"Xavi...ja sanjam zadnjih par dana jedno te isti san..sanjam jednu curu,imenom Martina i...problem je što svaki put kad je se sjetim osjetim leptiriće u trbuhu"
★
★
★
Tek što sam došla u školu već moram kod ravnatelja.Eto...što god da se desi,Martina kriva.Prozor razbijen,okrivi Martinu,razvale vrata..naravno okrivi Martinu.Čovječe..ja za sve kriva.
★
★
★
"Martina putuješ sutra ujutro u Barcelonu"-javio mi je ravnatelj.
★
★
★
"Dečki ovo je vaša nova pomoćnica vašeg doktora.Iako..ona će biti više sa vama nego doktor."
★
★
★
"Xavi to je ona.."-rekao sam ne znavši da ona stoji iza mene.
★
★
★
"Ja sam Martina,drago mi je."-rekla sam te im poklonila jedan od mojih najljepših osmjeha.Jesu igrači Barcelone,ali opet i oni su zgodni.
★
★
★
"Prijatelji?"
"Naravno"
★
★
★
"Žao mi je,ali sad moram ići..imam praksu u Realu."-tužno sam rekla.Iskreno...ne sjećam se kad sam posljednji put bila tako tužna..
"Obećaješ da me nećeš zaboraviti?"-tužno je pitao.
"Obećajem."
★
★
★
"Gdje je Neymar?Kako mu je?"-zabrinuto pitam sve doktore na koje naiđem,ali nitko mi ne želi odgovoriti.samo šutke prolaze pored mene kao pored nekog kipa.Prokleti doktori.
★
★
★
"Gdje je moj Neymar?Kako mu je?"-dolazi neka cura i pita ista pitanja.Ona dobiva odgovore,a ja ne dobivam.
"Gđice Marquezine,Neymar je bolje.."
★
★
★
"Pustite me!Moram ga vidjeti!"
"Ne luđakinjo..van!"
★
★
★
"Martina?Gdje je?"
"Ney..žao mi je što ti ovo govorim ali Martina je rekla da te mrzi i.."
★
★