Možná jsem neměla vhodné oblečení na Alexovi večírky, aleměla jsem všechnopotřebné na country. Už to chvíli bylo co jsem na soběnaposledy měla svojímodrou džínovou sukni. Alex dnes ráno odešel, zatímco jsem si dávala koupel a ještěse nevrátil.Uvažovala jsem, jestli byl můj pokoj pro jeho přátelé mimolimity, když tu bude mítpárty. Nelíbila se mi představa cizinců provozujících sex na mojíposteli. Chtělajsem se ho na to zeptat, ale nevěděla jsem jak na to.Odejít než se Alex vrátí znamenalo, že nevím co čekat. Mám sinaplánovatpřevlékání postele až se vrátím domů? Nad tou myšlenkou jsemse přikrčila. Kdyžjsem položila nohu na spodní schod, přední dveře se rozletěly adovnitř vešel Alex.
Když se mi podíval do očí ztuhl a pomalu si mě prohlédl. Nebylajsem oblečená,abych oslnila jeho okolí, ale tam venku byli lidi, kteří mi možnátrochu obdivu věnují."Ahoj-ehm" zamumlal a zavřel za sebou dveře.Nehýbala jsem se. Snažila jsem se přijít na to jak nadhoditsexující cizince v mé posteli."Ty, ehm, jdeš v tomhle do klubu?" zeptal se."Říká se tomu county tonk. Myslím si, že to je naprosto něcojiného" opravila jsemho. Alex si přejel rukou po krátkých vlasech a povzdychl si, trochufrustrovaně a trochupobaveně. Jestli si začne z mého oblečení dělat srandu, možnápo něm hodímbotu."Můžu jít dneska s tebou? Nikdy jsem na country nebyl."Cože? Slyšela jsem ho správně?"Ty chceš jít s námi?" zeptala jsem se zmateně. Alex přikývl a znovu mi pohledem přejel po těle. "Jo, chci."Hádala jsem, že mohl jít taky. Pokud jsme byli přátelé, mělibychom být schopní sespolu jít bavit."Dobře. Když opravdu chceš. Ale potřebujeme vyrazit do desetiminut. Bethy čekáaž jí vyzvednu." řekla jsem mu. "Budu připravený za pět" řekl a bral schody nahoru po dvou.
Tohle nebylo přesněco jsem očekávala. Zvláštní zvrat událostí.O sedmi minut později byl zpátky dole, oblečený vpohodlných džínsech atěsném černém tričku, které mělo vpředu bílým gotickýmpísmem napsané Hell Demon. Na ramenou byly jejich emblémy. Znovu měl na palcistříbrný prstem apoprvé od doby co jsem ho poznala měl v uchu několik malýchkruhových náušnic.Dneska, víc než kdy předtím, vypadal jako syn světoznáméhorockera. S jehočernými řasami vypadal jako jakoby měl oční linky a to jenpřidávalo na efektu.Když moje oči doputovaly zpátky na horu do jeho tváře, vyplázljazyk, aby na měblýskl stříbrnou činkou a mrkl. "Napadlo mě, že když mám jít na country tonk sklukama v kožených botách a s kovbojskými klobouky,potřebuji zůstat věrný svýmkořenům. Rock and Roll mám v krvi. Nemůžu předstírat, že sehodím někamjinam."Zasmála jsem se, když se na mě ušklíbl. "Budeš dneskavypadat tak mimo jako jávypadám na tvých večírcích. Tohle by mohla být sranda. Pojď,rocková hvězdo,"škádlila jsem ho a zamířila ke dveřím. Alex otevřel dveře a postavil se stranou, abych mohla projít. Tenkluk dokázal býttak divný, když chtěl. "Když s námi jede tvoje kamarádka,mohli by jsme raději vzítjedno z mých aut? Bude to pohodlnější než v tvým náklaďáčku." podíval se na mě s prosebným výrazem. Zastavila jsem se a zírala na něj. " Ke mně do auta se lípvejdem." řekla jsem mu. Alex vytáhl malý dálkový ovladač a jedny ze čtyřech dveřígaráže se otevřely. Vzáři světel stál černý Range Rover s kovovými rámy a perfektněnaleštěným lakem.Nemohla jsem s ním nesouhlasit. V tomhle autě nám budemnohem pohodlněji."To je dost působivý" odpověděla jsem."Takže to znamená, že vezmeme moje? Nejsem blázen, abychse s Bethy dělil osedačku. Ta holka se ráda bez dovolení dotýká věcí," řekl Alex.Usmála jsem se. "Ano, dotýká trochu moc flirtuje, že ?" řekla jsem a nemohla jsem zastavit úsměv. Alex povytáhl obočí. "Flirtování pro ní není to správný slovo.""Dobře. Jasně. Můžeme si vzít zabijácký auto dokonalého Alexe Finllyho."
