2.18 chapter

177 19 3
                                    

Bethy se natáhla a stiskla mi ruku. Čekala jsem u doktorova stolu a ona stála vedle mě. Vyčůrala jsem se do nádobky a teď jsme čekaly na oficiální výsledky. Minulou noc jsem googlovala. Domácí těhotenské testy se mohou mýlit a mě se mohlo dělat špatně, protože si moje hlava myslela, že jsem těhotná. Otevřely se dveře a dovnitř vešla sestra. Umívala se, když se podívala z Bethy na mě. "Gratuluji. Je to pozitivní. Jste těhotná." Bethy mi stiskla ruku pevněji. Hluboko uvnitř jsem to věděla, ale vyslechnout si to od sestry bylo mnohem skutečnější. Neměla bych brečet. Moje dítě nepotřebuje vědět, že jsem brečela, když jsem zjistila, že jsem těhotná. Chtěla jsem, aby se on nebo ona vždy cítila chtěná. Tohle nebyla špatná věc. Nikdy to nemohlo být špatné. Potřebovala jsem rodinu. A brzy budu jednu zase mít. Někoho, kdo mě bude bezpodmínečně milovat. "Lékař vás za několik minut prohlédne. Také potřebujeme udělat krevní testy. Měla jste třeba jen sebemenší křeče, nebo krvácení?" "Ne. Jen mi bývá opravdu zle. Nejhorší jsou pachy" vysvětlila jsem. Sestra přikývla a zapsala si to do desek. "Možná vám to tak nepřipadá, ale je to tak dobře. Nevolnosti jsou dobré." Bethy si odfrkla. "To jste jí neviděla na sucho dávit. Na tom nemůže být nic dobrého." Sestra se usmála. "Jo, ty dny si pamatuji. Není to legrace." Přesunula ke mně pohled. "Zapojí se i otec?" Zapojí? Můžu mu to říct? Zavrtěla jsem hlavou. "Ne, nemyslím si, že ano." Smutný úsměv na sestřině tváři, když přikývla a zapsala si do papírů další poznámku mi řekl, že tohle vídá často. "Užíval jste v době otěhotnění nějakou antikoncepci?" zeptala se sestra. Nepodívala jsem se na Bethy. Možná jsem jí tu nakonec nechtěla. Zavrtěla jsem hlavou. Sestra nadzdvihla obočí. "Nic?" zeptala se. "Ne, nic. Chci říct, několikrát jsme použili kondom, ale několikrát taky ne. Jednou vytáhl ven...ale jednou ne." Bethy se vedle mě napjala. Věděla jsem na co myslí. Jak jsem mohla být tak pitomá? Tohle byla jediná skutečnost, kterou jsem z příběhu vynechala. Sestra kývla.

"Dobře. Doktor tu bude za chvíli" odpověděla a vyšla z místnosti. Bethy mi škubla rukou, abych se na ní podívala. "On nepoužil kondom? Je blázen? Sakra! Mělo ho napadnou zeptat se tě, jestli nejsi těhotná. Co je to za debila. A mě ho ještě bylo líto, protože neví, že bude taťka a on ani nepoužil zatracený kondom. Měl tě během čtyř týdnů kontaktovat, aby se ujistil, že jsi neotěhotněla. Idiot." Bethy teď pochodovala sem tam místností. Jen jsem ji sledovala. Co jsem na to měla říct? Měla jsem na situaci stejný podíl viny. Byla jsem to já tu noc, kdo se svlékl, vylezl na něj a vyjebal mu mozek z hlavy. Je to kluk a poslední věc, na kterou myslel bylo přestat a vzít si kondom. Nedala jsem mu moc času na přemýšlení. Ale nepřicházelo v úvahu, že bych se s Bethy dělila o detaily z mého sexuálního života s Alexem. Takže jsem držela jazyk za zuby. "Zaslouží si to. Měl tě zkontrolovat. Neříkej to tomu hajzlovi. Myslí si, že tu věc může používat, nenasazovat na ní čepičku a pak žít v ignoraci bez jakékoli péče. Já tu pro tebe budu. Já a ty. Zvládneme to." Bethy právě teď vypadala, že dokáže zdolat svět. Přinutilo mě to k úsměvu. Nebudu v Rosemary až se dítě narodí. Kéž bych byla. Chtěla jsem, aby moje dítě mělo někoho dalšího, kdo ho bude milovat. Z Bethy by byla vynikající teta. To pomyšlení mě rozesmutnilo. Úsměv zmizel.

