Seděla jsem tam když nastoupili do svého vozíku a odjeli na další jamku. Měla jsem si jet prodalší pití. Ale přemohla mě moje touha vidět Alexe a vzala jsem to malou oklikou dokudjsem ho nenašla. Teď jsem si přála, abych to neudělala. Poprvé tenhle týden se mi udělalošpatně od žaludku. Neřekl mi, že Meg byla jeho první. Řekl jen, že jsou staří přátelé. Vědětjaký druh starých přátel byli nepomáhalo. Věděla jsem, že měl Alex zástupy holek se kterýmispal. To bylo něco co jsem věděla, když jsem s ním šla poprvé do postele. Ale vidět ho sjednou. Tou, která byla jeho prví, bolelo.Flirtovala s ním a on flirtoval taky. Snažil se na ní zapůsobit svaly. Byly dost působivé i tak,bez zatínání a předvádění. Proč to udělal? Chtěl, se jí zalíbit? Byl zvědavý jaká byla v posteliteď?Převrátil se mi žaludek, rozjela jsem vozík a vyjela zpoza stromů, za kterými jsem se skrývala.Neměla jsem v úmyslu se schovávat. Vzala jsem to zkratkou, abych viděla jestli je Alex natéhle jamce. Ale když jsem ho viděla usmívat se na Meg a nechat se ho dotýkat, zastavilajsem. Nemohla jsem jet dál.Byla součástí jeho světa. Pasovala do něj. Místo toho, aby kolem jezdila s nápojovýmvozíkem, hrála s ním golf. Nemohl se zeptat mě. Pro začátek jsem nevěděla jak hrát a pak,samozřejmě, pracovala jsem tu. Nemohla jsem hrát. Co se mnou dělal? Jeho sestra měnenávidí. Nebudu moct být součástí jeho života. Ne opravdu. Vždycky budu zvenkunakukovat dovnitř. Nenáviděla jsem tenhle pocit.Být s ním bylo úžasný. V soukromý jeho domu, nebo mého bytu bylo snadné předstírat, žebychom mohli být něco víc. Ale co se stane až to na mě začne být vidět? Až bude velmitěhotná a on se mnou bude? Lidé se to dozví. Jak to zvládne? Můžu to od něj čekat?Naložila jsem vozík a v hlavě si přehrávala všechny různé scénáře co by se s námi mohlo stát.Žádný z nich nekončil šťastně. Nebyla jsem jedna z vyšší vrstvy. Byla jsem jen já. V tomhleuplynulém týdnu jsem si dovolila pohrávat s myšlenkou, že zůstanu. Budu tohle dítěvychovávat s Alexem. Ačkoli vidět ho s Meg neuvěřitelně bolelo, byl to pro mě budíček,který jsem potřebovala. Nikdo nežije v pohádce. Zvlášť ne já.V době, kdy jsem dorazila zpátky ke svojí skupině jsem posbírala trochu síly. Usmívala jsemse, servírovala nápoje a dokonce žertovala s golfisty. Nikdo se nedozvěděl, že jsem smutná. Tohle byla moje práce. Hodlala jsem v ní být dobrá. Dnes večer Alexovi nic neřeknu. Nebyldůvod. Nemyslel jasně. Jen mezi námi musím vytvořit trochu odstup. Nemůžu si dovolit věřit,že on bude moje šťastně až na věky. Na to jsem byla chytřejší.Nezvládla jsem den aniž by se mi neudělalo zle. Dostalo mě horko, ale ať se propadnu jestlise o tom Aiden dozví. Nepotřebovala jsem, aby si myslel, že nedokážu dělat svojí práci.
Bethy mi držela vlasy, zatímco jsem zvracela na záchodě vzadu za kancelářemi. Opravdu jsemjí milovala."Jsi přetažená," napomenula mě, když jsem zvedla hlavu po posledním dávení.Nechtěla jsem to přiznat, ale nejspíš měla pravdu. Vzala jsem si od ní vlhkou žínku a očistila siobličej než jsem si sedla na podlahu a opřela se o zeď."Já vím. Ale nikomu to neříkej," požádala jsem jí.Posadila se vedle mě. "Proč?""Protože tuhle práci potřebuju. Jsou to dobrý peníze. Pokud odejdu až to na mě začne býtvidět, pak budu potřebovat všechny peníze co můžu našetřit. Nebude snadní sehnat práci,když budu viditelně těhotná."Bethy otočila hlavu a podívala se na mě. "Pořád plánuješ odejít? A co Alex?"Nechtěla jsem, aby na něj byla Bethy naštvaná. Zrovna na něj začala být zase milá. "Dneskajsem ho viděla. Bavil se. Zapadá sem. Je tam kam patří. Já jsem kam patřím. Nehodím se dotohohle světa.""Nemá do toho co mluvit? Kdybys řekla slovo okamžitě by si tě přestěhoval k sobě do domua o všechno by se postaral. Nemusela bys pracovat v tomhle klubu a všude bys byla po jehoboku. To musíš vědět."Nelíbila se mi představa být další žena, která na něm příživničí. Dělaly to jeho matka sesestrou. Nechtěla jsem to dělat taky. Nezáleželo mi na jeho penězích. Záleželo mi jen naněm. "Nejsem jeho odpovědnost.""Promiň když si dovolím nesouhlasit. Když tě zbouchnul, stala ses jeho hlavní odpovědností,"řekla Bethy s odfrknutím.Znala jsem pravdu o noci kdy jsme měli sex bez kondomu. Vrhla jsem se na něj. Zaútočilajsem na něj. Nebyla to jeho chyba. Při všech ostatních příležitostech byl opatrný. V tu nocjsem ho nenechala být. Byla to moje vina, ne jeho."Věř mi, když ti řeknu, že tohle mam na triku celý já. Nebyla jsi tam tu noc co jsemotěhotněla. Já jo.""Nemůže to být celý jen tvoje vina. Nemůžeš otěhotnět sama."Nechtěla jsem se s ní hádat. "Prostě nikomu neříkej, že jsem zvracela. Nechci, aby si dělalistarosti.""Fajn. Ačkoli z toho nejsem nadšená. Udělej to znovu a řeknu to," varovala mě.Položila jsem si jí hlavu na rameno. "Dohodnuto," souhlasila jsem.Bethy mě poplácala po hlavě. "Jsi bláznivá holka."Jen jsem se zasmála, protože měla pravdu.
ČTEŠ
Secret
RomanceChloe měla dokonalý život v městečku Portsmout. Ale teď si myslí, že se jí smůla lepí všude. Nejdřív odešel táta a teď jí zemřela máma. Místo toho, aby si užívala svůj život, musela rychle dospět a postarat se o svojí nemocnou maminku. Ozve se otci...