Alex mi věnoval arogantní úsměv a zamířil ke garáži. Šla jsemtěsně za ním.Otevřel mi dveře, což bylo sladký, ale navozovalo to spíš pocitschůzky.Nepotřebovala jsem, aby mi dělal v hlavě zmatek. Byla jsempevně rozhodnutá, žejsme jen přátelé. Měl by tu hru hrát správně. "Otevíráš dveřevšem svýmkamarádům?" zeptala jsem se, stála tam a dívala se na něj.Chtěla jsem, aby vidělchybu svých velmi zdvořilých způsobů.Lehký úsměv se rozplynul a jeho místo zaujal vážný výraz."Ne," odpověděl,ustoupil a zamířil na stranu řidiče. Cítila jsem se jako naprostýblb. Měla jsmeprostě poděkovat a přehlédnout to. Proč jsem musela být ta comu připomíná jehovlastní pravidla?Jakmile jsme byli uvnitř auta, Alex nastartoval a beze slova serozjel. Nenávidělajsem ticho. Bylo trapné. "Omlouvám se. Nechtěla jsem vyznítprotivně." Alex si povzdychl a uvolnil ramena. Pak zavrtěl hlavou. "Ne.Máš pravdu. Jennemám žádný kamarádky, takže nejsem dobrý v balancovánímezi tím co dělat a cone." řekl. "Takže na rande holkám otevíráš dveře? To je hodně galantnívěc. Tvoje máma těvychovala dobře."Cítila jsem záchvěv žárlivosti. Tam venku byly holky, kterým setohohle zacházeníod Alexe dostávalo. Těm, které bral ven a chtěl s nimi být vícnež kamarád."Vlastně ne, neotevírám. Já ... ty ... ty se prostě zdáš jakoholka co si zaslouží, abyse jí dveře otevřely. V tu chvíli mi to dávalo smysl. Ale chápu coříkáš. Pokud mámebýt přátelé, potřebuji určit hranice a zůstat za nimi."Srdce mi trochu roztálo."Díky, žes mi je otevřel. Bylo to sladký." Alex pokrčil rameny a nic dalšího neřekl.
"Musíme vyzvednou Behty v klubu. Bude v zadní kanceláři zagolfovým hřištěm.Musela dnes pracovat. Je vysprchovaná a oblečená." Alex zahnul k Country klubu. "Jak se z tebe a Bethy stalykamarádky?" zeptal se mě. "Jeden den jsme spolu pracovaly. Myslím, že se nám oběmahodila kámoška. Jezábavná a nezávislá. Všechno co já nejsem." Alex se zasmál. "Říkáš to jakoby na tom bylo něco špatného.Nechceš být jakoBethy. Věř mi."Měl pravdu. Nechtěla jsem být jako Bethy, ale byla sranda mít jíkolem sebe.Tiše jsem seděla, zatím co si Alex hrál s velmi drahým akomplikovaněvypadajícím stereo systémem. Jeli jsem kousek z jeho domu doklubu. Začala hrát"Lip sof an Angel" od Hinder a já se usmála. Skoro jsem čekala,že uslyším něco od Hell Demon. Když Range Rover zastavil před kanceláří,otevřela jsem dveře avyskočila ven. Bethy tohle auto nevyhlížela. Bude hledat můjnáklaďák.Dveře kanceláře se rozletěly a ona vykráčela v těsnýchčervených koženýchšortkách, zkráceném polovičním topu a bílých koženýchkozačkách ke kolenům."Co k čertu děláš v jednom z Alexových aut?" zeptala se, samýúsměv."Jde s námi. Alex se chce taky mrknout na country. Takže..." hlas se mivytratil a ohlédla jsem se na Range Rover.
"To ti trochu omezí šance najít si chlapa. Jen to říkám přeci je něco jako tvůj brácha" řeklaBethy, když sešlaschody a rychle mi zkontrolovala oblečení. "Nebo ne. Vypadášžhavě. Chci tím říct,věděla jsem, že jsi krásná, ale v těchhle hadrech vypadáš faktsexy. Chci takynějaký skutečný kovbojský boty. Kdes tyhle sehnala?"Její kompliment byl milý. Tak dlouho jsem neměla kamarádku.Když sestra zemřela, holky se kterýma jsme si byly blízké mi tak nějakzmizely ze života. Bylo tojakoby kolem mě nemohly být aniž by vzpomínaly. Z Thomase sestal můj jediný přítel."Děkuji a k těm botám. Dostala jsem je před dvěma lety odmámy k Vánocům. Bylyjejí. Milovala jsem je co si je koupila, potom co ... onemocněla...mi je dala."Bethy se zamračila. "Tvoje máma onemocněla?"Nechtěla jsem pokazit náladu. Přikývla jsem a přinutila se kúsměvu. "Jo. Ale to jejiný příběh. Pojď, jdeme si najít nějaký kovboje."Bethy mi vrátila úsměv a otevřela zadní dveře na mojí straněRange Roveru."Nechám tě jet vpředu, protože mám pocit, že to je místo, kdetě řidič chce."Neměla jsem čas odpovědět než Bethy naskočila dovnitř azavřela za sebou dveře.Vylezla jsem zpátky dovnitř a usmála se na Alexe, který měpozoroval. "Čas rozjetto na country muziku" řekla jsem mu a mrkla.
ČTEŠ
Secret
RomanceChloe měla dokonalý život v městečku Portsmout. Ale teď si myslí, že se jí smůla lepí všude. Nejdřív odešel táta a teď jí zemřela máma. Místo toho, aby si užívala svůj život, musela rychle dospět a postarat se o svojí nemocnou maminku. Ozve se otci...