Hoofdstuk 19

17.8K 675 18
                                    

Charlotte pov

'Hahahaha.' hoor ik Chelsea's, irritante, nep lach. Ik duw Guillaume gelijk van me af en kijk geschrokken om me heen. Chelsea staat daar te lachen en Brendan staat er een beetje, tsja hoe zal ik het zeggen, ongemakkelijk bij? Chelsea komt op ons aflopen en trekt Brendan mee. 'Sinds wanneer heb jij een vriendje.' zegt ze spottend en legt extra nadruk op 'jij' . 'Ik heb geen vriendje.' snauw ik 'En anders wat dan nog, is dat zo raar?' 'Nee tuurlijk niet, je gaat zomaar iemand random zoenen.' zegt ze lachend 'Ik heb bewijs want Brendan was erbij.' eindigt ze haar zin. 'Dat is leuk voor die Brendan, ik heb hier geen zin in, bitch.' sis ik. Ik sta op en al het zand kleeft aan mijn shirt. Ook dat nog, lekker. 'Mooi hoor, een zandpak.' Ik negeer haar en loop boos en verbaasd naar het hotel. Guillaume die me zoent, Chelsea die opeens zo'n bitch is geworden? Weird. Oké, eerlijk gezegd, ik vond het niet erg om met hem te zoenen. Heb ik gevoelens voor hem? Ulgh, wat is gevoelens zo'n kleverig woord. Maar verder op mijn vraag, heb ik gevoelens voor hem? Uhm, geen idee. Pff, wat een vermoeiend dag. 'Hé, Charlotte, wacht!' roept Guillaume vanachter. Ik draai me om. 'Wat?' vraag ik. 'Ehm, over daarnet he..' begint hij. 'Ja ja, ik ken het verhaal wel, ik liet me gaan bla bla, ik had medelijden met je bla bla.' zeg ik op een ongeduldig manier. 'Nee, ik vind je echt leuk!' roept hij daarna. Mijn ogen worden groot. 'Vind je me leuk?' vraag ik vol verbazing. 'Ja.' zegt hij wat verlegen. Awh, that's so cute. Hé, wacht. Deze Charlotte ken ik nog niet. Heb ik dan toch een hart? Neh. 'Oh oké.' is het enige wat ik zeg. Wat moet ik anders zeggen, dat ik hem ook leuk vind? Ik weet niet eens hoe dat voelt, raar toch. 'Ik ehm, leg me eens uit, hoe weet je of je iemand leuk vindt?' vraag ik beschamend. Hij moet een beetje lachen, schattig. Argh, ik word gek van mijn gedachten. 'Nou, je vindt alles aan diegene leuk en je denkt heel vaak aan diegene en wilt altijd bij diegene zijn, denk ik.' zegt hij niet echt overtuigend. Hm, vind ik alles leuk wat Guillaume doet? Denk het. Denk ik heel vaak aan hem? Nee. Wil ik altijd bij hem zijn? Dacht het niet. 'Is dat bij elk mens zo?' vraag ik zachtjes. 'Nou, misschien bij de meeste wel.' zegt hij. 'Dan spijt het me.' zeg ik en ren keihard weg. Waarom ik weg ren? Geen idee. Misschien ben ik wel bang op zijn reactie. Misschien wordt hij woedend. Misschien neem ik uit medelijden dan verkering met hem. Ho wacht. Ik rem af. Alles wat hij doet vind ik leuk. Maar mijn moeder vind mijn vader óók leuk. En mijn moeder is ook niet altijd bij mijn vader. Mijn moeder denkt ook niet altijd aan mijn vader. Misschien vind ik hem toch leuk? En misschien wil ik het niet toegeven, omdat ik Charlotte ben, het meisje dat haar gevoelens niet uit, want die heeft ze niet. Niet een meisje dat aandacht om alle jongens vraagt, elke week een nieuw vriendje wilt. Weetje, ik moet gewoon een nachtje slapen en alles op een rijtje zetten. Misschien word ik morgen wel wakker, met het antwoordt.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Aaah peepzz, dit moet je ECHT even zien als een tussenhoofdstuk. Jullie wilden dat ik verder ging, dus vandaar dit. Sorrrrrrrrrrrrrrrryyyyyyyyyyyyy.

Vote, comment & follow?

Begging, begging you. 

lol , okay nee bye xxxxx

Loveee julliee. Ohja reageren! Vind IK altijd leuk!

I promise, I hate youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu