovisi o inspiraciji.No...kakogod,trudila sam se za tu pricu i pokusala sve dijelove u sretnoj verziji napisati,no to mi ocito bas nije uspjelo..ali priznajte..da su svi sretni,ne bi bilo zanimljivo.Jel' tako?
I usput hvala vam za onih 30,5 tisuca citatelja. Nisam se ni nadala tolikom broju citaca:D
Pa...to je to od mene.Posto je sutra Bozic...jos jednom vam zelim sretan Bozic i sretnu Novu 2015.godinu. Nadam se da cete se zabaviti,i uspjeti odmoriti preko zimskih praznika:*
Love ya all♡♡
P.S-nadam se da cete i citati moju 2.pricu 'Night Changes'
VOUS LISEZ
Perfect life or just illusion? INeymar JrI
FanfictionJoš jedan fanfiction sa Neymarom :)