17

3.2K 310 7
                                    

For Zawgi

အနီးကပ္ျမင္ေနရေလ စိတ္ကလႈပ္ရွားလာေလ ..

အနီးဆံုးေရာက္လာတဲ့မ်က္ႏွာကို သူေၾကာင္ေငးေနရင္းနဲ႔ ႏႈတ္ခမ္းေထာင့္က မုန္႔စေလးကို လ်ွာဖ်ားေလးနဲ႔သူယယ္ယူလိုက္တယ္...

" အစ္ကို "

သူ႔ႏႈတ္ခမ္းနားမွာ မုန္႔မရိွေတာ့ဘူးေလ .. ဒါကိုထပ္ကပ္လာေသးတယ္ဆိုရင္ေတာ့ သူ႔ဘက္ကလည္း အလြတ္ေပးဖို႔အစီအစဥ္မရိွဘူး ..

" အစ္ကို ခဏ .. "

ဘာတစ္ခြန္းမွမေျပာပဲ အိပ္မက္ေယာင္ေနသူလို ႏႈတ္ခမ္းပါးကိုပဲ စိုက္ၾကည့္ၿပီးေတာ့ ကပ္လာေနဆဲပဲ..

ဒီအေျခအေနျဖစ္ေအာင္ တမင္ဖန္တီးယူတာသူဆိုေပမဲ့ အျဖဴအမည္း သဲကြဲတဲ့relationship တစ္ခုကိုအရင္တည္ေဆာက္ဖို႔လိုတယ္..

သူ႔ကိုလြယ္တယ္လို႔ထင္သြားေစလို႔မျဖစ္ဘူးေလ..

စီနီယာရဲ့ရင္ဘတ္ကိုသူတြန္းၿပီးေတာ့ စီနီယာကိုသူေမးဖို႔ျပင္လိုက္တယ္ ..

" အစ္ကို ဘာ.. ဘာလုပ္မလို႔လဲ "

မ်က္လံုးေတြဝင့္ၿပီး တစ္စံုတစ္ခုကိုလံုးဝအေျဖရွာေနတဲ့လူတစ္ေယာက္လိုမ်ိဳး ျဖစ္ေနမွာအမွန္ပဲ ..

" ကိုယ္ ... "

" အစ္ကို က်ေနာ့ကိုခ်စ္လား "

စကားတို႔ဆြံ႔အေနတဲ့ စီနီယာကို သူေသြးတိုးစမ္းသလိုေမးလိုက္တယ္ ..

တြန္းထားတဲ့လက္ကေလးကို အားနည္းနည္းထည့္ထားရၿပီး သူ႔လက္တံေတာင္က ကားေဘးကိုေထာက္ထားရလို႔ အနည္းငယ္ေတာင္ နာခ်င္ေနၿပီ ..

" ကိုယ္ .. "

" ခ်စ္လား "

ခပ္ရွရွ ခပ္အက္အက္နဲ႔ ရီေဝေဝၾကည့္ၿပီး ေမးလိုက္တဲ့သူ႔ကို စီနီယာ ဘယ္လိုမွ ျငင္းႏိုင္မွာ မဟုတ္ဘူး ..

ျငင္းႏိုင္မယ္လို႔လည္း သူမယံုဘူး .. တစ္ခ်ိန္လံုး သူ႔အနားကို ဘာအေၾကာင္းမွမရိွပဲ လိုက္ကပ္ေနမွာမဟုတ္ဘူးေလ .. ဒါကစီနီယာသူ႔ကိုႀကိဳက္ေနလို႔ပဲမဟုတ္ဘူးလား ..

" ကိုယ္မသိဘူး "

" မခ်စ္ရဲဘူးမလား "

သူ႔ရဲ့ ရီေဝေဝအၾကည့္တို႔ကိုေတာ့ မေျပာင္းေပမဲ့ မ်က္လံုးကေန မ်က္ရည္ေတြကေတာ့ ေဝ့သီလာေနၿပီ ...

သိပ္ခ်စ္လို႔ - သိပ်ချစ်လို့ ( Completed )Where stories live. Discover now