19 chapter

278 19 2
                                    

Alex ztěžka mi dýchající do ucha, zatímco na mě ležel celou vahou byl úžasný. Chtěla jsem ho tu držet. Stále uvnitř sebe. Přesně takhle. Pohnul paže a zvedl se ze mě, zpevnila jsem kolem něj ruce a on se zasmál. "Hned se vrátím. Napřed se o tebe musím postarat," řekl a políbil mě na rty, než mě nechal samotnou na posteli. Sledovala jsem jeho nahý zadek v celé své dokonalosti přejít pokoj a vejít do koupelny. Slyšela jsem téct vodu a pak přišel zpátky stále úplně nahý. Oči mi okamžitě cestovaly na jih. Slyšela jsem ho se zasmát a zahanbeně jsem zavřela oči, že jsem byla přistižená. "Teď se přede mnou nezačínej stydět," popichoval mě, pak se natáhl, aby mi rozevřel kolena. "Otevři pro mě," řekl tiše a odtáhl mi kolena od sebe. Poprvé jsem si všimla žínky v ruce. "Není toho zase tak moc" řekl, omýval mě mezi nohama, zatímco jsem ho fascinovaně sledovala. "Bolí to?" zeptal se s obavami v hlase, když jemně utíral citlivé místo. Zavrtěla jsem hlavou. Teď, když jsme nebyli divocí vášní, bylo tohle trapné. Ale to, že mě očišťoval bylo sladký. Dělají tohle kluci po sexu běžně? Tohle jsem ve filmech nikdy neviděla. Alex se zdál se svým úklidem spokojený a hodil použitou žínku do koše vedle postele. Zalezl zpátky do postele vedle mě a přitáhl mě k sobě. "Myslela jsem si, že se netulíš, Alexi" řekla jsem, když mi nosem přejížděl po krku a hlasitě vdechoval. "Netulil. Jenom s tebou, Chloe Jsi moje výjimka," zašeptal, pak si zastrčil moji hlavu pod bradu a přetáhl přes nás přikrývky. Spánek přišel rychle. Byla jsem v bezpečí a šťastná.

Polibky kladené na vnitřní stranu lýtka a podél klenby chodidla byly první věc, kterou jsem zaregistrovala. Přinutila jsem se otevřít oči. Alex klečel na konci postele, líbal mě na chodidlo a vzhůru po straně nohy s uličnickým úsměvem na tváři. "Tady jsou ty oči. Začínal jsem uvažovat, kolik polibků ti budu muset dát, aby ses vzbudila. Ne že by mi vadilo líbat tě výš, ale to by vedlo k dalšímu neuvěřitelnému sexu a ty máš jen dvacet minut, než půjdeš do práce." zářivě se usmál a mě to došlo. Práce. Ach sakra. Sedla jsem si a Alex mi položil nohu. "Máš čas. Dojdu udělat něco k snídani, zatímco se budeš připravovat" ujistil mě. "Děkuju, ale to nemusíš. Vezmu si něco v odpočívárně zaměstnanců až dorazím." řekla jsem mu rychle. Nechtěla jsem zažít trapné ráno poté. Měla jsem s tímhle mužem sex. Opravdu dobrý sex, nebo alespoň jsem si myslela, že byl. Teď bylo světlo a já byla nahá v jeho posteli. "Chci, aby ses najedla tady. Prosím." Řekl mi. Chtěl mě tu. Srdce se mi v hrudi rozbušilo silněji. "Dobře. Potřebuju jít do svého pokoje a osprchovat se." Alex se ohlédl na koupelnu a pak zpátky na mě. "Jsem rozpolcený, protože chci, aby ses osprchovala tady, ale nemyslím si, že bych byl schopný odejít s vědomým, že jsi nahá a namydlená v mojí sprše. Chtěl bych se k tobě přidat." Držela jsem si přikrývku na prsou, posadila se a usmála se na něj. "I když to zní neuvěřitelně lákavě, přišla bych pozdě do práce." Alex si povzdychl a kývl. "Správně. Musíš jít do svého pokoje." Rozhlédla jsem se po oblečení, ale nikde jsem ho neviděla. "Vezmi si tohle. Služebná přijde dneska. Nechám jí vyprat a vyžehlit tvoje oblečení ze včera." Hodil mi tričko, které měl večer na sobě. Zachytila jsem jeho vůni, když jsem si ho přetáhla přes hruď. Nebude se mi ho chtít vracet. Stydlivě jsem se ho snažila stáhnout, aniž bych nechala spadnout deku. "Teď vstaň. Chci tě vidět" zamumlal a ustoupil. Měl na sobě kalhoty od pyžama, když sklouzl z okraje postele a čekal až vstanu. Nechala jsem deku spadnout a vstala. Tričko mi dosáhlo těsně nad kolena. "Nemůžeš zavolat, že jsi nemocná?" zeptal se, zatímco mi očima přejížděl po těle. Projelo mnou teplé mravenčení. "Nejsem nemocná" odpověděla jsem. "Jsi si jistá? Protože si myslím, že mám horečku," řekl, obešel postel a přitáhl si mě k sobě. "Minulá noc byla úžasná," řekl mi do vlasů. Tenhle druh reakce jsem od něj nečekala. Bála jsem se, že mě dnes ráno možná vyhodí. Ale ne. Byl sladký. A tak neuvěřitelně lákavý, že jsem byla v pokušení omluvit se v práci pro nemoc.

