Držet se od Alexe nebylo úplně tak lehký, jelikož jsme žili pod jednou střechou. Dokonce i když se snažil držet odstup, pořád jsme na sebe naráželi. Také se semnou vyhýbal očnímu kontaktu, ale tím mě jen víc fascinoval. O dva dny později po našem rozhovoru na pláži jsem vkročila do kuchyně potom co jsem snědla sendvič s arašídovým máslem a byla přivítána další polonahou holkou. Vlasy měla rozcuchané, ale i tak byla atraktivní. Nenáviděla jsem takové holky. Otočila se, aby se na mě podívala překvapený výraz rychle vystřídala rozmrzelost. Přimhouřila oči a položila si ruce v bok.
"Vyšla si právě ze spíže?" zeptal se mě. "Ano a ty a Alexové postele?" ptala jsem se jí naopak já. Vyletělo mi to z pusy, než jsem se stihla sama zastavit. Alex mě informoval, že jeho sexuální život je jeho věc měla jsem být z ticha. Holka nadzvedla obě obočí, které bylo perfektně vytrhané a upravené, pak se jí po rtech rozlil úsměv. "Ne ne, že bych do jeho postele nešla, kdyby mě tam pustil, ale neříkej to Jayovi" zamávala rukou jakoby odháněla mouchu. "Nevadí on už to stejně ví nejspíše" řekla a já byla zmatená. "Takže ty si vylezla z Jayovi postele," zeptala jsem se znovu si uvědomila, že ani tohle není moje věc. Ale Jay tu nebydlel, takže jsem pořád byla zvědavá. Holka si projela rukou rozcuchané vlasy a povzdechla si. "Jo, nebo alespoň z jeho staré postele" řekla mi dál. "Jeho staré postele"? zeptala jsem se. Pohyb mezi dveřmi zachytil mojí pozornost a oči se mi střetli s Alexovími. Sledoval mě s úšklebkem na rtech. Skvělý. Slyšel moje vyzvídání . Chtěla jsem se podívat jinam a předstírat, že jsem se právě neptala jestli byla v jeho posteli.
Vedoucí pohled v jeho očích mi říkal, že by to bylo k ničemu. "Prosím nenech se rušit, Chloe. Pokračuj ve vyslechu Jayova hosta. Jsem si jistý, že by mu to nevadilo. " protáhl se Alex. Zkřížil si ruce na prsou a opřel se o rám ve dveřích jakoby si dělal pohodlí. Sklonila jsem hlavu a šla si ke koši oprášit drobky od chleba z prstů, zatímco jsem si dávala dohromady myšlenky. Nechtěla jsem v téhle konverzaci porkračovat, zatímco Alex poslouchal. Vypadala sjem, že se o něm příliš zajímám. Něco, co on nechtěl.
"Dobré ráno Alexi. Díky, žes nás tu nechal přespat. Jay toho včera vypil moc na to,aby mohl řídit do svýho bytu" řekl holka. Ach. Tak tohle byl ten příběh. Sakra. Proč jsem se nechala dostat zvědavostí? "Jay ví, že tu má pokoj když ho potřebuje" odpověděl jí Alex. Koutkem oka jsem ho viděla odstrčit se ode dveří a jít k pultu. Jeho pozornost byla zaměřena na mě. Proč to sakra nenechá být.. tiše jsem odešla. "Ehm no radši poběžím nahoru zatím" řekla ta holka. Alex ale neodpověděl a já se stále na něho nepodívala. Holka to vzal jako povel k odchodu. Počkala jsem dokud neuslyším kroky na schodech podívala se na Alexe.
"Zvědavost zabila kočku, sladká Chloe " zašeptal Alex, když ke mě přišel blíž. "Myslela sis, že jsem měl přes noc další návštěvu? Hmmm? Rozhoduješ se jestli byla semnou v posteli celou noc?" Z těžka jsem polkla, ale nic jsem neřekla. "S kým spím není tvoje věc kdyby mě nechal prostě odejít, nikdy bych už s žádnou holkou co se ukáže v jeho domě nepromluvila.
Alex se natáhl a namotal pramen mých vlasů kolem prstů. "Nechceš mě poznat možná si to myslíš, ale nechceš. To ti přísahám. Kdyby nebyl tak zasraně nádhernej a neměla bych ho pod nosem, bylo by snažší tomu víc věřit. Ale čí víc mě odháněl od sebe tím víc jsem byla zaujatější. "Nejsi taková jakou jsem tě čekal kéž by jsi byla bylo by to mnohem jednodušší" řekl tichým tónem, pak mi pustil vlasy, otočil se a odešel pryč. Když se zavřely dveře od verandy vypustila jsem zadržovaný dech. Co tím myslel? Co čekal?
Když jsem se ten den vrátila večer domů Alex tam nebyl. Otevřela jsem oči a otočila se k malýmu budíku bylo po deváté ráno opravdu jsem se vyspala. Protáhla jsem se, natáhla se a rozsvítila světlo. Minulou noc jsem se osprchoval, takže jsem byla čistá. Tenhle týden jsem si vydělala přes tisíc dolarů rozhodla jsem se, že dnes se můžu porozhlédnout po bytě a začít znový život sama. Chystala jsem se dnes jít konečně na pláž ještě jsem to neudělala co jsem tady bylo na čase dneska si oceán a sluníčko užiju.
ČTEŠ
Secret
RomanceChloe měla dokonalý život v městečku Portsmout. Ale teď si myslí, že se jí smůla lepí všude. Nejdřív odešel táta a teď jí zemřela máma. Místo toho, aby si užívala svůj život, musela rychle dospět a postarat se o svojí nemocnou maminku. Ozve se otci...