Jay to se mnou konečně vzdal a šel tancovat s jednou z holek, které s námi flirtovali od chvíle, co jsme vkročili do klubu. On sem přišel, aby se pobavil a já se potřeboval rozptýlit, ale teď když jsem tu byl jsem chtěl jen odejít. Napil jsem se piva a snažil se s nikým nenavázat oční kontakt. Hlavu jsem držel sklopenou a na tváři jsem si udržoval zamračení. Nebylo to těžký. Derekova slova se mi dál přehrávala v hlavě. Byl jsem vystrašený. Ne. Byl jsem vyděšený z toho dovolit si věřit v to, že by se sem vrátila. Viděl jsem výraz v jejím obličeji tu noc v hotelu. Byla prázdná. Z očí jí zmizely emoce. Skončila se mnou, s jejím otcem, se vším. Láska byla krutá. Tak zajebaně krutá. Barová stolička vedle mě se se zaskřípáním posunula dozadu. Nepodíval jsem se tam. Nechtěl jsem, aby na mě někdo mluvil.
"Prosím, řekni mi, že to ošklivý zamračení na tvým pěkným obličeji není kvůli holce. Zlomil bys mi srdce." Ten uhlazený ženský hlas mi byl povědomý. Naklonil jsem hlavu ke straně jen na tolik, abych viděl její obličej. Ačkoliv teď byla starší okamžitě jsem jí poznal. V životě kluka je pár věcí, na který nikdy nezapomene a holka se co mu vzala panictví je jedna z nich. Meg Carter. Byla o tři roky starší než já a byla tu na léto u babičky, když mi bylo čtrnáct. Nebylo to o lásce. Spíš to byla životní lekce. "Meg" odpověděl jsem s úlevou, že to není další neznámá holka, co se tu na mě bude vrhat. "A on si pamatuje moje jméno. Jsem ohromená" řekla, pak se podívala na barmana a usmála se. "Jacka s kolou, prosím." Usmála se. "Chlap nezapomene svoje poprvé." Zavrtěla se na stoličce, překřížila si nohy a podívala se na mě, čímž jí dlouhé tmavé vlasy spadly před rameno. Pořád je nosila dlouhé. Tenkrát mě fascinovaly. "Většina kluků ne, ale ty jsi vedl jiný život než většina kluků. Sláva tě za ty roky musela změnit." Řekla. "Tátova sláva, ne moje" odsekl jsem, nesnášel jsem, když chtěli ženský mluvit o něčem, o čem nic nevěděly. Meg a já jsme spolu párkrát spali, ale ani tenkrát mě moc neznala. "Hm, jak myslíš. Takže, proč jsi tak rozmrzelý?" zeptal se. Nebyl jsem rozmrzelý. Byl jsem zlomený. Ale ona nebyla někdo, koho bych chtěl zasvěcovat. "Jsem v pohodě" odpověděl jsem a podíval se na parket v naději, že zachytím Jayovou pozornost. Byl jsem připravený k odchodu.
"Vypadáš jako bys měl zatraceně zlomený srdce a nevěděl co s tím dělat" řekla a sáhla po svým Jacku a kole. "Nebudu se s tebou bavit o svým osobním životě, Meg." Nechal jsem v hlase zaznít hranu varování hlasitě a jasně. "Wow, brzdi, krasavče. Nesnažila jsem se tě vytočit. Jen si trochu pokecat." Můj osobní život nebyl na malý povídání. "V tom případě se mě zeptej na podělaný počasí" řekl jsem s úšklebkem. Neodpověděla a já byl rád. Možná se přesune dál. Nechá mě na pokoji. "Jsem ve městě, abych se postarala o babičku. Je nemocná a já potřebovala se životem udělat něco nového. Zrovna jsem si prošla hnusným rozvodem. Změna prostředí Chicaga byla přesně to, co jsem potřebovala. Budu tu nejmíň šest měsíců. Myslíš, že budeš tak nepříjemný celou tu dobu, nebo bys mohl být v blízké budoucnosti trochu milejší?" Chtěla mě vidět. Ne. Na to jsem nebyl připravený. Chystal jsem se odpovědět, když mi na mobilu zapípala zpráva. Vděčný za přerušení, kdy budu moct vymyslet, jak jí odpovědět, jsem vytáhl telefon z kapsy. Číslo jsem neznal. Ale "Ahoj, tady Bethy" upoutalo moji pozornost a zastavil se mi dech, když jsem otevřel textovku a přečetl si zbytek. Ahoj, tady Bethy. Jestli nejsi pitomý sráč, pak se probereš a dáš se dohromady. Co to mělo k čertu znamenat? Co mi uniká? Byla Chloe v Rose? Tohle to mělo znamenat? Vstal jsem a položil na bar dost peněz na pokrytí mého piva i od Meg pití. "Musím jít. Bylo hezký tě vidět. Měj se" řekl jsem bezmyšlenkovitě a začal se prodírat davem, dokud jsem nenašel Jaye tancovat na parketu s nějakou zrzkou. Podíval se mi do očí a já kývl hlavou ke dveřím. "Hned" řekl jsem a otočil se k odchodu. Nechám ho tady jestli mě nedohoní, než se dostanu k Range Roveru. Mohla být tady. Hodlal jsem ji najít. Ptát se Bethy co znamenala ta povzbuzující textovka bylo zbytečný.
ČTEŠ
Secret
RomanceChloe měla dokonalý život v městečku Portsmout. Ale teď si myslí, že se jí smůla lepí všude. Nejdřív odešel táta a teď jí zemřela máma. Místo toho, aby si užívala svůj život, musela rychle dospět a postarat se o svojí nemocnou maminku. Ozve se otci...