Dnes jsem pracovala na vozíku a pokud se neukážu, Bethy bude muset celý páteční den obsluhovat hřiště sama. To by bylo kruté. Nemohla jsem. "Musím dnes pracovat. Čekají mě," vysvětlila jsem. Přikývl a ustoupil. "Já vím. Utíkej Chloe. Seběhni s tím roztomilým, malým zadkem schody a připrav se. Neslibuju, že tě nechám jít, pokud tu budeš tahle stát ještě chvíli." S úsměvem jsem kolem něj proběhla. Pobavený smích, který jsem nechala za sebou byl perfektní. Alex byl perfektní. Horko bylo čím dál tím horší. Opravdu jsem si přála, aby mi šéfová dovolila vyčesat si vlasy. Byla jsem připravená vzít si láhev ledové vody a polít si s ní hlavu. Tady venku v tom vedru bych byla ve vteřině suchá. Proč chlapi hrají golf v tomhle počasí? Jsou blázni? Zajela jsem vozíkem zpátky na první jamku a všimla si Aidenovi tmavé hlavy. Skvělý. Dnes jsem na něj náladu neměla. Derek bude nejspíš chtít počkat na Bethy, aby jí přesvědčoval k útěku. Pravděpodobně bych je měla přeskočit. Aiden se otočil, podíval se na mě a usmál se. "Dneska zpátky na vozíku. Ačkoli tě mám moc rád uvnitř, tohle dělá golf pekelně zábavnější" řekl Aiden škádlivým tónem, když jsem vedle nich zastavila. Neměla jsem v úmyslu ho ve flirtování podporovat. Ale byl můj šéf, takže jsem ho ani nemohla naštvat.

"Couvej, Aidene. Tohle je trochu moc blízko" ozval se za mnou Alexův hlas, otočila jsem se a viděla ho k nám přicházet v tmavě modrých šortkách a bílém polo tričku. Hrál golf? "Takže ona je důvod proč sis s námi chtěl dneska zahrát?" zeptal se Aiden. Nespustila jsem s Alexe oči, když ke mně přišel. Byl tu kvůli mně. Alespoň jsem si tím byla dost jistá. Během snídaně se mě ptal, kde dnes pracuju. Omotal mi ruku kolem pasu. Přitáhl si mě k boku a sklonil hlavu, aby mi zašeptal do ucha, "Jsi bolavá?" Dělal si obavy o moji bolest, když jsem dnes pracovala celý den venku na nohách. Řekla jsem mu, že je mi fajn. Jen jsem se cítila roztažená. Zřejmě si stále dělal starosti. "Jsem v pohodě," odpověděla jsem tiše. Přitiskl mi polibek na ucho. "Cítíš se roztaženě? Můžeš říct, že jsem byl uvnitř tebe?" Přikývla jsem a cítila, jak se mi z tónu jeho hlasu trochu podlamují kolena. "Dobře. Líbí se mi vědět, že cítíš, kde jsem byl," řekl, pak se ode mě odtáhl a přimhouřil oči na Aidena. "Napadlo mě, že se tohle stane," řekl rozmrzele. "Zoe už to ví?" zeptal se Derek. Blonďák ho plácl po ruce a zamračil se na něj. Proč to vždycky končilo u Zoe? Dozvím se to někdy? "Tohle není Zoeina věc. Nebo vaše" odpověděl Alex, dívajíc se na Dereka. "Přišel jsem hrát golf. Pojďme se o tom tady nebavit. Chloe, proč nedoneseš každému pití a nezamíříš na další jamku," řekl Aiden.

Alex se vedle mě napjal. Aidena nás zkoušel. Chtěl vědět, jestli se teď budu chovat jinak, když si na mě Alex dělal veřejně nárok. Byla jsem tu kvůli práci. Jen protože jsem s ním spala se na mém místě ve velkém schématu věcí nic neměnilo. Věděla jsem to. Ustoupila jsem z Alexova objetí, abych otevřela chlaďák a začala každému rozdávat vybrané pití. V téhle skupině nebylo moje spropitné tak vysoké jako obvykle. Samozřejmě kromě Aidena. Napadlo mě, že to se dnes změní taky. Viděla jsem stodolarovku, co mi Aiden strčil do ruky a byla jsem si jistá, že Alex taky. Rychle jsem sevřela dlaň a strčila jí do kapsy. Vyrovnám se s ním později až Alex nebude přihlížet. Alex přišel ke mně a strčil mi peníze do kapsy. Něžně mě políbil a pak na mě mrkl, než si šel vzít hůl z vaku. Nedala jsem Aidenovi důvod mi nic vyčítat. Rychle jsem nastoupila do vozíku a zamířila k další jamce. Zabzučení telefonu v kapse mě vylekalo. Alex mi ho tam zastrčil, než jsem ráno odešla. Těžko se mi to pamatovalo. Zastavila jsem a vytáhla ho ven. Alex: Omlouvám se za Aidena. Proč se omlouval? Neměl k tomu žádný důvod. Já: Jsem v pohodě. Je můj šéf. Žádný velký problém. Zastrčila jsem telefon do kapsy a vyjela na další zastávku

SecretKde žijí příběhy. Začni objevovat