2.29

144 9 0
                                    

Hodlám Jaye zavraždit ve spánku. Nebo možná přímo tady na veřejnosti se svědky. Hodiljsem hole na zem a nosič je rychle chytil, což bylo dobře. Byl jsem připravený něčímtřísknout."Meg? Opravdu brácho? Ty ses zeptal Meg?" zavrčel jsem a podíval se za něj, kde se Megpřihlašovala a ukazovala naším směrem."Potřebovali jsme třetího. Vytočil jsi Zoe, takže nám jeden chyběl. Všichni ostatní bylizabraní. Meg chtěla hrát. V čem je tak velký problém?" Jay podal svojí tašku nosiči a střelilpo mě naštvaný pohled. Chloe byla velký problém. Neřekl jsem jí, že Meg bude v mém týmu, protože jsem tonevěděl. Teď když nás spolu uvidí si bude myslet, že jsem to před ní chtěl zatajit. Potřebovaljsem jí najít."Můžu vám třem donést vodu?" zeptala se zrzka jejíž jméno jsem si nepamatoval. Došlo mi,že Aiden nedovolil, abych měl jí. To by mohlo pomoct. Mohl jsem jí to vysvětlit a onauvidí, že to bylo naprosto nevinné."Ano prosím, Carmen," odpověděl Jay. Poslal jí úsměv a ona zamávala řasami. Nejspíš stouhle spal. Jestli ne, dnes v noci bude. "Mrzoutovi dej taky. Potřebuje se zavodnit,"vtipkoval Jay. 

"Připravení nakopat pár zadků?" zeptala se Meg cestou k nám.Ne, byl jsem připravený najít Chloe a tohle jí vysvětlit. Podíval jsem se zpátky na holku odvozíku. "Kde je přidělená Chloe?" zeptal jsem se jí.Udělala uražený obličej. "Nejsem dost dobrá?""Ano, zlatíčko, jsi dokonalá. On prostě za Chlo pálí, nic osobního," vysvětlil Jay a mrkl naní. Znovu se na něj rozzářila."Dostala první skupinu. Myslím, že v ní je pan šéf. Paní Carlaříkala něco o tom, že si Chloe vyžádal," odpověděla holka se spokojeným úsměvem. Aiden byl kokot. O tom jsem nepochyboval."Dobré ráno, Meg. Promiň, ale máme v rukách  špatnou náladu," řekl Jay a ukazal na mě napřivítanou Meg, o které jsem zapomněl, že se k nám připojila."To vidím. Hodlám píchnout do vosího hnízda, předpokládám, že Chloe je ta holka copronásledoval, potom co mě minule bez vysvětlení nechal úplně samotnou.""Jestli pronásledoval holku, tak ano, to byla Chloe," odpověděl Jay.Oba jsem je ignoroval a vykročil k přední řadě, když jsem viděl první skupinu odpálit. Vestejnou chvíli začal odjíždět Chloein vozík. Do prdele."Mohl by ses uklidnit. Chloe tu není ta žárlivá. To ty jsi," zabručel Jay a napil se vody."Dobře, je problém, že s vámi dvěma hraju? O tom to celý je?" zeptala se Meg zírajíc přímona mě."Nechci Chloe rozrušit," odpověděl jsem a znovu se podíval směrem, kterým odjížděla."Ach. No, tohle je jen golf, ne rande," odpověděla Meg.Měla pravdu. Byl jsem směšný. Nebyli jsme na střední škole a já mohl hrát golf se ženou. Chloe teď už věděla, že je Meg stará kamarádka a byli jsme s Jayem. Nebylo to tak, žebychom hráli jen my dva. Tohle bylo v pořádku."Hrotím to. Promiň. Máš pravdu. Žádný problém," souhlasil jsem a rozhodl se uvolnit a užít siden. Alespoň že byla Chloe vpředu. Skončí a půjde dovnitř dřív. To byl pravděpodobně důvodproč si jí Aiden vyžádal. Aby nebyla na slunci tak dlouho jako ostatní. 

V době kdy jsme udělali šestou jamku jsem se uvolnil a užíval si. Až na občasné starosti o Chloe a její dlouhý pobyt v horku, jsem byl v pohodě. Věděl jsem, že na ní Aiden dohlíží a ikdyž to bylo otravný, byla to taky úleva."No tak Jayi, doteď byl nejlepší Alex se třemi a já mám druhou nejlepší. Tahle je tvoje,kámo. Zvládneš to," dobírala si ho Meg, když se snažil o dosažený normálního počtu úderůna jamku. Jay po ní střelil varovný pohled. Jamkoviště nebyla zrovna jeho silná stránka a Megnetrvalo dlouho než na to přišla. Jestli tuhle trefí, bude to zázrak."Myslím, že potřebuje trochu pomoct, Meg. Možná bys mu mohla jít dát lekci," navrhnuljsem.Rozzuřený výraz na jeho tváři nás oba poslal do kolen. Sakra, šlo to s ním tak snadno."Možná bys měla couvnout, Meg. Vypadá připravený vybuchnout. Jestli mu míček přeletí,nechceš být v palebné linii."Meg ucouvla a postavila se vedle mě. "Opravdu hází holema?" zeptala se s nadějnýmúsměvem."Nebuď příliš nadšená. Pokud je dost naštvaný na to, aby házel holemi, je opravdu, zatraceněpěkně nasranej.""Nebojím se. Máš větší ruce," řekla Meg a hodila další úsměv Jayovým směrem.Provokovala ho."On nemá větší ruce!" vyštěkl  a narovnal se ze své odpalové pozice s defenzivnímvýrazem na tváři.Meg se natáhla a stiskla mi paži. "Hm, tyhle jsou zatraceně dost působivý. Ukaž co máš ty,"rýpala Meg ještě trochu víc. Jay si strhl tričko a šel se postavit před Meg, zatínajíc svaly. "Cítíš to, kotě. On na měnemá. Je to jen hezounek."Obrátil jsem oči v sloup a vydal se zpátky ke golfovému vozíku. Jay se natáhl a chytil mě zaruku. "Nikam nejdeš. Tuhle soutěž hodlám kurva vyhrát. Zatni tyhle zakrslý ruce. Ukaž jí, kdoje žhavější."Neměl jsem žádnou touhu tuhle soutěž vyhrát. "Vyhrál jsi. Jsem s tím spokojený. On má většíruce, Meg," řekl jsem a vytrhl ruku z jeho sevření."Ne, nevyhrál. Nezatínal si, když jsem na tvoje svaly sahala a jsem si jistá, že jsou větší,"odpověděla se zlomyslným úšklebkem. Byl jsem si jistý, že je tohle špatný nápad. Nemysleljsem si, že by flirtovala, ale nebyl jsem si jistý."To je kravina! Zatni ruku, Alexi. Tohle prokážu. Mám lepší smrtící zbraně.""Ano, máš. V pohodě," odpověděl jsem."Okamžitě zatni. Myslím to vážně," dožadoval se Jay. Myslel tu pitomou soutěž opravduvážně. Byl jsem ochotný ho nechat vyhrát. Byl jsem jen připravený přesunout se na dalšíjamku. 

"Fajn," souhlasil jsem. "Jestli tě to donutí doťuknout ten míček, takže by jsme mohli jít dál,zatnu ruku." Jay se usmál a znovu natáhl paži, aby jí cítila. Čekala na mě. Zatnul jsem a nechal jísáhnout. Tohle bylo směšný."Promiň Jayi, tohle vyhrál," řekla Meg s tiskla mojí ruku trochu déle. Spustil jsem jí azamířil zpátky k vozíku."Odpal ten míček, brácho," zavolal jsem."Tohle jsi nevyhrál! Jen si tě vybrala, protože k tobě cítí loajalitu, když byla tvůj první šuk,"odpověděl.Prudce jsem otočil hlavu kolem, abych viděl jestli ho někdo neslyšel. Naštěstí to vypadalo, ženikdo... doufám

SecretKde žijí příběhy. Začni objevovat