"Proč se nevrátíš na párty a nenajdeš si nějakého pitomce, na kterým si budeš brousit drápy dál Liso?" Aiden se přesunul směrem ke dveřím, kde se odehrávala párty s rukou stále pevně na mém boku, nutíc mě jít sním. "Myslím, že bych se prostě měla vrátit do svého pokoje. Neměl jsem sem dneska chodit" řekla jsem a snažila se zastavit nás vchod na párty. Nepotřeboval jsem tam vejít s Aidenem. Něco mi říkalo, že to byl špatný nápad. "Proč mi neukážeš svůj pokoj? Tak bych rád vypadnul" zavrtěla jsem hlavou "není tam dost místa pro nás oba". Aiden se zasmál a sklonil se, aby mi něco zašeptal do ucha, když se mi oči zamkly s Alexovými stříbrným pohledem. Pozorně se na mě díval. Nevypadal šťastně. Bylo jeho pozvání jen zdvořilost a ne myšleno vážně? Bylo to nedorozumění? "Musím odejít. Nemyslím si, že mě tu Alex chce" otočila jsem se, abych se na Aidena podívala a odstoupila z jeho objetí. "Nesmysl. Jsem si jistý, že je příliš zaneprázdněný na to, aby se staral o to co děláš. Kromě toho, proč by tě nechtěl na narozeninové oslavě svojí druhé sestry?" Znovu tu byla ta věc se sestrou. Proč mi Jay řekl, že Alex sestru nemá Zoe byla očividně jeho sestra. "Já, ehm, no on mě nepovažuje za skutečnou rodinu jsem nežádoucí příbuzný matčina nového manžela. Vlastně jsem tu jen na pár týdnu, dokud se nepřestěhuji do vlastního. Nejsem chtěný obyvatel tohoto domu" přinutil jsem se k úsměvu, doufajíc, že si Aiden udělá obrázek a nechá mě jít.
"Nic na tobě nežádoucího není dokonce ani Alex není tak zatraceně slepý" řekl Aiden znovu se ke mě přiblížil a já ustoupila. "Pojď sem Chloe" řekl Alex, který se vyřítil odněkud jeho hlas byl chladný a panovačný vzal mě za ruku a přitáhl si mě k sobě. "Nečekal jsem, že se dnes večer příjdeš". Jeho varovný tón mi řekl, že jeho pozvání nebylo přímé nemyslel to vážně. "Oh omlouvám se myslela jsem, že si řekl, že můžu" zašeptala jsem celá ponížená, že to Aiden slyšel ostatní nás také sledovali. Jedno se rozhodnu být odvážná, vystoupím z ulity a stane se tohle. "Nečekal jsem, že se ukážeš takhle oblečená" odpověděl s ledovým klidem. Oči měl stále zaměřené na Aidena, Co bylo tak špatného na mém oblečení máma se obětovala, aych je mohla mít a já si je nikdy neoblékla, Šedesát dolarů pro nás bylo hodně, když je kupovala. Bylo mi zle z týhle pitomý bandy rozmazlených spratků chovajících se jako by moje šaty byly něco odporného. Milovala jsem je a miluji i tyhle boty mojí rodiče byli jednou šťastní a zamilovani tyhle boty byly součásti. K čertu s nima se všema. Vytrhl jsem se Alexovi a zamířila si to zpátky do kuchyně. Pokud mě tu nechtěl,abych byla jeho přátelům pro smích, tak mi to měl říct. Místo toho jsem se díky němu cítila jak blázen. "Co je tvůj posranej problém chlape?" zeptal se Aiden Alexe. Neohledla jsem se jen doufám, že se nepoperou. Protože vím přesně kdo by přes držku dostal. Alex byl ten drsný. "Chloe počkej" slyšela jsem Jaye. Chtěla jsem ho ignorovat, ale právě teď on byl nejblíže tomu co jsem mohla nazývat přítelem. Když jsem s dostala na chodbu, daleko od přihlížejících, zpomalila jsem, aby mě mohl dohnat. "To tam nebylo co si myslíš" řekl Jay chtěla jsem se zasmát. Co se jeho bratra týkalo byl velmi slepý. "To je jedno neměla jsem chodit měla jsem vědět, že to pozvání nebylo platné, že to nemyslel vážně. Jen si přeju, aby mi řekl ať zůstanu ve svém pokoji jak po mě chtěl. Nerozumím jeho slovům a hrá" odsekla jsem, odpochodovala do kuchyně a rovnou do spíže. "On má problémy. Vyříkám si to s ním, ale on tě svým podělaným způsobem chrání " řekl Jay když jsem položila rku na chladnou posaznou kliku. "Věř si dál v tom dobré v něm to dobří bratři dělají" odpověděla jsem, škubnutím jsem otevřela dveře a zase je za sebou zavřela.
