39

2.6K 238 18
                                    

For Zawgyi

" မင္းဘာလုပ္ေနတာလဲ "

ရုတ္တရက္ ၾကားလိုက္ရတဲ့အသံတစ္ခုနဲ႔အတူ သူတုန္ယင္သြားတယ္ .... သူလွည့္ၾကည့္ေတာ့ ဘယ္သူ႔ကိုမွမျမင္ရဘူး ... မ်က္လံုးေတြ က်ိန္းေအာင္စူးေနတဲ့ အလင္းတစ္ခုကေတာ့ သူ႔ေရ႔ွေရာက္လာတယ္ ....

" ဘယ္သူလဲ "

" ဒါမင္းနဲ႔ဆိုင္တဲ့ေနရာမဟုတ္ဘူးေလ "

" က်ေနာ္ဒီမွါပဲ ေနခ်င္တယ္ "

" မင္းအဲ့လိုလုပ္ေနရင္ အစြဲရိွတဲ့ ဝိဥာဥ္ျဖစ္သြားလိမ့္မယ္ ... "

" က်ေနာ္ဂရုမစိုက္ဘူး "

" မင္းဘာလို႔သူ႔ကိုေခၚေနရတာလဲ "

" မင္းဘာလာလုပ္တာလဲ Hei "

" မင္းသူ႔ကိုေခၚလို႔ရမွာမဟုတ္ဘူး Bai "

" ေခၚရမွာက ငါ့တာဝန္ပဲ မင္းလာမရႈပ္နဲ႔ "

" သူ႔ကိုၾကည့္ပါၪီး သူကလိုက္ခ်င္ရဲ့လား "

Bai ဆိုတဲ့ အလင္းမႈန္ေလးက ရုတ္တရက္အသံတိတ္သြားတယ္ ...

" က်ေနာ္မလိုက္ခ်င္ဘူး ... ေမာင့္နားပဲေနမွာ "

" ေတြ့လား Bai ... "

" Hei မင္းလည္းသူ႔ကို ရိတ္သိမ္းဖို႔မစဥ္းစားနဲ႔ "

" ငါကဘာလို႔အဲ့လိုလုပ္မွာလဲ .... သူ႔ဝိဥာဥ္က အားမွမေကာင္းတာ ... ငါရိတ္သိမ္းလိုက္ရင္လည္း ငါဗိုက္ဝမဲ့ အစာမွမဟုတ္တာ ... အလုပ္ရႈပ္မခံပါဘူး "

" ခင္ဗ်ားတို႔က ဘယ္သူေတြလဲ ... ရန္ျဖစ္ခ်င္ရင္ ေဝးေဝးသြား ... ေမာင္ႏိုးသြားမယ္ "

" ငါ့နာမည္က Hei ... လမ္းေပ်ာက္ေနတဲ့ Spirit ေတြက ငါ့အစာပဲ "

" ငါက Bai .... လမ္းေပ်ာက္ေနတဲ့ Spirit ေတြကို လမ္းၫႊန္တာ "

" ဘယ္သူေတျြဖစ္ျဖစ္ က်ေနာ္စိတ္မဝင္စားဘူး ခင္ဗ်ားတို႔ေဝးေဝး သြားေပးလို႔ရမလား "

" ဒီမယ္ ေကာင္ေလး မင္းေရာငါတို႔ေရာက ကိုင္တြယ္လို႔မရတဲ့ Dimension မွာ ရိွေနတာ... ငါတို႔ဘာလုပ္လုပ္ ထိခိုက္ေစခ်င္တဲ့ စိတ္မရိွရင္ ... ဟိုဘက္ Dimension ကို မထိခိုက္ဘူး ... သိဘို႔ "

သူ႔နဖူးေလး ပူခနဲ ျဖစ္သြားတယ္ ... ၾကည့္ရတာ Hei ဆိုတဲ့လူက သူ႔ကို နဖူးေတာက္လိုက္တာမ်ားလား ...

သိပ္ခ်စ္လို႔ - သိပ်ချစ်လို့ ( Completed )Where stories live. Discover now