"Chloe?" Alexův hlas plný obav mě překvapil, otevřela jsem oči a zamžourala do tmy, abych ho viděla přicházet. "Ano," odpověděla jsem. "Nemohl jsem tě najít. Proč jsi tady venku? Není to bezpečný." řekl. Měla jsem dost jeho role velkého bratra. Dokázala jsem věci zvládnout sama. Potřeboval se stáhnout. "Jsem v pohodě. Vrať se dovnitř a pokračuj ve svojí muchlovačce v boxu." Hořkost v mém hlase byla očividná. Nedalo se tomu pomoct. "Proč jsi tady venku?" zopakoval a pomalu udělal další krok ke mně. "Protože chci," odpověděla jsem, když jsem na něj zírala. "Párty je uvnitř. Není to to cos chtěla? country-tonk s klukama a pití? Tady venku o to přijdeš." mluvil na mě dál a já toho měla dost. "Vypadni, Alexi." řekla jsem pevným hlasem. Alex ke mně udělal další krok a nechal mezi námi jen pár centimetrů prostoru. "Ne. Chci vědět co se stalo." Něco se ve mně zlomilo a já mu položila obě ruce na hruď a strčila ho jak nejsilněji jsem svedla. Sotva klopýtl dozadu. "Chceš vědět co se stalo? TY jsi se stal Alexi. To je to co se stalo." vyřítila jsem se kolem něj a vyrazila k temnému parkovišti.
Kolem paže se mi omotala silná ruka, zastavila mě a já tvrdě trhla, abych se osvobodila, ale bylo to marný. Alex mě pevně držel a nepustil. "Co to má znamenat, Chlo?" zeptal se a přitáhl si mě zpátky proti hrudi. Snažila jsem se mu vykroutit a bojovala s nutkáním křičet. Nenáviděla jsem způsob jak mi jeho vůně rozbušila srdce a rozpulzovala tělo. Potřeboval jsem, aby si držel odstup. Netřel všude svoje lahodné teplé tělo o moje. "Hned. Mě. Pusť." Odsekávala jsem. "Ne dokud mi neřekneš co máš za problém," odpověděl vztekle. Kroutila jsem paží, ale on se nehnul ani o centimetr. Tohle bylo směšný. Nechtěl slyšet co jsem hodlala říct. Díky tomu uvědomění jsem to najednou říct chtěla. Věděla jsem, že co řeknu mu bude vadit. Zpackám celý jeho nápad s přátelstvím. "Nelíbí se mi vidět tě dotýkat se ostatních holek. A když mi ostatní muži osahávají zadek, nenávidím to. Chci, abys to byl ty, kdo se mě tam dotýká. Aby ses mě tam chtěl dotýkat. Ale ty nechceš a já se s tím musím vyrovnat. Teď mě pusť!" Vytrhla jsem se mu a běžela k Range Roveru. Schovám se tam dokud nebude připravený vzít mě domů. Slzy mě pálily v očích a běžela jsem rychleji. Když jsem se dostala k autu, obešla jsem ho, opřela se o něj a zavřela oči. Právě jsem řekla Alexovi, že chci, aby mi sahal na zadek. Jak pitomá můžu být? Dal mi vlastní pokoj. Nabídl mi ať zůstanu dokud se táta nevrátí domů, takže si můžu šetřit peníze a já mu právě dala všechny důvody, aby mě vyhodil.
Zámky na Range Roveru cvakly a já otevřela oči, abych viděla jak ke mně Alex pochoduje. Chystá se mě vzít domů a vykopnout mě. Zastavil se vedle mě a trhnutím otevřel zadní dveře. Strkal mě dozadu. Jak ponižující. "Nastup. Nebo tě tam dotáhnu" zavrčel. Vyškrábala jsem se na zadní sedačku než mě dovnitř hodí. Ale on za mnou nezabouchl dveře. Místo toho nastoupil za mnou. "Co děláš?" zeptala jsem se těsně předtím než mě přitiskl k sedačce a přikryl mi ústa svými. Otevřela jsem je pro něj při prvním doteku jeho jazyka. Kmitnutí kovu v puse bylo vzrušující. Dnes jeho mátový dech nebyl smíchaný s ničím jiným. Mohla bych ho ochutnávat hodiny a nikdy by mě to nezačalo nudit. Oběma rukama našel moje boky a posouval mě dokud jsem neměla jednu nohu ohnutou v koleni a opřenou nahoře o sedadlo a druhou stále na podlaze. Doširoka mě rozevřel a pak se usadil nade mnou. Jeho pusa opustila mojí a kladl mi hladové polibky dolů po krku. Lehce mě zuby štípl do nahého ramene, spouštějíc ve mně vlnu vzrušení. Rukama našel lem mého trička. "Svlíkni si to," řekl, když mi látku zvedl přes hlavu a pak odhodil na přední sedadlo, aniž by ze mě spustil pohled. "Chci to svlíknout všechno, sladká Chloe." Jednou rukou mi sáhl za záda a během vteřiny mi rozepnul podprsenku. Stáhl mi jí z rukou a pak jí hodil dopředu k tričku. "Tohle je důvod, proč jsem se snažil držet dál. Tohle, Chlo. Nebudu schopný to zastavit. Ne teď." Sklonil hlavu a vtáhl do pusy bradavku. Tvrdě jí sál a já mezi nohama vybuchla. Zanaříkala jsem, popadla ho za ramena a držela se. Sledovala jsem jak vyplázl jazyk a přejížděl mi kovovou činkou po kůži. Byla to ta nejerotičtější věc jakou jsem kdy viděla. "Chutná jako sladkosti. Holky by neměly chutnat tak sladce. Je to nebezpečný" zašeptal mi proti kůži a přejížděl mi nosem mezi ňadry, zatímco hlasitě vdechoval. "Voníš neuvěřitelně." Opět položil rty na moje, rukou mi přikryl prso, jemně ho hnětl a pak zatahal za bradavku. Chtěla jsem taky cítit víc. Sjela jsem mu rukama po hrudi a vklouzla pod tričko. Teď chtěla cítit jaký bude na dotek. Teplá pokožka pokrývající svaly byla hladká. Přejela jsem prsty po každý vlnce na břiše a ukládala si ten pocit do paměti. Neměla jsem žádný slib, že to nebude jen jednorázová událost a chtěla jsem všechno. Alex jednou rukou sáhl dozadu a stáhl si tričko, odhodil ho na stranu a pak se vrátil k plenění mých rtů. Vyklenula jsme se k němu blíž. Nikdy předtím jsem nebyla s klukem nahoře bez. Chtěla jsem cítit jeho nahou hrud proti své. Zdálo se, že ví co jsem chtěla, pevně mě sevřel v náručí a přitáhl k sobě. Vlhkost úst mi vytvořila na prsou chlad, ale jeho teplo bylo šokující.
ČTEŠ
Secret
RomanceChloe měla dokonalý život v městečku Portsmout. Ale teď si myslí, že se jí smůla lepí všude. Nejdřív odešel táta a teď jí zemřela máma. Místo toho, aby si užívala svůj život, musela rychle dospět a postarat se o svojí nemocnou maminku. Ozve se otci...