8 chapter

305 17 2
                                    

Dům byl zase jeden velký bordel, když jsem druhý den ráno vstala. Tentokrát jsem to nechala být a spěchala do práce. Nechtěla jsem se zpozdit. Potřebovala jsem peníze víc než cokoliv jiného.  Táta ještě nevolal, aby mě zkontroloval a já jsem si dost jistá, že ani Alex s mým otcem nebo jeho matkou nemluvil, protože by mi to určitě řekl.. tohle ano.  Nechtěla jsem se ho ptát , protože jsem nechtěla, aby se jeho vztek na otce obrátil proti mě. Už tak tu byla solidní šance, že mě Alex požádá dnes, abych se odstěhovala. Nezdál se mnou zrovna nadšený, když utíkal z pokoje. A já ho líbala zpátky a sála mu ret. Ach bože, na co jsem to myslela? Nemyslela jsem. To byl ten problém. Alex příliš dobře voněl a příliš dobře líbal. Nebyla jsem schopná se ovládat. Teď tu byla dobrá šance, že najdu svoje věci sbalený na přední verandě až se vrátím domů. Alespoň mám peníze na motel. Oblečená v šortkách a tričku s límečkem jsem vyšla schody ke dveřím do kaneláře. Potřebovala jsem se přihlásit a vzít si klíče od nápojového vozíku. Šéfka už byla venitř začínala jsem si myslet, že tu žije. Byla tam každý den když jsem přicházela i docházela. Skoro se mi chtělo salutovat, když na mě štěkala rozkazy. Mračila se na holku, kterou jsem tu předtím neviděla. Ukazovala na ní prstem a téměř křičela. "Nemůžeš s stýkat se členy je to pravidlo číslo jedna podepsala jsi papír Beth, pravidla znáš. Nikdo  s toho není nadšený a rozhodně tvůj šéf. Mám jenom tři holky na vozících a pokud mi tu neodpřisáhneš, že už nebudeš spát s členy tohoto klubu, tak se na mě nezlob, ale musíme se rozloučit. Tohle je poslední varování holčičko rozumíš mi?!" řekla jí. "Ano teto rozumím a chápu už nebudu spát se členy tohoto kluku"odpověděla jí. Dlouhé, tmavé vlasy měla stažené do culíku a její nebeské modré polo tričko odhalovalo velký hrudník. Pak tu byly její dlouhé opálené nohy  a kulatý zadek a byla od šéfky neteř zajímavé. Šéfin rozlobený pohled přelétl na mě a úlevně si oddýchla. "Ach si tady Chloe možná by si něco s mojí neteř svedla je v podmínce, protože se zdá, že není schopná přestat spát se členy klubu, zatímco je v práci. Nejsme bordel. Jsme country klub. Následující týden budete jezdit spolu a ty na ní dohlédneš. Bude se od tebe učit pán Baker podepsal tvoje papíry je velmi potěšen tvojí odvedeno práci a požádal mě, abych tě alespoň dva dny v týdnu nechala pracovat v jídelně.  

Ohlížím se teď po nové holce na vozík, takže si nemůžu dovolit Beth vyhodit" řekla jméno neteře se zavrčením zírala na ní. Holka zahanbeně svěsila hlavu. Bylo mi jí líto. Měla jsem hrůzu s rozzlobené šéfové. Nedovedla jsem si představit, že by se na mě takhle křičelo. „Ano madam" odpověděla jsem, když mi podávala klíče od vozíku. Vzala jsem si je a podívala se na Beth, aby šla za mnou.

„Teď jdi s ní, děvče. Nestůj tady a netrucuj. Měla bych zavolat tvému otci a říct mu co děláš, ale nechci bratrovi zlomit srdce. Takže jdi ven a nauč se nějaké morálce" řekla jí ještě. Spěchala jsem ze dveří dolů po schodech dojdu zatím připravit vozík a počkám na Beth tam. „Hej počkej, zavolala za mnou holka. Zatavila jsem se, otočila se a uviděla jí, jak za mnou běží, aby mě dohonila. „Promiň, bylo to tam brutální. Kéž bys to neviděla, nebo neslyšela". Byla... milá „to je dobrý" odpověděla jsem. „Mimochodem říkají mi Bethy ne Beth nebo Bethann. Tak mi říká jen teta a táta. Ty jsi ta neslavná Chloe Black, o které jsem tolik slyšela?" úsměv v jejím hlase mi řekl, že není zlá. „Omlouvám se, jestli ti mě teta předhazuje" podívala jsem se na ní a červenání pokryté rty se jí zhroutily do úsměvu. „Ach, nemluvila jsem o tetě mluvila jsem o klucích zvlášť Aiden tě má hodně rád. Slyšela jsem, že jsi včera způsobila trochu rozruch na narozeninové párty té děvky Zoe. Přála bych to vidět, ale najatá pomoc nedostává pozvánky na týhle akce" naložila vozík, zatímco tam Bethy stála a sledovala mě. Točila si pramen dlouhých vlasů kolem prstu a usmívala se na mě. „Takže jsi moje jediná spojka uvnitř. Vyprávěj mi o tom". Nebylo ani co vyprávět pokrčila jsem rameny a jakmile jsem vozík naložila, šla jsem k místu řidiče. „Šla jsem na tu párty protože spím u Alexe pod schody, dokud nebudu mít dost peněz na odstěhování, což by mělo být opravdu brzy. Byla to chyba. Nelíbilo se mu, že jsem se tam objevila O tom to bylo" Bethy kecla na sedačku vedle mě a překřížila nohy. „To není všechno, co jsem slyšela. Derek řekl, že Alex viděl a stal se z něj neandrtálec" „Ne, Derek tmu špatně rozuměl. Věř mi, Alex se nestará, o to, kdo se mě dotýká". Bethy vzdychla. „Je na hovno být chudej člověk, že jo? Ty žhavý se na nás nikdy nedívají vážně. Jsme jen další píchačka" řekla. Opravdu to tak bylo? Prostě to vzdala a stála se holka do boční uličky? Na to byla příliš hezká. Kluci u nás doma by po ní slintali oni možná neměli miliony v bance, ale byli by to dobří kluci z dobrých rodin. „Nejsou tu nikde kolem jiní pěkní kluci ', co by neměli napěchovaná konta? Ten dav, co sem chodí nemůže být všechno z čeho si můžeme vybírat. Určitě můžeš najít kluka, který tě hned další ráno neodstrčí stranou". Bethy se zamračila a pokrčila rameny. „Já neví. Vždycky jsem chtěla sbalit milionáře viš? Žit dobrý život. Ale začínám vidět, že to nemám v kartách." Jela jsem k první jamce „Bethy, jsi krásná. Zasloužíš si víc, než dostáváš. Začni se poohlížet po chlapech někde jinde. Najdi si takového, který tě nebude chtít mít jen na sex. Ale toho, co bude chtít tebe. Jen tebe" řekla jsem jí. „No k čertu, možná jsem se zrovna zamilovala do tebe" odpověděla škádlivě a zasmála se. Položila si nohy na palubku, když jsem zastavila u prvních hráčů.

SecretKde žijí příběhy. Začni objevovat