Charlotte pov
Ik voel het koude water al bij mijn tenen en doe mijn ogen dicht. Wanneer ik onderwater ben, blijf ik er nog even. Ik doe mijn ogen open, en het enigste wat ik zie zijn benen, voeten en een kont. Ik zwem weer naar boven, schud heel even wild met mijn haar en wrijf met mijn handen in mijn gezicht. Als ik mijn ogen open doe werp ik Stephanie gelijk een boze blik. 'Moest dat?' vraag ik. 'Ja.' zeg ze, droogkloot. Pff, wilde ik even relaxen moet zo'n achterlijk debiel mij in het water duwen. Ik klim uit het zwembad, super sexy natuurlijk net zoals op al die foto's en films. Nee, ik klim er uit als een spast. Waarom is de rand zo glad? Ik ben zo lenig, en gooi een been over de rand. Geen slimme zet, nu heb ik pijn én mijn been is weer het water in gegleden. Ik probeer het weer, met dit keer wat meer grip. Yes, het gaat lukken. 'Lukt het?' vraagt Brendan poeslief, maar ergens zie je toch zijn cheeky grijns. 'Nee.' zeg ik droog. Ik hijs me op, maar Brendan gaat hurkend voor me zitten. Hij glimlacht en duwt me weer het water in, ik trek aan zijn handen en hij valt net mee het water in. Ik doe mijn ogen open, alweer onderwater. Ik zie Brendan verderop. Oké nu zo snel mogelijk weggaan, strakt komt die gek nog achter mij aan. Zo snel als ik kan zwem ik weer naar boven, Brendan is nog steeds onderwater. Ik probeer zo snel mogelijk over de rand heen te klimmen. 'Waar ga je heen, princes?' zegt een stem achter me. Ik kreun. Nee, please god, help me. Hij trekt aan mijn middel, en alweer beland ik onderwater, maar niet zo diep dit keer. Ik zwem weer naar buiten. 'Hou gewoon op.' zeg ik. 'Nee.' zegt hij en duwt me onderwater. Ik doe mijn ogen open en zie zijn sixpack. Omg, dat is waar ook. Hij heeft een sixpack. Ik zwem weer naar boven, maar zie dat Brendan al weg is. Ik klim zelf uit het zwembad, wat dit keer wel snel lukt. Ik vervloek je, eetgod. 'Slime Bitch.' roept een jongens stem achter mij. 'Wat, waar?' vraag ik en draai me geschrokken om. Too late. Aaron, Brian, Stef en Brendan gooien smurrie over me heen. 'AAAAAAAAH, gadverdamme.' gil ik. Alle vier liggen ze dubbel. Lach maar. 'HUG TIME!' roep ik en geef ze alle vier een dikke knuffel. Dit zou ik eigenlijk nooit doen, maar goed nu zitten hun ook onder het smurrie. Ik trek me los en dit keer ben ik degene die het laatst lacht. Ik pak mijn handdoek en haal het viezigheid weg, ik stop de vieze handdoek weg en pak mijn schone. Jup, ik heb er twee bij. Ik kijk op mijn mobiel, vijf uur. Om zes uur gaan we eten, Stephanie is ook al weg. Dan besluit ik om ook maar wegtegaan.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vote, Comment & Follow. Ik heb een vraagje, waar lezen jullie dit op? Laptop, computer, ipad of mobiel?