42

2.4K 232 16
                                    

For Zawgyi

သင္တန္းသားအသစ္ေတြကို တစ္ခါတည္း Result ထုတ္တာမဟုတ္တဲ့အတြက္ ေျဖၿပီးသား သူေတြဟာ အိမ္ျပန္ႏိုင္ၿပီျဖစ္တယ္ ..

ေသာ္ခန္႔နဲ႔ကိုသန္႔စင္ႏွစ္ေယာက္ လူကုန္ေအာင္ေစာင့္ေနၾကတယ္ .. ၿပီးေတာ့  answer document ေတြကို main computer ထဲကို ပို႔ၿပီးမွ သူတို႔ဒီေန့သင္တန္းကို ပိတ္လိုက္တယ္ ...

သူဆိုင္ကယ္ကိုတက္ခြေနတုန္းပဲ ရိွေသးတယ္ ေနာက္က အိကနဲျဖစ္သြားတယ္ .. သူလွည့္ၾကည့္ဖို႔လုပ္ေနတုန္းမွာပဲ သူ႔ခါးကိုလက္တစ္စံု ဖက္တြယ္လာတယ္ ..

" ဘာလဲဟ ဘယ္သူတုန္း "

" သားပါ "

" ဘယ္ကသားတုန္း "

ေသာ္ခန္႔ ခါးကလက္ကို ျဖဳတ္ၿပီး ေနာက္လွည့္ၾကည့္မိတယ္ ... အမွန္ဆိုေနာက္ၾကည့္မွန္က ၾကည့္လည္း ျမင္ေနရတာကို...  သူဘာလို႔မေတြးမိလဲမသိေတာ့ဘူး ...

သင္းပ်ံတဲ့ ဘာလီသၾကားလံုးနံ႔ေလး ရတယ္ ..

သူမ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ျမင္ေနရတာကေတာ့ မ်က္မွန္ေလးတပ္ထားတဲ့ ငယ္ႏုတဲ့မ်က္ႏွာ ...

ဆံပင္ေလးေတြက နဖူးေပၚျဖတ္ၿပီး ပါးျပင္ထိ ေဝ့က်ေနတယ္ .. မ်က္ႏွာေလးက ႏုဖတ္ေနေပမဲ့ ေယာက္်ားမပီသဘူးလို႔လည္း ေျပာလို႔မရျပန္ဘူး ...

အား သူဘာလို႔အေသးစိတ္ၾကည့္ေနမိတာလဲ ...

အလည္ခြဲဆံပင္ေလးေတြကို မဖီးမသင္ထားသလို မ်က္ႏွာေပၚေဝ့ဝဲက်ေနတာကိုက ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းေနသလို ...

အား ဘာေတြလဲကြာ ...

" ဘာလို႔ ငါ့ဆိုင္ကယ္ေပၚတက္ထိုင္ေနရတာတုန္း "

" အ​ေႂကြးလိုက္ေတာင္းတာ "

" ဘာအေႂကြးလဲ ငါမင္းဆီက ဘာအေႂကြးမွမယူထားပါဘူး ... အခုဆင္း ငါသြားစရာရိွတယ္ "

" ေမ့သြားၿပီလား စားၿပီးနားမလည္ ဝါးၿပီးေထြးထုတ္ မလုပ္ရဘူးေနာ္ ၪီး "

ဘာေတြေျပာေနတာလဲကြာ.... ေတာ္ပါေသးရဲ့ ... ဆိုင္ကယ္ရပ္ထားတဲ့အနားမွာ ဘယ္သူမွရိွမေနလို႔ ...

" ဘာလဲ မင္းေျပာခ်င္တာ ငါမသိဘူး "

" မ်က္မွန္အေႂကြး "

သိပ္ခ်စ္လို႔ - သိပ်ချစ်လို့ ( Completed )Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang