Unexpected - 35

8.4K 547 72
                                    

Charlotte pov

Ik liep glimlachend met Alex de school binnen, mijn moeder had hem goedgekeurd. Het leek alsof ze een product moest beoordelen, niet dat Alex dat is. Ik was er erg blij om, want je weet hoe mijn moeder is. "Ga je mee naar mijn kluis?" vroeg ik. Hij keek even bedenkelijk. "Please?" Ik zette een pruillipje op. "Dat gaat niet helpen." lachte hij. Ik rolde met mijn ogen en pakte zijn hand vast, en trok hem mee. Ondertussen in de gangen zag ik Brendan, hij keek naar onze ( die van alex en haar dus) handen en zijn blik kruiste de mijne. Hij keek anders, er was iets anders. Het was eng, want het leek niet meer op Brendan.

Brendan pov

Het maakte me kapot, ik was echt een pussy. Hoe kon ik ooit van alle meisjes op de wereld Charlotte leuk vinden? Waarom had ik überhaupt gevoelens gekregen voor haar, ze haat me en ik haatte haar. Ze wilde me niet, niet nu en niet later. Ze was met Alex. Ik keek haar even aan, en ze keek terug. Na een aantal seconde wendde ik mijn blik af. Het maakte ook eigenlijk niet meer uit.

Ashley pov

Ik wist wel dat Brendan Charlotte leuk vond. Wat zag hij in die bitch? Ja, ze was mooi. Maar voorderest ook niet echt iets anders. Ik was mooi, en ik kon hem alles geven. Ik was beter dan Charlotte, ik kon hem meer aanbieden. Ze verdient zijn aandacht niet, alleen ik. Ik zal er voor zorgen dat hij me leuk vindt. Ik liep regelrecht op hem af. "Babe." zei ik hard genoeg zodat Charlotte me kon horen. Ik dacht er verder niet over na, en kuste hem. 

Hij stribbelde niet eens tegen, ik wist wel dat hij ergens gevoelens voor me had. Ik duwde hem zachtjes van me af, en keek Charlotte met een grijns aan. Ze fronste en keek mij en Brendan vragend aan, waarna ze snel weg liep met Alex. "Charlotte, het is niet..." hij stopte midden in zijn zin. "Whatever Brendan, ze is niet van jou dus je hoeft ook geen excuses te bedenken, get over it ze is met Alex." Ik rolde met mijn ogen. "En ik ben niet van jou." snauwde hij en stormde weg. Nog niet Brendan, nog niet.

Charlotte pov

Ik vond het maar vreemd, Ashley en Brendan? Ja, ze zaten bij elkaar in de pauze en gingen af en toe met elkaar om. Maar, hun een relatie? Die dag ik niet aankomen, maar ja als hij er blij mee is is het goed.  "Ik moet naar mijn les." zei Alex. Voor de verandering trok hij me in een stevige knuffel, iedereen deed raar vandaag. Ik knuffelde hem maar terug, want ja, knuffels met Alex zijn de leukste. "Doei." Hij gaf me nog een kus op mijn wang, en liep weg.

Alex pov

Ik zag wel hoe Brendan naar Charlotte keek, ik mag hem niet en heb hem nooit gemogen.

Charlotte pov

Ik liep het klaslokaal binnen, en zocht een plekje achter Brendan. "Dus Ashley en jij huh?" plaagde ik hem. Hij draaide zich om. "Het is niets."

"Daarom zoenen jullie zeker." lachte ik. "Het is niet grappig."

"Voor mij wel, sukkel." Hij rolde met zijn ogen. "En we zijn weer terug bij het begin."

"Laat ik je maar één ding zeggen Brendan, ik mag je niet." zei ik triomfantelijk.

"Same."

---

Ja ik weet het, een raar hoofdstukje. Maar het volgende hoofdstuk is het laatste hoofdstuk asdfgjkl, ik heb zo'n zin in het vervolg.

Oh

En ik kom uit NOORD BRABANT. YAS. OF NIET, IDK.

ily guys.

Vote & Comment

I promise, I hate youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu