Charlotte pov
Ugh ik word écht gek van Chelsea. De ene keer is ze m'n beste vriendin en de andere keer weer niet. Ik ben dus echt zo klaar met haar. Was ik al, maar oké. Het is lekker warm en rustig in mijn eigen kamer, met nadruk op rustig. Ik hoor mijn beltoon afgaan en glimlach als ik Guillaume's naam zie staan.
C: Hey
G: Hey, wat doe je?
C: Vervelen
G: Ik ben in de buurt, moet ik komen?
C: JAAAAAA
G: Dat is duidelijk, tot zo!
C: Doeiii
Ik leg mijn telefoon weg. Ik ga me zometeen dus niet vervelen. Een enkele minuten later hoor ik geklopt. Ik loop naar de deur, en weet gewoon dat het Guillaume is. Ik doe open en mijn glimlach is gelijk weg. 'Brendan.' zeg ik nors met een strak gezicht. 'Ja hoi.' zegt hij droog. Ik staar hem aan, met natuurlijk een perfect opgetrokken wenkbrauw. Hij staart met een strak gezicht naar me. Net als ik de deur wil dicht doen geeft hij me een bitchclap. 'Met de groeten van Chelsea.' zegt hij erachter na. Ik wrijf over mijn wang, auch dat deed pijn. 'What the fuck deed jij?!' hoor ik een boze stem roepen. Ik krimp ineen, nee Guillaume doe het niet. Natuurlijk gun ik Brendan pijn, heel veel zelfs. Maar Guillaume tegen Brendan, tsja dat gaat niet goed. Ik draai me om en kijk naar de spanning tussen de twee jongens. Ik zie Guillaume uithalen en zijn vuist belandt in zijn gezicht. 'Hou op!' roep ik bang. Ik ben bang dat Brendan straks in het ziekenhuis belandt, niet dat ik het erg vind. Al gauw slaat Brendan terug, er ontstaat een gevecht. En je ziet duidelijk wie er sterker is. Ik zie Guillaume nog voor een laatste keer uithalen, maar voordat hij Brendan kan raken spring ik er tussen. Een harde vuist belandt in mijn maag en er gaat een schok door me heen.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Mensen op het moment dat ik dit typ, typ ik op mijn NIEUWE laptop en kijk ik de openingsceremonie voor het WK. ASHSGDHDH zoveeeeeel zin in! Morgen vrijdag de dertiende en dan speelt Nederland tegen Spanje, oehh.
Dit keer moet je in de comments schrijven wie volgens jou de knapste voetballer is, van het WK!
Die van mij is Ronaldo, hij is gewoon goddelijk ja .
Vote & Comment.