56

1.9K 174 8
                                    

For Zawgyi

(A/N သိပါတယ္ အေရးအသားေတြ က်သြားမွန္း ..  ေရးရမွာ အားေတာင္မရိွေတာ့ဘူး ... စာလည္းဖတ္ရတယ္ အိမ္မွာလည္းမေနရဘူး ... ပင္ပန္းတယ္ )

Warning FOR SLIGHTLY NSFW  ..
IF YOU DON'T WANT TO READ THIS, PLEASE PASS THIS EPISODE.
THANK YOU.

ၪီးေဝမွာ နာက်င္မႈကိုခံစားႏိုင္စြမ္းရိွပါသလား ... မေျပာတတ္ဘူး ရိွမယ္ထင္တယ္ ... လက္ရိွသူခံစားေနရတယ္ ... ရင္ထဲမွာတင္းၾကပ္ေနတာပဲ ...

အေမက သူ႔ကို လိမ္တယ္ အေဖကသူ႔ကိုနာက်င္ေအာင္လုပ္တယ္ ... သူမမွတ္မိခဲ့တဲ့ သူ႔အေဖဟာ သူ႔အေပၚ မေကာင္းခဲ့ဘူးပဲ

ေနွာင္ပတ္ထားတဲ့ ပူေနြးေနဆဲ ႀကိဳးေတြဟာ တျဖည္းျဖည္း ေအးခဲၿပီး ေလ်ာ့ရဲလာတာကို ၪီးေဝခံစားေနရတယ္ .. ဒါက သူ႔emotion ေၾကာင့္လား သူမသိဘူး ...

" ကိုကို ဘာေတြလုပ္ေနတာလဲ "

အသံသဲ့သဲ့ၾကားရလို႔ ၪီးေဝ မ်က္လံုးေတြဖြင့္ၾကည့္မိတယ္ ... ဒါက ...

ဟုတ္တယ္ ဒါ ေမာင့္အိမ္မွာ .. ေမာင္နဲ႔ေမာင့္ညီ ကိုေသာ္ခန္႔ စကားရပ္ေျပာေနၾကတာ ...

ဒါက သူျပန္ျမင္ေနရတာေပါ့ေလ ...

ကိုေသာ္ခန္႔က ေမာင့္အခန္းထဲ ဝင္လာပံုပဲ ..

" ကိုကိုဘာေတြလုပ္ေနတာလဲ "

" ငါဘာလုပ္လုပ္မင္းအပူမပါဘူး "

" ကိုကို တကယ္မခ်စ္ရင္ အဲ့ကေလးကို မေနွာင့္ယွက္ပါနဲ႔ေတာ့ "

" သူက ငါ့ခ်စ္သူမို႔ ငါလုပ္ခ်င္ရာလုပ္မယ္ ... မင္းအပူတေရြးမွမပါဘူး ... "

" ေရ႔ွဆက္တိုးရင္ က်ေနာ့အဆိုးမဆိုနဲ႔ ကိုကို "

အခန္းထဲကလွည့္ထြက္ေတာ့မဲ့ကိုေသာ္ခန္႔ကို ေမာင္ကေနာက္ကေနလွမ္းဆြဲၿပီး နံရံမွာ ဖိကပ္ထားတယ္ ...

အႁမြွာေတျြဖစ္ၿပီး ခြဲမရေအာင္တူေပမဲ့ ေမာင္က ကိုေသာ္ခန္႔ထက္ပိုအားႀကီးသလိုပဲ .. ေမာင့္လက္ထဲက ကိုေသာ္ခန္႔ဟာ ရုန္းထြက္ဖို႔ႀကိဳးစားေပမဲ့ အရာမဝင္ဘူး ...

လည္ပင္းအစ္ေနေလာက္ၿပီလို႔ ထင္ရတဲ့ကိုေသာ္ခန္႔ကို ေမာင္က အနားကပ္ကာ တိုးတိုးေျပာတယ္ ...

သိပ္ခ်စ္လို႔ - သိပ်ချစ်လို့ ( Completed )Onde histórias criam vida. Descubra agora