Volal mi Derek a dal mi vědět, že se holky dnes stěhují do bytu na pozemcích klubu. Neviděl jsem jí od incidentu na golfovém hřišti. Ne z nedostatku snahy. Několikrát jsem se pokoušel, aby se naše cesty v klubu zkřížily a nikdy to nezabralo. Zastavoval jsem se dokonce i včera a nebyla tam. Carla říkala, že mají s Bethy obě volno a nejspíš dělají něco společně. Zajel jsem k Bethynu bytu a okamžitě si všiml Aidenova auta. Co tu k čertu dělá? Prudce jsem otevřel dveře a zamířil k bytu, když jsem uslyšel Chloein hlas. Otočil jsem se a šel k jehu autu, dokud jsem neuviděl Aidena opírajícího se o zeď, vedle které parkoval a s úsměvem poslouchal co mu Chloe říkala. Měl jsem v úmyslu ten úsměv smazat. "Pokud jsi si jistý, pak děkuju" řekla Chloe tiše, jakoby nechtěla, aby jí někdo slyšel. "Absolutně" odpověděl Aiden, když zvedl oči a setkal se s mými. Úsměv na tváři mu zmizel. Chloe otočila hlavu, aby se podívala přes rameno. Překvapení v jejích očích, když se setkaly s mými zabolelo. Možná jsem tu právě teď neměl být. Nechtěl jsem ztratit nervy a vyděsit jí, ale měl jsem opravdu blízko k zaslepené zuřivosti. Proč spolu mluvili o samotě? Čím si byl tak absolutně jistý? "Alexi?" řekla Chloe a šla pryč od Aidena směrem ke mně. "Co tady děláš?" Aiden se zasmál a zavrtěl hlavou, pak otevřel dveře od auta. "Jsem si jistý, že přišel pomoct. Odejdu než na mě vytáhle ten svůj hnusný škleb." Odcházel. Dobře. "Přišel jsi nám pomoc stěhovat?" zeptala se a obezřetně mě pozorovala. "Jo," odpověděl jsem. Nervózně přešlápla. Nesnášel jsem, že je ze mě nervózní. "Chtěl jsem pomoct, Chloe. Omlouvám se za Zoe minule. Mluvil jsem s ní. Nebude-" "Nedělej si s tím starosti. Nemusíš se za ní omlouvat. Nemám ti to za zlé. Chápu to." Ne, nechápala. Viděl jsem jí to na očích. Natáhl jsem se a vzal jí za ruku. Jen jsem se jí nějak potřeboval dotknout. Zachvěla se, když jsem jí prsty přejel po dlani. Zuby se zakousla do spodního rtu stejným způsobem, jak jsem to chtěl. "Chloe" řekl jsem a ztichl, protože jsem si nebyl jistý, co dalšího říct. Pravda byla právě teď příliš. Zvedla oči od našich rukou a já v nich mohl vidět touhu. Opravdu? Zdálo se mi to celé, nebo byla...byla opravdová? Klouzal jsem prsty nahoru po dlani a pohladil jí vnitřní stranu zápěstí. Znovu se zachvěla. Do prdele. Můj dotek na ní působil. Přistoupil jsem k ní blíž a jel rukou pomalu vzhůru po paži. Čekal jsem až mě odstrčí a vytvoří mezi námi vzdálenost, očekával jsem to od ní. Když jsem se dostal dostatečně vysoko, palec mi zavadil o stranu jejího prsa a ona mě popadla za volnou ruku, když se otřásla. Co to kurva je? "Chloe" zašeptal jsem a tlačil jí dozadu, dokud nebyla zády přitisknutá k cihlové zdi budovy a moje hruď byla jen centimetr daleko od její. Neodstrčila mě a její víčka se zdála těžká, když mi zírala na prsa. Ztěžka dýchala. Výstřih, který odhalovaly malé, světle růžové letní šaty, jsem měl přímo pod