Nechat ráno Alexe v posteli bylo těžký. Spal tak pokojně, že se mi ho nechtělo budit. Odolala jsem touze políbit ho před odchodem na tvář. Ve spánku vypadal tak bezstarostně. Neuvědomila jsem si, jak intensivní a ostražitý byl, dokud jsem ho nesledovala spát a viděla ho kompletně v klidu. Otevřela jsem dveře místnosti zaměstnanců a přivítala mě vůně čerstvých koblih a Jimmyho úsměv. "Dobré ráno sluníčko" řekl vesele jako vždy. "To se ještě uvidí hodláš se o ty koblihy podělit nebo co?" Podal mi krabici. "Koupil jsem dvě extra jen pro tebe, panenko. Věděl jsem, že dnes do práce přijde sexbomba a nechtěl jsem přijít s prázdnýma rukama." Sedla jsem si naproti němu a natáhla se pro koblihu. "Kdybych si myslela, že si to užiješ, dala bych ti pusu na tvář" škádlila jsem ho. Jimmy zavrtěl obočím. "Kdo ví, kotě? Tvářička jako tvoje dokáže dostat chlapa na scestí." Se smíchem jsem si ukousla nadýchané, teplé dobroty. Nebylo to zdravé, ale bylo to tak zatraceně dobrý. "Najez se, protože před sebou máme dlouhý pitomí den. Ples debutantek je dnes večer a nebudeme v jídelně. Všechny nás pošlou do tanečního sálu a přinutí chodit kolem s tácy s jídlem a pak obsluhovat až se všichni usadí k večeři." řekl mi a já byla v šoku. Ples debutantek? Co to k čertu je?
"To proto je venku tolik aut s kytkami a dekoracemi?" zeptala jsem se Jimmy kývl a sáhl pro další čokoládovou koblihu. "Jo. Děje se to každý rok touhle dobou. Bláznivý bohatý matky se producírují kolem s dceruškami a představují je společnosti. Po dnešku budou dívky považovány za ženy a bude se s nimi zacházet jako s dospělými členy klubu. Můžou být ve výborech a tak. Je to šílená kravina. Zvlášť když Zoe bylo před pár týdny dvacet jedna. To znamená, že dosáhla zajebaný dospělosti." Zoe byla debutantka. To bylo zajímavé. Její máma tu není. Znamená to, že se vrací? Zastavilo se mi srdce brzy budu muset odejít. Alex mi neřekl, že by se na mém stěhování mělo něco měnit. Až odejdu, budeme se pořád vídat?
"Dýchej, Chloe. Je to jen debilní ples" řekl Jimmy. Zhluboka jsem se na dechla. Neuvědomila jsem si, že začínám panikařit. Přesně proto jsem si chtěla udržet odstup. Věděla jsem, že tenhle den přijde. Bude teda můj otec dnes doma? "V kolik to začíná?" podařilo se mi zeptat bez zadrhnutí hlasu. "V sedm, ale jídelnu zavřou v pět, aby nás připravili." Přikývla jsem a odložila zbytek koblihy. Nedojedla jsem jí. Dnešek bude hra na čekanou. Cítila jsem telefon v kapse, ale nebudu Alexovi psát. Nechtěla jsem, aby mi říkal špatné zprávy přes textovky. Prostě počkám. "Chloe, potřebuju tě na moment v kanceláři," prolomil mi myšlenky Aidenův hlas. Střelila jsem očima po Jimmym a ty jeho byly vytřeštěné obavami. Skvělý. Co jsem provedla? Vstala jsem a otočila se čelem k Aidenovi. Nevypadal naštvaně. Usmíval se na mě, a to mi dodalo potřebnou kuráž k němu dojít. Přidržel mi otevřené dveře a já vyšla do chodby. "Uklidni se, Chloe. Nemáš průšvih. Jen potřebujeme probrat dnešní večer." Řekl mi. Ach. Uff. Zhluboka jsem se nadechla a přikývla, pak jsem ho následovala ke dveřím na konci chodby. "Nerozumím ničemu oslnivému. Táta věří, že si musím cestu k vrcholu vydřít. Dokonce i když jednoho dne klub zděním." Aiden obrátil oči v sloup, zatímco otevíral dveře kanceláře a pokynul mi ať vejdu. Místnost byla stejně velká jako můj pokoj u Alexe. Měla dvě obrovská okna s výhledem na osmnáctou jamku. Aiden si přešel sednout na okraj stolu. Ocenila jsem jeho snahu nedělat z tohohle nic formálního. To by mě znervózňovalo.
"Dnes je ples debutantek. Je to tady každoroční událost. Přetváříme rozmazlený, bohatý malý mrchy na dospělé. Je to pitomá osina v zadku, která klubu vydělá padesát milionů dolarů na zisku, darech, poplatcích a tak. Takže s tím nesmyslem nemůžeme přestat. Ne, že by to moje matka udělala, kdyby mohla. Kdysi byla debutantka a myslela by sis, že jí minimálně korunovali na královnu Anglie, když o tom mluví." Obrátil oči v sloup. Vůbec jsem se ohledně dneška necítila líp. S tímhle vysvětlením to bylo spíš horší. "Zoe je teď dvacet jedna. Takže bude debutantka. Díval jsem se do rozpisu a její doprovod bude Alex je to tradice, že dívku doprovází její otec nebo starší bratr. Doprovod musí být také člen klubu. Nevím, co se děje mezi tebou a Alexem, ale vím, že tě Zoe nenávidí. Nepotřebuju dnes žádnou scénu. Ačkoli tebe potřebuju. Jsi jedna z našich nejlepších. Otázka je, dokážeš to zvládnout bez hádky? Protože Zoe udělá, co bude v jejích silách, aby tě vyprovokovala. Bude na tobě naprosto jí ignorovat. Možná chodíš se členem, ale jsi zaměstnanec. To se nezměnilo. Členové mají vždycky pravdu. Klub bude na straně Zoe, pokud dojde k boji." řekl mi a podíval se na mě. Co čeká? Tohle není střední škola. Všichni jsme dospělí. Můžu Zoe a Alexe ignorovat celou noc, když bude třeba. "Zvládnu to. Bez problému." řekla jsem pevným hlasem. Aiden přikývl. "Dobře, protože plat je vynikající a potřebuješ zkušenosti." "Zvládnu to," ujistila jsem ho. Aiden vstal. "Věřím ti, že ano. Teď můžeš jít Jimmymu pomoct se snídaní. Nejspíš nás zrovna oba proklíná." usmál se.
ČTEŠ
Secret
RomanceChloe měla dokonalý život v městečku Portsmout. Ale teď si myslí, že se jí smůla lepí všude. Nejdřív odešel táta a teď jí zemřela máma. Místo toho, aby si užívala svůj život, musela rychle dospět a postarat se o svojí nemocnou maminku. Ozve se otci...