U ovom dijelu se pojavljuju dečki iz 1D-a.
Martina's p.o.v
,,Otac djeteta je..."
Ding-dong
Super.Hvala ti zvono.Spas u zadnji čas.
,,Oprostite mama,tata,moram ići otvoriti vrata"-kiselo sam se osmjehnula te doslovce otrčala do vrata.
'Tko je sada dovraga?'
Otvorila sam vrata i vidjela...
Neymar's p.o.v
,,Brže dečki!Življe to malo!"-vikao je Enrique.Taj lik stvarno zna kako izmoriti ljude.
,,U redu.Sada morate napraviti 50 sklekova i 60 trbušnjaka"
,,Ali...treneru ne možemo više"-potužio se Messi.Ako on više ne može...onda znate da je jaaako umoran.
,,Hoćeš viš možda?"
,,Ne...treneru.Ne želim"-otpuhnuo je.Nije se mogao izboriti za naš predah.
,,Ooo,Neymar nismo se dugo vidjeli."-našalio se Gerard sa mnom.
,,Da...baš dugo.Prošlo je možda najviše 5 minuta."-odradili smo te sklekove i trbušnjake.
,,Super,trening je gotov.Dečki možete ići kući"
'Aleluja'
,,Hej Neymar...ideš sa nama u klub?"
,,Ne Leo.Ne mogu.Moram doma Bruni."
,,Ah,ti i tvoja Bruna.Ta cura ti neda živjet.Daj si vrati onu na M."-bijesno je promrmljao Pique.Sad bi dečki htjeli da sam sa njom a ne sa Brunom.Stvarno vole sve raditi naopačke.Ali...ja više ne volim Martinu.Valjda.Imam Brunu.Ona mi pruža sve potrebno.Samo,nemam onaj osjećaj kakav sam imao kad sam bio sa Martinom.Nije se vratila po svoje stvari.U nadi da ću ju brže preboljeti,spalio sam ih.No...to mi ne pomaže.Ugh,mrzim svoje srce!
,,Ljubavi...stigao sam!"-viknuo sam sa vrata.No...ne dobivam odgovor od nje.Gdje li je sad ta mala?Hm,otići ću pogledat u sobu...možda je tamo.Otvorio sam vrata i....ništa.
,,Pa dobro...gdje je nestala?"-osjetio sam nečije ruke na svojim ramenima.
,,Mene tražiš?"-okrenuo sam se i vidio Brunu.
,,Da"-privukao sam ju bliže k sebi i poljubio.Uzvratila je.Uhh,ovo postaje sve vatrenije!Počeo sam ju lagano skidati.
,,Hahaha,nestrpljivče"
,,Ne želiš?"-uplašeno sam ju pitao.
,,Naravno da želim"-poljubila me još strastvenije.Nabio sam ju na zid.Omotala je noge oko mojih kukova
,,Ney,želim nezaboravnu noć!"
,,I dobit ćeš je srećo"-skinula mi je hlače i bokserice.Ahh,ti prsti.Tako nježni...ali opet ne mogu se mjeriti sa Martininim.
'Kretenu!Ne razmišljaj o njoj!' - prekorio sam se te ju maknuo sa misli.Ona je otišla.Ja sam nastavio sa životom.100% je i ona.Kad sam lagano ušao u nju zastenjala je.
,,Slobodno jače.Molim te!"-to je više zvučalo kao naredba,a ne molidba.Prljava cura.
,,Aaaaaa"-počela je vrištati kad sam išao sve brže i brže.