"Omlouvám se. Nechtěla jsem tě rozrušit" řekla Bethy, spustila ruce založené v pase a dívala se na mě s ustaraným výrazem. "Ne. Nerozrušila jsi mě. Jen si přeji..jen si přeji, abych nemusela odcházet. Chci, aby tě moje dítě poznalo." Bethy přišla ke mně, omotala mi ruce kolem ramen a stiskla. "Řekneš mi, kde žiješ a já za vámi dvěma budu pořád jezdit. Nebo můžeš zůstat a žít semnou. Až se dítě narodí, Alex už bude pryč. Zůstává v Rosemary jen přes léto. Budeme mít čas vás dva usadit do života, než se zase vrátí. Jen o tom přemýšlej. Nedělej si právě teď starosti s žádným konečným rozhodnutím." Odejde Alex? Vzdá to se mnou a opustí Rosemary? Nebo zůstane? Srdce mě při pomyšlení, že by odešel bolelo. I když jsem věděla, že to mezi námi nebude fungovat, chtěla jsem, aby o mě bojoval. Chtěla jsem, aby našel způsob, jak bychom mohli být spolu, dokonce i když jsem věděla, že je to nemožné. O dvě hodiny později jsme byly zpátky v Bethyně bytě, dostala jsem prenatální vitamíny a několik letáčků o zdravém těhotenství. Zastrčila jsem si je do kufru. Potřebovala jsem horkou koupel a zdřímnout si. Bethy jednou zaklepala na dveře koupelny a vešla dovnitř. V ruce držela svůj telefon a usmívala se jako idiot. "Tomuhle neuvěříš," odmlčela se a zavrtěla hlavou jako by tomu sama ještě nevěřila. "Právě volal Aiden. Řekl, že byt je náš za stejný nájem jako platím teď tady. Řekl, že je to pracovní výhoda a bude užitečné mít dva zaměstnance žijící na pozemku klubu. Taky říkal, že bychom obě mohly skončit bez práce, jestli se pokusíme tuhle nabídku odmítnout." Klesla jsem dolů na zavřené záchodové prkýnko a zírala na ní. Dělal to, protože jsem těhotná. Tohle byl jeho způsob, jak pomoct. Chtěla jsem na něj ječet a obejmout ho kolem krku zároveň. V očích mě pálily slzy. "Je pořád na telefonu?" zeptala jsem se, když jsem si uvědomila, že si ho Bethy pořád drží blízko u ucha. "Ne, to je Derek. Řekl, že to má něco dočinění s tebou. Nejsi...nevídáš se s ním, nebo něco? Že ne?" zeptala se pomalu. To musela být Derekova otázka. Opakovala to jako by to mu nevěřila dokonce i když to vyslovila. "Můžeš umlčet telefon?" zeptala jsem se jí tiše. Vytřeštila oči a přikývla. Jakmile byl mikrofon zakrytý, civěla na mě jako by mě nepoznávala. Co si myslela? Že jsem to táhla s Aidenem, zatímco jsem čekala Alexovo dítě? Určitě ne. "Bethy, on to ví. Aiden to ví." Rozsvítilo se v ní poznání a klesla jí brada. "Jak?" zeptala se. "Zařadil mě na ranní směnu v jídelně. Kuchyně...voněla jako slanina." Bethy udělala ústy velké, udivené "O" a přikývla. Došlo jí to. Znovu se obrátila k telefonu. "Mezi Chloe a šéfikem se nic neděje. Jen se z něj stal její přítel a chce pomoct. To je všechno." Bethy obrátila oči v sloup na něco co Derek řekl, pak ho nazvala cvokem a zavěsila. "Dobře, takže on ví, že čekáš Alexovo dítě a proto nám dává byt nechutně levně? To je jako nejlepší věc na světě. Počkej až to místo uvidíš. Jestli nás nechá zůstat potom co se miminko narodí, tvůj pokoj bude dost velký na postýlku! Je to perfektní." Nemohla jsem myslet tak moc dopředu. Právě teď jsem jen chtěla jít najít Aidena a promluvit si s ním. Pokud za čtyři měsíce odejdu, nechci, aby tahle dohoda pro Bethy padla. O tomhle jsem se potřebovala ujistit, než jí nechám se příliš nadchnout.

4K? Bože děkuji vám! A tady dalsi ochutnavka Aiden se nějak stará 🤔

SecretKde žijí příběhy. Začni objevovat