Bethy dala Alexovi směr k jejímu oblíbenému contry tonk. Byloto čtyřicet minut za městem. Což nebylo úplně tak překvapivé. Jediné country v Kalifornií bylCountry klub a to nebylo vůbec to kam jsme chtěli vejít.Bar byl velký a kompletně udělaný tak, aby vypadal jako zdřevěných prken. Zřejměto tu bylo vyhlášené. Nejspíš protože tu v okolí nebylo moc místjako tohle. Zářivéfluorescenční cedule na pivo zdobily zdi uvnitř i z venku. Kdyžjsme vešli dovnitř zrepráků se ozývalo "Gun Power a Lead" od Mirandy Lambert."Za třicet minut by měla začít živá hudba. To je nejlepší čas ktanci. Máme spoustučasu najít dobrá místa a vypít si napřed pár panáků tequily,"zaječela přes hlukBethy.Nikdy jsem tequilu nepila. Nepila jsem dokonce ani pivo. Dnes vnoci se to změní.Budu svobodná. Užiju si noc. Alex se přesunul za mě a ruku mipoložil nízko nazáda. Tohle nebyla přátelská pozice ... byla?Rozhodla jsem se neopravovat ho tady, když bych musela ječetpřes muziku. Alex nás vedl k prázdnému boxu, který byl dál od tanečního parketu.Ustoupil stranou anechal mě vklouznout dovnitř.
Bethy si sedla naproti a Alex seusadil vedle mě.Bethy se na něj zamračila."Co chceš pít?" zeptal se Alex, naklonil se mi k uchu, abynemusel křičet."Nejsem si jistá," odpověděla jsem, dívajíc se na Bethy prodoporučení. "Co piju?" zeptala jsem se bylo mi trapně. Behty vytřeštila oči a pak se zasmála. "Tys předtím nikdynepila viď?" řekla. Zavrtěla jsem hlavou. "Nejsem dost stará, abych si samakoupila alkohol. Ty jsi?"Ona zatleskala rukama. "Tohle bude taková sranda. A ano, jemi dvacet jedna, neboto alespoň říká moje ID." Střelila pohledem po Alexovi. "Musíšjí pustit ven. Beru jík baru." Alex se nepohnul. Podíval se na mě. "Nikdy jsi nemělaalkohol?" zeptal se mě. "Ne. Ale mám v úmyslu to dneska napravit" ujistila jsem ho."Pak na to musíš jít pomalu. Nebudeš mít moc vysokouodolnost."Natáhl ruku a chytil servírku za paži. "Potřebujeme jídelnílístek." řekl a servírka přikývla.
Bethy si položila ruce na boky. "Proč objednáváš jídlo? Jsme tukvůli pití a tanci skovbojema. Ne kvůli jídlu." řekla naštvaně. Alex k ní otočil hlavu, takže jsem mu neviděla do tváře, alemohla jsem říct, že muztuhla ramena. "Nikdy předtím nepila. Napřed se potřebujenajíst, nebo to skončítím, že vyzvrací vnitřnosti a bude tě za dvě hodiny proklínat." řekl jí a ona pochopila. Ach. Nerada jsem zvracela. Naprosto.Bethy obrátila oči v sloup a zamávala si rukou před obličejem,jakoby byl idiot. "Jak myslíš, taťko. Já si jdu splašit něco k pití a takyjí něco přinesu.Takže jí nakrm rychle." řekla a odešla. Než Bethy domluvila, servírka byla zpátky s jídelním lístkem. Alex hovzal, otočil se zpátkyna mě a otevřel ho. "Vyber si něco. Nezáleží co říká královnaopilců, napřed semusíš najíst."Přikývla jsem. Nechtěla jsem, aby mi bylo zle."Sýrové hranolky vypadají dobře."Rush zvedl menu a servírka přiběhla zpátky."Sýrové hranolky. Dvakrát a velkou sklenici vody." Servírka kývla a odešla. Alex se opřel a naklonil hlavu,aby se na měpodíval. "Takže jsi na country tonk. Je to jak sis představovala?Protože, abych bylopravdu upřímný, ta muzika je bolestivá."Usmívajíc se, jsem pokrčila rameny a rozhlédla se. Byli tu jakkluci v kovbojskýchkloboucích, tak i v normálním oblečení. Někteří měli velképřezky na páscích, ale zvětší části vypadali jako lidé u mě doma."Zrovna jsem se sem dostala a ještě jsem nepila aninetancovala, takže ti dámvědět až potom." Alex se ušklíbl. "Chceš tancovat?"Chtěla jsem tancovat, ale ne s ním. Věděla jsem jaksnadno bych zapomněla,že jsme jen kamarádi. "Ano, chci. Ale napřed musím sesbíratodvahu a potřebuji,aby mě někdo požádal o tanec." řekla jsem mu. "Myslel jsem, že jsem tě právě požádal" odpověděl s úsměvem.Položila jsem si lokty na stůl a opřela si bradu o dlaň "Myslíš si,že je to dobrýnápad?" Chtěla jsem, aby přiznal, že to byl špatný nápad. Alex si povzdychl. "Nejspíš ne."Přikývla jsem.
Přistály před námi talíře se sýrovými hranolky a před Alexe byla postavená velkásklenice vody s ledem. Jídlo vypadalo překvapivě dobře.Neuvědomila jsem si, žejsem hladová. Musela jsem si dávat pozor na to kolik utrácím.Tohle bylo sedmdolarů. Dneska jsem nehodlala utratit víc než dvacet dolarů. Tomohlo znamenat,že si možná dám jen jeden drink, ale Alex řekl, že se potřebuji najíst, takžehodlám jíst.Zvedla jsem hranolku pokrytou sýrem a ukousla si."To je lepší než sendviče s arašídovým máslem, co?" zeptal seRush se škádlivýmúsměvem. Přikývla jsem a zvedla další hranolku.Bethy vklouzla do boxu se dvěma malýma skleničkami s pitím.Byly žluté."Napadlo mě, že bys měla možný začít zvolna. Tequila je pitípro velký holky. Na toještě nejsi připravená. Tohle je citrónový likér. Je tosladký a dobrý.""Napřed sněz pár dalších," přerušil jí Alex.Vzala jsem si další hranolku, rychle jí snědla a pokračovala sdalší. Pak jsem sáhlapro citrónový pití. "Dobře, jsem připravená" řekla jsem Bethy,ona zvedla svojí azasmála se. Sledovala jsem jak si jí přiložila ústům a zaklonilahlavu. Pak jsemudělala do samé.Bylo to opravdu dobrý. Jen to trochu pálilo v krku. Měla jsemráda citrón. To bylopěkný. Položila jsem skleničku a usmála se na Alexe, který měsledoval."Jez," odpověděl.Snažila jsem se mu nesmát, ale nemohla jsem si pomoct.Začínal být směšný. Dalajsem si další sousto, Bethy se natáhla a vzala si taky párhranolek.
ČTEŠ
Secret
RomanceChloe měla dokonalý život v městečku Portsmout. Ale teď si myslí, že se jí smůla lepí všude. Nejdřív odešel táta a teď jí zemřela máma. Místo toho, aby si užívala svůj život, musela rychle dospět a postarat se o svojí nemocnou maminku. Ozve se otci...