Po pár hlubokých nádechů, abych zmírnila bolest v hrudi jsem vešla do svého pokoje a klesla na postel. Mejdany nebyly moje věc. Tohle byla moje druhá párty a ta první nebyla o moc lepší. Vlastně byla nejspíš horší. Šla jsem překvapit Thomase a nakonec jsem byla sama překvapená. Byl v ložnici s Jackie Thortovous jejím nahým prsem v puse neměli spolu sex, ale rozhodně k tomu pracovali. Tiše jsem za sebou zavřela dveře a odešla zadními dveřmi. Někteří lidi mě viděli a veděli do čeho jsem vkročila. Thomas se ukázal doma o hodinu později, prosil o odpuštění a na kolenou brečel. Milovala jsem ho od svých třinácti let a dal mi mojí první pusu. Nemohla jsem ho nenávidět. Uklidnila jsem mu svědomí a zůstali jsme přátelé. Někdy to porušil, řekl mi, že mě miluje a chce mě zpátky, na druhou stranu měl každý víkend na zadní sedačce svýho auta jinou holku. Byla jsem jenom vzpomínka z dětství. Dnes v noci mě nikdo nezradil. Byla jsem ponížená. Sáhla jsem dolů, zula si máminy boty a uložila je bezpečně zpátky do krabice. Příště až je obuji bude to pro někoho speciálního, pak jsem je vložila do kufru. To samé platí i o šatech. Sáhla jsem nahoru, abych si je rozepnula, když se otevřeli prudce dveře a malá futra byla vyplněna Alexem velmi rozlobeným Alexe.
Nic neříkal a já nechala ruce padnout podél těla nebudu si ty šaty vysvlékat zrovna teď. Vešel dovnitř a zavřel za sebou dveře. Byl pro tenhle malý pokoj příliš. Musela jsem couvnout a posadit se zpátky na postel, aby se sem vešel niž bychom se dotýkali. "Jak znáš Aidena" zavrčel. Zmateně jsem se na něh podívala a uvažovala proč se mu nelíbí, že se s Aidenem znám. Nebyli přátele? Bylo to ono? Nechtěl mě v blízkosti svých přátel? "Jeho táta vlastní klub ve kterém pracuji hraje golf a já mu servíruji pití" řekla jsem. "Proč máš na sobě tohle?" zeptal se tvrdým hlasem. Tohle byla poslední kapka. Znovu jsem vstala a postavila jsem se na špičky abych mu byla tváři v tvář. ůProtože mi je máma koupila, abych je nosila. Byla jsem odpákována a nikdy nedostala příležitost si je obléct. Dneska jsi mě pozval a já chtěla zapadnout. Tak sem si oblíkla to nejhezčí co mám. Omlouvám se, že to není dost.. dostatečně hezké. Ale víš co? Seru ti na to. Ty a ti tvojí povýšení, rozmazlení přátelé se všichni potřebujete přenést přes svoje ega" Prstem jsem ho strčila do hrudníku a dívala se na něj. vyzívajíc ho, aby se opovážil říct ještě něco mých šatech. Alex otevřel pusu pak pevně zavřel oči a zavrtěl hlavou. "Kurva" zavrčel. Pak otevřel oči jeho ruce jsem najednou měla ve svých vlasech a jeho pusu na svojí. Nevěděla jsem jak reagovat. Rty měl měkké, ale odhodlané, když mi olízl a kousl do