22 chapter

306 23 3
                                    

"Whoa, holka" řekl Jimmy a nastavil ruce, aby mě chytil, když jsem se vřítila do kuchyně. Uniklo mi škytnutí a polkla jsem následný vzlyk. "To bylo brutální tam venku, ale mohlo to být horší. Aspoň ti na záchranu přišel Alex." Jimmy mě poplácal po zádech a objal mě. Nechtěla jsem, aby Jimmy věděl, jak neuvěřitelně laciná jsem. Neřekla jsem mu, že tyhle slzy jsou, protože se ze mě stalo špinavý tajemství bohatého chlapa. Ne protože na mě nějaká hnusná mrcha vysypala jídlo před místností plnou lidí. "Vrať se ven, Jime. Potřebujeme obsluhu v patře. Promluvím si s Chloe" řekl Aiden, když vešel do kuchyně. Jimmy mě naposledy pevně objal, než si vzal tác a odešel z kuchyně, zamračil se na Aidena. "Buď na moje děvče hodný" řekl Jimmy, když ho míjel. Neodpověděl. Místo toho si prohlížel mě. Bylo mi jasný, že tohle je ono. Velký "je to tvoje vina, takže můžeš odejít" moment. "Dělal jsem si potíže s varováním tě ohledně Zoe, a nakonec to není ani Alexova vina, že tě napadla žárlivá děvka" zavrčel Aiden a znechuceně zavrtěl hlavou. "Omlouvám se Chloe. Tahle byla kvůli mně. Tohle jsem od ní nečekal. Je to šílená expřítelkyně, který se, jak se zdá nedokážu zbavit." Nedával mi padáka? Opřela jsem o linku za mnou a zhluboka se nadechla.

"Vhledem k té scéně tě tam už nechci. Můžeš zůstat tady a pomáhat připravovat tácy. Ujistím se, abys dostala stejný plat jako bys byla venku." Řekl mi a já s oddechla. "Děkuju. Ale můžu se převlíknout?" zeptala jsem se, jelikož jsem ze sebe potřebovala dostat šneky. Aiden se usmál. "Jo. Dojdi si do kanceláře pro uniformu na vozík. Dnes večer máme všichni na servírování extra uniformy." Odstrčila jsem se od pultu a zamířila ke dveřím. "Dej si na čas. Jsme tu v pohodě, jestli potřebuješ pauzu," zavolal za mnou, když jsem vycházela z kuchyně. Alex se Zoe stáli na chodbě a vypadalo to na žhavou hádku. Zoe mým směrem střelila ostrý pohled a v Alexově výraze jsem viděla frustraci. Způsobovala jsem mu jen starosti. Teď mi to ale bylo jedno. Mohli mít rodinou hádku a dostat se přes to. Po dnešku budu mít dost peněz na stěhování. Zítra si najdu byt, protože spaní pod Alexovou střechou bude nemožný. Otočila jsem se a otevřela dveře vedoucí ven.

"Chloe, počkej," zavolal Alex. "Nech jí jít, Alexi" dožadovala se Zoe. "Nemůžu" odpověděl. Dveře se za mnou zavřely a já se snažila zablokovat co jsem slyšela. Nepotřebovala jsem si myslet, nebo dokonce jen uvažovat o tom, že by pro mě Alex bojoval. Dveře se rozletěly a Alex vyběhl ven. "Chloe, prosím počkej. Mluv se mnou" prosil. Zastavila jsem se a sledovala, jak mě doběhl a postavil se přede mě. Neměla jsem mu co říct. Už jsem všechno pověděla.

"Omlouvám se. Ale mýlíš se neignoroval jsem tě tam. Jdi se zeptat kohokoli. Nikdy jsem tě nespustil z očí. Jestli měl předtím někdo pochybnosti o tom, co k tobě cítím, fakt, že jsem od tebe neodtrhl pohled, zatímco jsi chodila místností je zodpověděl." Odmlčel se, projel si rukou skrz vlasy a zamumlal nadávku. "Pak jsem viděl tvůj výraz, když jsi viděla Bethy s Derekem. Něco uvnitř mě se protrhlo. Nevěděl jsem, co si myslíš, ale věděl jsem, že sis uvědomila špatnost dnešního večera. Nikdy jsi tam neměla obsluhovat. Měla jsi být po mém boku. Chtěl jsem tě u sebe. Byl jsem napjatý k prasknutí, čekal jsem až k tobě někdo udělá špatný krok, že jsem většinu času zapomínal dýchat." Alex natáhl ruku a prsty mi přejel po zaťaté pěsti. "Jestli mi můžeš odpustit, slibuju, že už se to nikdy znovu nestane. Miluju Zoe. Ale skončil jsem s pokoušením se dělat jí radost. Je moje sestra a má problémy, na kterých potřebuje zapracovat. Řekl jsem jí, že si s tebou o všem hodlám promluvit. Jsou tu nějaký věci, co potřebuješ vědět." Zavřel oči a zhluboka se nadechl. "Peru se se skutečností, že ode mě možná odejdeš, jakmile se je dozvíš a nikdy se neohlédneš. To mě k smrti děsí. Nevím, co se to mezi námi děje, ale v momentě, kdy jsem se na tebe podíval jsem věděl, že mi změníš svět. Byl jsem vyděšený. Čím víc jsem tě pozoroval, tím víc jsi mě k sobě přitahovala. Nemůžu se dostat dost blízko." Byl připravený se mi otevřít a pustit mě dovnitř. Nevyužíval mě. Nebyla jsem jen další holka, co opíchal a odkopl. Chtěl si mě udržet. Moje srdce se vzdalo.

SecretKde žijí příběhy. Začni objevovat