Üzerimde sırılsıklam olmuş tişörtü çıkararak kiraladığımız evin verandasında sıktım. Ashton yanımda durmuş söyleniyordu.
"Susar mısın artık?"
"Tabi." dedi gözlerini devirerek.
"Eve öyle giremezsiniz." Ne zaman geldiğini bilmediğim Avery bir ayağı kumda diğeri merdivenin ilk basamağındayken bize bakarak konuşmuştu.
Ashton homurdanarak gömleğinin düğmelerini çözmeye başladı.
"Hem ne bu haliniz? Mayosuz mu geldin?"
"Böyle daha çok eğleniyormuş." dedi beni kast ederek. Çıkardığı gömleği tıpkı benim gibi sıktı.
Kapıyı açtım ve peşimden geldiğinden emin olduktan sonra içeri girdim. Merdivenleri ağır adımlarla çıkarken arkamı döndüm.
"Duşa girmek ister misin?"
Kafasını şaşkınlıkla kaldırarak bana baktı.
"Herkes buradayken seks yapmak mı istiyorsun?"
Gözlerimi devirdim ve hafifçe omzuna vurdum.
"Söylediklerimden bunu mu çıkardın?"
Hafifçe gülümsedi, yüzünde kurnaz ifadelerinden biri oluşmuştu. "Seve seve kabul ederdim ama arkadaşlarının sana bakış açısının değişmesini istemem. Bu seferlik pas geçiyorum."
"Ne yani, intikamını böyle mi alacaksın? Beni seks bağımlısı gibi göstererek mi?" Kaşlarımı inanamaz bir tavırla kaldırmış ona bakıyordum. Eliyle hızla ağzımı kapattı.
"Sus, hastalığını bir duyan olacak." Ağzım hala kapalıyken gözlerimi devirdim ve elini iterek arkamı döndüm.
"Sana bir daha asla soru sormayacağım." dedim kalan merdivenleri bir çırpıda çıkarken.
"Yarım saat sonraya kadar." dedi beni düzelttiğini zannederek arkamdan.
Koridorun en sonundaki odayı almıştım. Zaten başka seçeneğim de yoktu. Boş dolabın içine fırlattığım çantamı çıkardım. İçinde ikimiz için de getirdiğim temiz kıyafetler vardı. Havlu ve şampuanı aldıktan sonra çantayı komodinin üzerine bıraktım.
"Sanırım ben burada sıramı bekleyeceğim." Yatağın kenarına otururken konuşmuştu.
Derince iç geçirerek ona arkamı döndüm. Kapıyı kapatır kapatmaz kahkahası tüm odayı doldurmuştu. Elimde olmadan kendimi gülerken buldum.
Banyo çok küçüktü. Her odada bir tane olduğunu düşünürsek çok da yadırgayacağım bir şey değildi.
Kısa bir duş aldım ve havluyu etrafıma sararak tekrar odaya girdim.
Telefonuyla uğraşıyordu. Beni görünce kapatıp bir kenara bıraktı ve oturduğu yerden kalktı.
"Su hala sıcak." dedim imayla karışık alayla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARADISE LOST \\Irwin
Fanfiction"Burası," diye fısıldadı sıcak nefesi dudaklarıma çarparken. "Benim kayıp cennetim."