6

4.3K 411 12
                                    

For Zawgyi

ထိုေန႔မွစၿပီး စိုးခန္႔ဆိုေသာ သူ၏ စီနီယာသည္ အတန္းခ်ိန္တစ္ခ်ိန္ၿပီးတိုင္း သူ၏အခန္းေရွ႕လာသည္... သူသြားသမ်ွေနာက္လိုက္သည္...

Library သြားလည္းပါသည္ .. canteen ထိုင္လည္း လိုက္သည္ .. ေက်ာင္းခိုးဆင္းရင္ေတာင္ ေနာက္ကေန ကပ္ပါသည္..

တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ သူတို႔ေမဂ်ာအျပင္ .. တစ္ေက်ာင္းလံုးနီးပါး ထိုအေၾကာင္းအရာကို သိေနၾကၿပီ ..

သူနဲ႔စီနီယာ ဘယ္အေျခအေနမွမေရာက္ေသးသည့္တိုင္ တစ္ေက်ာင္းလံုး၏ ပါးစပ္ဖ်ားတြင္ သူနဲ႔စီနီယာဟာ လူတို႔ေတြးနိုင္သည့္အေတြးထက္ ပိုေနၾကၿပီ ...

လူေတြက ဘာလိုအဲ့ေလာက္ထိေတြးေနၾကတာလဲ သူမသိဘူး ... သိလည္းမသိခ်င္ဘူး .. သူလည္းမေတြးဘူး ..

အေတြးေတြက သိပ္ေမွာင္မိုက္ေနရင္ေတာင္ အဲ့ဒီလူေတြက အလင္းဝင္ဖို႔ အေျခအေနမွာမရွိၾကဘူး ..

ၿပီးေတာ့ အတင္းေတြအဖ်င္းေတြ ..

အတူတူသြားလာၾကတယ္ဆိုေပမဲ့ သူက စီနီယာကိုလိုက္ခဲ့ပါ လာခဲ့ပါလို႔ ေခၚခဲ့တာမဟုတ္ ...

ဒီလိုပဲ အေနာက္ကလိုက္တယ္ .. သူစားရင္လိုက္စားတယ္ သူသြားရင္ လိုက္တယ္ .. ဒါေလးပဲ .. အရမ္းအတင္းျငင္းလြန္းရင္ ရုပ္ေပါက္မွာစိုးလို႔ သူမသိလိုက္မသိဘာသာ ေနေနမိတာနဲ႔တင္ ..

သူနဲ႔စီနီယာက လူေတြရဲ႕ ညစ္ညစ္ေမွာင္ေမွာင္အေတြးထဲ ဘာလို႔ ဝင္သြားရတာလဲ ..

ၿပီးေတာ့ အဲ့ဒီအတင္းအဖ်င္းေတြက ဒီလိုေလးေတြ ၿငိမ္ေနတာမဟုတ္ဘူး ..

သူတို႔ဆီ ကိုယ္တိုင္လာေမးၾကသလို မထိခလုတ္ ထိခလုတ္ လာစၾကတဲ့သူေတြရွိတယ္ ..

နားလည္ပါတယ္ဆိုတဲ့ သူေတြေတာ့ရွိတယ္ အနည္းစုေပါ့ ...

ဒါေပမဲ့ အဲ့ဒီနားလည္ပါတယ္ဆိုတဲ့ လူေတြကို အေၾကာက္ဆံုးပဲ ...

ဘာလို႔လဲဆိုရင္ သူတို႔က အေတြးနိုင္ဆံုးလူသားေတြမို႔ ...

လာေျပာသမွ်ကို သူကဘာမွနားမေထာင္ေနဘူး .. ျငင္းေနရင္ လူေတြက တကယ္ထင္ကုန္မွာေၾကာက္ရေသးတယ္ ..

သိပ္ခ်စ္လို႔ - သိပ်ချစ်လို့ ( Completed )Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt