Unexpected - 15

11.5K 615 92
                                    

Charlotte pov

Met barstende hoofdpijn word ik wakker, dat feest van gisteravond was echt niet normaal raar. Ik had er nooit naar toe moeten gaan, mijn vader had het me nooit moeten verplicht. Ik zucht, en stap uit bed. Als ik voor de spiegel sta, zie ik dat mijn gezicht bleek is. ''Gaat het al wat beter?'' vraagt mijn vader. Ik werp hem een chagrijnig blik. Dit komt allemaal door hem, en weet ik veel wat ik op dat feest heb gedaan. Ik was dronken, dat weet ik zeker. Hoe heb ik anders hoofdpijn gekregen, en herinner ik me niets meer? ''Het kan niet beter.'' 

Hij zucht. ''Het zal wel, dag Charlotte.'' ''Ja doei.''

Lekker gezellig, kan hij op een zaterdag gewoon niet vrij nemen? Soms is het echt eenzaam om enigskinds te zijn. Ik zou wel een zus willen, waar je gewoon alles mee kunt delen. Over jongens praten, het zou geweldig zijn. Maar helaas, het mocht niet zo zijn. Ik pak mijn mobiel van het kastje, en ga op twitter. 

Leuk feest Brendan

Yesterday was ON

Gaande feest

Beste feest ever!

Was leuk, moet je vaker doen x

Gister feest van baby Brendan gehad, was geweldig xxxxx

Ik rol met mijn ogen, wat een stomme tweets. Zo een geweldig feest was het vast niet, toch? Ik besluit maar ook iets te tweeten.

Koppijn geweldig 

Ik sluit twitter af, en kijk naar mijn berichtjes. Ik glimlach als ik zie dat ik er een van Alex heb.

A:hey, hoe was het feest?

C: Eh, weet ik niet

A: Hoezo?

C: Was soort van niet nuchter

A: Wat wil je zeggen Charlotte

Is hij boos? Hij noemt me anders nooit Charlotte. 

C: Ik was gewoon dronken

A: Gewoon? Alleen jij?

C: Ik denk het

A: Oh

C: Ja ..

A: Oké

C: Ben je boos?

A: Nee

C: Zeker

A: Ik zei toch nee

C: eh, ik ga

A: Oké doei x

C: Doei (: x

Maandag

''Rot op, Brendan.'' zeg ik geërgerd. Ik haat maandagen, maar door Brendan wordt het nog hatelijker. ''Op het feest hoefde ik anders niet weg te gaan.'' Ik draai me om, en kijk hem vreemd aan. ''Wat bedoel je, roze apenkont.'' Hij lacht. ''Grappig, ga je weer schelden. Nou ja, als je het wilt weten, dan moet je na schooltijd naar de kantine komen.'' Ik kijk hem serieus aan, dit is niet grappig. Ik wil weten wat er is gebeurd. ''Grappig, heb ik al verteld dat je op een varken met kiespijn lijkt? Nee, nou ja, hier een beschrijving van je gezicht. Ik zie je na school Brendan.''

Na school

Na tien minuten bij de kluisjes geweest te zijn, loop ik naar de kantine. Het is nu vrij rustig, sommige zijn uit en andere hebben nog les. Ik zie hem al staan, en loop naar hem toe. ''Wat is er gebeurd op dat feest, Brendan. Ik wil het nu weten.'' 

''Je wilt het niet weten.''

''Waarom denk je dat ik hier sta?''

''Voor mijn gezelschap.''

''Fijn dat je dat denkt, maar nee.''

''Oké .. je wilt het dus weten.''

''Brendan! Vertel het nou.''

''Oké rustig, waar zal ik beginnen? Je gaf me een cadeautje, je hebt met me gedanst, en jij hebt me gezoend.''

Mijn mond valt open, en mijn ogen worden groot. Alsjeblieft, laat dit niet waar zijn. Als andere dit hebben gezien, komt Alex er gauw achter. ''Ik geloof je niet.'' 

''Geloof wat je geloven wilt.'' zegt hij en haalt zijn schouders op. ''Ik zal nooit met je dansen, en ík zal je nooit zoenen.''

''Dan geloof je het niet.''

''Brendan is dit echt gebeurd?''

Dit kan niet waar zijn. Ik probeer diep na te denken, en langzaam komt het terug. Ik heb zijn moeder gezien! En ik heb cola gevraagd .. en.. Nee. Hij heeft er toch niet iets in gestopt. Klootzak. ''Jij klootzak! Je moeder is niet dood, en je hebt iets in mijn cola gedaan.'' snauw ik. Zijn ogen worden groot. ''M-mijn moeder is gewoon dood.'' ''Brendan, lieg niet. Waarom zal je over zoiets liegen? Je bent echt een grote egoïst, waarom zou je dat doen? Waarom wil je zo graag dat ik je haat, of in ieder geval, nog meer haat?'' schreeuw ik en geef hem een duw. Op dat moment komt Alex eraan. Ik zucht, is hij niet weg? ''Wow Char, rustig, wat is er?'' Ik slik een brok weg, als ik hem zie. Ik ben gewoon vreemd gegaan. ''E-er is niks.'' Brendan kijkt ons kwaad aan. ''Charlotte moet geloof ik iets vertellen.'' Ik draai me met een ruk om naar Brendan. ''Ik geloof dat jij ook iets moet uitleggen.'' sis ik. ''Charlotte wat is er?'' zegt Alex en grijpt me bij mijn arm. ''Niks.'' zeg ik en kijk hem aan. ''Ze is vreemd gegaan.'' zegt Brendan vanachter me. Ik vloek binnensmonds. Alex laat me arm los, en kijkt me hulpeloos aan. ''Met wie.'' ''Met hem.'' fluister ik zacht. ''Het is niet wat je denkt, hij heeft me express dronken gemaakt!'' roep ik wanhopig. ''Ik weet het niet.'' zegt hij, en loopt weg. Ik kijk hem na, tot dat hij verdwenen is. ''Brendan.'' zeg ik kalm. ''Waarom ben je zo'n irritante klootzak?'' ''Denk eens na.'' zegt hij. Ik draai me om. ''Waarom zou ik na moeten denken? Je moet gewoon een keer je mond houden.'' 

''Even serieus nu. Waarom denk ik dat ik jou uitnodig, maar Alex niet?''

''Omdat je triest bent.''

''Of omdat ik je leuk vindt.''

En ik zweer het, op dat moment stond mijn hart stil.

-------------------------------------------

Hey, ik had drama beloofd maar er is niet zoveel drama :( . Maar dat komt wel, geloooofff meeee.

Nou ja, ik haat school. Ik HAAAAAAAAAAAAAAT school. Ik had mijn 4,5 voor natuurkunde gister herkanst, maar geloof me , ik haal voor de herkansing niet eens hoger dan een 1 :(

Oh, en dit is een foto van Chelsea. Yay. Gespeeld door Sydney Sweeney

I promise, I hate youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu