2.20 chapter

269 15 9
                                    

Co se to se mnou děje? Šla jsem zpátky do Bethiny ložnice a zavřela dveře. Potřebovala jsem minutu na uklidnění. Byla jsem připravená Alexe prosit, aby mě ojel přímo tam. To ten pitomej sen. Dobře, možná sen z minulé noci nebyl pitomej, ale byl extrémně intenzivní. Přemýšlejíc o tom jsem musela stisknou nohy k sobě. Proč to dělám? Sexuální sny byly jedna věc, ale teď byly tak živé a tak skutečné, v podstatě jsem měla orgasmus ve spánku. Byl to blázinec. V Pourtmoutu jsem ani jednou nebyla takhle nadržená. Ale na druhou stranu tam nebyl Alex. Sklouzla jsem dolů na Bethynu postel, kterou už měla svlečenou na stěhování. Budu se kolem něj muset dát dohromady. Nezkoušel to na mě, ale v momentě, kdy se mě dotkly jeho prsty ze mě byla hekající, divoká ženská. Jak trapný. Potkat ho po tomhle tváří v tvář bude těžký.

Dveře se otevřely a dovnitř vešla Bethy s malým úsměvem na tváři. Proč se teď usmívá? Když mě venku nachytala úplně na mě vyskočila. "Začínají působit tvoje těhotenský hormony" řekla potom co za sebou pevně zavřela dveře. "Cože?" zeptala jsem se zmateně. Bethy naklonila hlavu ke straně. "Nečetla jsi žádný z těch letáčku, se kterýma tě doktorka poslala domů? Jsem si jistá, že jeden z nich je přesně o tomhle." Pořád jsem byla zmatená. "O faktu, že nejsem schopná se kolem Alexe ovládat?" Bethy pokrčila rameny. "Jo. Hádám, že on je ten, co tohle s tebou dělal. Ale budeš nadržená, zatímco jsi těhotná, Chlo. Vím to, protože můj bratranec byl zvyklý o své ženě dělat vtipy, když byla těhotná. Řekněme, že měl těžký, aby s ní vůbec udržel krok." Nadržená? Těhotenství ze mě udělá nadrženou? Prostě skvělý. "Problém bude nejspíš jen s Alexem. Myslím tím, on je jediný člověk, co tě přitahuje a kterého tímhle způsobem chceš. Takže tím to kolem něj bude jen intenzivnější. Možná bys mu to měla říct a užít si to. Nepochybuji o tom, že by vypomohl." Nemohla jsem mu to říct. Ještě ne. Nebyla jsem připravená a ani on ne. Zoe bude zuřit a já jí právě teď nedokážu zvládnout. Kromě toho, Alex by si vybral jí a to bych nezvládla už vůbec. "Ne. Nepotřebuje to vědět. Ne právě teď. Bude mi líp." Bethy pokrčila rameny. "Fajn. Svoje jsem řekla. Nechceš mu to říkat, tak to nedělej. Ale až vybouchneš a vyšukáš mu mozek z hlavy, mohla bys to nedělat na veřejnosti?" zeptala se s úšklebkem, pak otevřela dveře a vyšla zpátky ven. "Musíte to napřed zabalit do deky! Zničíte mi polštáře," ječela Bethy na kluky. Mohla jsem mu čelit. Nevěděl o tom. Budu se chovat jako by se nic nestalo. Kromě toho jsem potřebovala s něčím pomáhat. Mohla jsem dokončit balení v kuchyni. Alex mě sledoval. Pokaždé když se vrátil do bytu, aby přestěhoval něco dalšího, našel si mě očima. Upustila jsem mísu, vysypala krabici s cereáliemi a shodila krabici s příbory, kvůli těmhle vroucím pohledům. Jak se mám soustředit a nedělat ze sebe nemotorného idiota, když se na mě takhle kouká? Když tentokrát vešel zpátky do bytu, rozhodla jsem se jít pro změnu balit věci do koupelny. Budou stěhovat kuchyňský stůl a židle a to jsem nemohla dát. Nejspíš bych rozbila všechny skleničky, co Bethy má.

Vešla jsem do koupelny a najednou za mnou bylo tělo a tlačilo mě dovnitř. Teplo Alexovi hrudě přitisknuté na zádech mě rozechvělo. Sakra. Tohle nebudu schopná zvládnout. Dveře koupelny se zavřely a známé zaklapnutí zámku na místo mi jen rozbušilo srdce rychleji. Chtěl víc toho, co se odehrálo venku a já byla tak rozdělaná jen tím být mu na blízku, že jsem nebyla schopná jasně myslet. Rukou mi odhrnul vlasy z krku a přehodil mi je přes rameno. Když se horkými rty dotkl mojí kůže možná jsem kňourala. Obě ruce mi položil na boky a přitáhl si mě dozadu k sobě ještě víc. "Blázním z tebe, Chloe. Šílím, miláčku. Zasraně šílím" šeptal mi u ucha. Sebrala jsem všechnu sílu vůle, abych si mu neopřela hlavu o hruď. "Co to bylo tam venku? Tak zatraceně jsi mě rozpracovala, že nemůžu jasně myslet. Všechno, co vidím jsi ty." Jeho ruce se mi posouvaly nahoru po bocích a pak na břicho. To ochranné umístění, dokonce i když ani neměl tušení co chrání, mě rozedralo. Chtěla jsem, aby to věděl. Ale také jsem chtěla, aby si vybral mě a naše dítě. Nemyslela jsem si, že by to udělal. Miloval svoji sestru. Byla jsem vyděšená z odmítnutí a nemohla jsem dovolit nechat odmítnout svoje dítě. Začala jsem se odstřihovat z jeho obětí, když posunul ruce nahoru, aby vzal do dlaní má prsa a jeho ústa mi začala oždibovat křivku krku. Ach k čertu. Možná mu nevěřím se svým srdcem, ale opravdu jsem mu chtěla věřit s mým tělem. Dokonce i kdyby to mělo být jen jednou.

SecretKde žijí příběhy. Začni objevovat