nosem. Zvedající se a klesající jako by mě vyzíval. Neuvěřitelný. Něco tu nehrálo. Položil jsem jí druhou ruku na pas a pomalu s ní klouzla vzhůru po jejím těle, dokud jsem i druhý palec neměl pod jejím prsem. Neměla na sobě podprsenku. Bradavky měla tvrdé a vztyčeně se rýsovaly proti látce šatů. Nemohl jsem se zastavit. Posunul jsem ruku, zakryl jí pravý prs a jemně ho stiskl. Chloe zakňučela a začala jí vypovídat kolena. Hlavu nechala klesnout dozadu na zeď a zavřela oči. Držel jsem jí stabilní a nohou vklouzl mezi její, aby nespadla na zem. Druhou rukou jsem zakryl levé prso a přejel bříšky palců přes pevné bradavky. "Ach bože, Alexi" zasténala, otevřela oči a dívala se na mě skrz přivřené řasy. Kurva. Byl jsem v nějaké formě mučednického nebe. Jestli tohle byl další sen, budu pěkně nasraný. Bylo to tak skutečný. "Je tohle příjemný, miláčku?" zeptal jsem se, sklánějíc hlavu, abych jí šeptal do ucha. "Ano" vydechla a sklouzla ještě víc dolů na moje koleno. Když se mi její horky střed přitiskl na nohu, zalapala po dechu a sevřela moje ruce pevněji. "Achhhh" zanaříkala. Skoro jsem se udělal do kalhot. Nikdy v životě jsem nebyl takhle vzrušený. Něco bylo jinak. Nebylo to stejný. Byla téměř zoufalá. Cítil jsem její strach, ale potřeba byla silnější. "Chlo, řekni mi, co chceš, abych dělal. Udělám cokoli potřebuješ" sliboval jsem jí a líbal jemnou kůži pod uchem. Voněla tak zatraceně dobře. Znovu jsem promnul její prsa v rukách a jí uniklo prosebné zakňučení. Moje sladká Chloe byla neuvěřitelně nadržená. Tohle bylo skutečný. Nebyl to zatracený sen. Do prdele.
"Chloe!" Bethyno pronikavé zavolání bylo pro ní jako kýbl studené vody. Ztuhla, pak se postavila, spustila ze mě ruce a odsunula se pryč. Nedokázala se na mě podívat. "Já...ehm...omlouvám se. Nevím..." zavrtěla hlavou a spěchala ode mě pryč. Díval jsem se na ni, dokud nebyla u dveří a Bethy na ní přísně mluvila. Chloe přikyvovala. Jakmile obě vešly dovnitř praštil jsem oběma rukama do cihlové zdi a mumlal proud nadávek, zatímco jsem se snažil jako blázen dostat svojí prudkou erekci pod kontrolu. O pár minut později se dveře opět otevřely a já se otočil, abych uviděl, jak ven vyšel Derek. Podíval se na mě a tiše hvízdl. "Sakra chlape, pracuješ rychle." Ani jsem na to neodpověděl. Vůbec nevěděl, o čem žvaní. Chloe po mém dotyku prahla. Neodstrčila mě. Téměř mě tiše prosila. Nedávalo to žádný smysl, ale chtěla mě. A bůh ví, že já chtěl jí. Vždycky jsem jí chtěl. "Pojď. Musíme přestěhovat gauč. Potřebuju tvoji pomoc" řekl Derek a držel otevřené dveře.
Trošku se nám to začíná u těch dvou opět vybarvovat co na to říkáte? Posere se to opět?
ČTEŠ
Secret
RomanceChloe měla dokonalý život v městečku Portsmout. Ale teď si myslí, že se jí smůla lepí všude. Nejdřív odešel táta a teď jí zemřela máma. Místo toho, aby si užívala svůj život, musela rychle dospět a postarat se o svojí nemocnou maminku. Ozve se otci...