spodního rtu. Pak vtáhl můj horní ret do úst a jemně ho sál. "Chtěl jsem ochutnat tenhle sladkej ret od chvíle co jsi vešla do tohoto domu" zamumlal, než mi jazykem vklouzl do pusy, když jsem při jeho slovech zalapalo po dechu. Chutnal jako máta a něco bohatého. Podlomila se mi kolena a chytla se ho za ramena, abych se udržela na nohou. Pak jazykem pohladil můj jakoby ho vyzíval,aby se k němu připojil. Udělala jsem malý v pád do jeho pusy a pak ho jemně kousla do spodního rtu. Z krku mu vyšlo zasténání a další věc, kterou jsem věděla bylo, že jsem pokládáná na postel za mnou.
Alexovo tělo bylo nade mnou a tvrdost, o kterém jsem věděla, že je jeho erekce se mi tiskla mezi nohy. Oči se mi protočily do hlavy a slyšela jsem jak mi ze rtu uniklo bezmocné zasténání. "Sladká tak sladká" zašeptal Alex proti rtům, než jeho pusa zmizela a on ze mě vyskočil.Zaměřil oči na moje šaty. Uvědomila jsem si, že se mi vyhrnuly, až k pasu a vystavuji kalhotky. "Do prdele" zanadával a praštil rukou do zdi, než škubnutím otevřel dveře a odešel jakoby ho pronásledovali. Stěna se třásla jak bouchl dveřmi. Nepohnula jsem se. Nemohl jsem. Srdce mi tlouklo a mezi nohama jsem měla známou bolest. Už jsem předtím byla vzrušená, když jsem sledoval sex v televizi, ale nikdy takhle intenzivně. Byla jsem tak blízko. Nechtěl, aby se mu to líbilo, ale líbilo. Cítil jsem to, ale taky jsem ho viděla mít ex s nějakou holkou. Navíc jsem věděla že včera večer měl sex s další holkou a pak jí poslal pryč. Postavit Alexe do pozoru byl velký výkon. Vlastně jsem ničeho nedosáhla byl jen naštvaný, protože jsem to byla já, kdo ho vzrušil to bolelo. Vědět, že mě neměl tak moc rád, že si nechtěl myslet, že jsem atraktivní. Pulzování mezi nohama se pomalu vytratilo, když se usadila realita. Alex se mě nechtěl dotknout. Byl vzteky bez sebe, že se to stalo dokonce i on byl vzrušený a dokázal ode mě odejít. Měla jsem pocit nicoty. Většina holek co ho chtěla ho i dostala. Se mnou se nedokázal přimět spustit. Byla jsem bílá chudina, se kterou uvázl dokud si nevydělám dostatek peněz, abych vypadla z jeho života. Obrátila jsem se a stočila do klubíčka. Možná už týhle šaty znovu neobléknu. Teď v sobě nesly ještě smutnější vzpomínky. Bylo na čase, abych je na dobro zabalila. I když dnes v noci v nich budu spát. Bude to sen na rozloučenou. Takový, kde jsem dostačující na to, aby mě nějaký kluk chtěl.
ČTEŠ
Secret
RomanceChloe měla dokonalý život v městečku Portsmout. Ale teď si myslí, že se jí smůla lepí všude. Nejdřív odešel táta a teď jí zemřela máma. Místo toho, aby si užívala svůj život, musela rychle dospět a postarat se o svojí nemocnou maminku. Ozve se otci...