59

2.4K 191 5
                                    

For Zawgyi

ဘုန္းႀကီးငါးပါးပင့္ကာ သူတို႔လုပ္ခ်င္တာလုပ္ၿပီးသြား၍ ေက်နပ္ေနေသာ မိသားစုကို ေသာ္ခန္႔ဘာမွဝင္မပါခ်င္ေတာ့...

ဒါေပမဲ့ ျပႆနာက ထိုတရားပြဲကို ေသာ္ခန္႔ေရာက္ေနရျခင္း .. ေသာ္ခန္႔ကို အိမ္ကို ဝင္ထြက္ျခင္းမျပဳပါနဲ႔ဟု တားျမစ္ထားရာကေန ဘာစိတ္ကူးေပါက္ၿပီးေခၚသလဲေတာ့မသိ ...

တရားပြဲကိုေခၚရံုသာမက သူတို႔က ျပႆနာရွာလိုက္ၾကေသးသည္.. ဒါကေတာ့ တရားပြဲၿပီး၍ ဘုန္းႀကီးေတြ ျပန္ႂကြသြားၿပီးခ်ိန္မွာ ထပ္ေရာက္လာေသာ ေအာက္လမ္းဆရာ ..

သူတို႔ကေတာ့ ဆရာဆရာနဲ႔ေခၚေနတာပဲ ... ေသာ္ခန္႔ကေတာ့တစ္စက္ကေလးမွ ၾကည့္လို႔မရပါေလ ..

အာ ခက္တာက ေသာ္ခန္႔မွာ အားကိုးရာေလး ပါမလာဘူး ... ၿပီးေတာ့ ဖုန္းလည္းမပါလာဘူး ... အဲ့ဒီထက္အေရးႀကီးဆံုးက အားကိုးရာေလးရဲ့ဖုန္းနံပါတ္ကို အလြတ္မရဘူး ...

" ကိုယ္မင္းကိုလိုအပ္ေနၿပီ AYO"

ထိုေအာက္လမ္းဆရာက တစ္အိမ္လံုးက တံခါးေတြကိုအကုန္ပိတ္ေစသည္... ၿပီးေတာ့ အိမ္သားေတြအားလံုးကို စိုးခန္႔၏ အိပ္ခန္းထဲသို႔စုေနေစသည္ ....

အိမ္သားအားလံုးကိုစုေဝးေစကာ ျပတင္းေပါက္တစ္ခုသာဖြင့္ထားေစသည္... ၿပီးေနာကၼွာေတာ့ စိုးခန္႔အား အိပ္ယာေပၚလွဲေစကာ လက္ဖဝါးကို ေသြးထြက္ေအာင္ဓားပါးပါးျဖင့္ ျပတ္ရွေစသည္...

ေသြးစတို႔က ကုတင္ေပၚကအိပ္ယာခင္းျဖဴျဖဴေပၚတစ္စက္စက္က်လို႔ ..... နာက်င္လြန္း၍စိုးခန္႔၏ ေအာ္ညည္းသံက ထြက္ေပၚလာခ်ိန္မွာပဲ ေလတစ္သုတ္က ဖ်တ္ခနဲ ဝင္လာသည္.. အိမ္ရိွလူအကုန္ ၾကက္သီးေမႊးၫွင္းမ်ားထသြားၾကတာကေတာ့ ေသာ္ခန္႔အတိအက်သိလိုက္သည္ေလ ...

ထြန္းထားေသာမီးေခ်ာင္းတို႔က တစ္ဖ်တ္ဖ်တ္နဲ႔ လင္းလိုက္​ေမွာင္လိုက္ျဖစ္သြားၿပီးေနာကၼွာ လံုးဝေမွာင္အတိက်သြားေလၿပီ ...

" ဂ်ိန္း "

" အမေလး "

တံခါးပိတ္သံရဲ့ေနာကၼွာ ေၾကာက္လန္႔တၾကားေအာ္သံတို႔က ကြၽတ္စီကြၽတ္စီထြက္လာၿပီးေနာက္မွာ တစ္ခန္းလံုးျပန္လင္းလာေလၿပီ ..

သိပ္ခ်စ္လို႔ - သိပ်ချစ်လို့ ( Completed )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora