32

2.5K 246 6
                                    

For Zawgyi

" အဲ့ဒါဘာလုပ္ေနတာလဲ "

ရုတ္တရက္ အေနာက္ကေနထြက္လာတဲ့အသံေၾကာင့္လက္ထဲက ကိုင္ထားတဲ့ဖုန္းေလး ျပဳတ္က်သြားေလေတာ့သည္ ...

" ႏိုးႏိုး ကိုယ္ေမးေနတယ္ေလ ... "

ျပဳတ္က်သြားတဲ့ ဖုန္းေလးက ဖြင့္လို႔ပင္မရေတာ့ ... စိုးခန္႔အနည္းငယ္စိတ္တိုကာ ႏိုးႏိုးရဲ့လက္ကို သူရိုက္မိေတာ့မလို႔ ...

အသည္းအသန္ ကိုယ့္ဘာသာ ျပန္ထိန္းလိုက္ရသည္ ..

မ်က္ႏွာေခ်ာေခ်ာ အၿပံဳးခ်ိဳခ်ိဳနဲ႔ စိုးခန္႔ဟာ အမွန္တကယ္ေတာ့ သူ႔စိတ္နဲ႔မေတြ့ရင္ ေဒါသႀကီးကာ လက္ပါတတ္သူျဖစ္ေၾကာင္း သူ၏ညီ ေသာ္ခန္႔မွလြဲ၍မသိ ....

" ဟို ေစာေစာက ကိုခန္႔ဖုန္းလာလို႔ "

" ဘာလို႔ယူကိုင္လိုက္ရတာလဲ ... ေနာက္ဆို မဆိုင္တာေတြမလုပ္ပါနဲ႔ ကိုယ္မႀကိဳက္ဘူး "

ရုတ္တရက္ မိန္းမတစ္ေယာက္ရဲ့မာနက နည္းနည္းေလး ေခါင္းျပဴထြက္လာတယ္ ..

" ကိုခန္႔ဘာေတြ မလံုမလဲျဖစ္ေနတာလဲ ... ဘာလဲ ႏိုးမသိေအာင္ ဘာေတြဖံုးကြယ္ထားတာလဲ "

မ်က္ခံုးတန္းေလးေတြ စုၿပီး ေမးေတာ့ စိုးခန္႔တစ္ေယာက္ ေၾကာင္သြားရသည္ ... ႏိုးႏိုးက သူ႔အေပၚ ဒီလိုတစ္ခါမွ မဆက္ဆံဖူးဘူး ... ႏိုးႏိုးက သူ႔ကို အၿမဲ တေလးတစားဆက္ဆံတာပါ ... ေျပာရမယ္ဆို ႏိုးႏိုးက သူ႔အေပၚ တစ္ဖက္သတ္ေတာင္ သေဘာက်ေနခဲ့တာ ....

အင္း ... သူ႔ဘက္က ႏိုးႏိုးကို ၪီးေဝေလာက္ မခ်စ္ရင္ေတာင္ နည္းနည္းေတာ့ သေဘာက်တာပဲေလ ..

ႏိုးႏိုးကလွတယ္ ... လွတယ္ဆိုတာထက္ကို ပိုတယ္ .. ၿပီးေတာ့ သူ႔ကိုလည္း သေဘာက်ေနတာေလ ... ဒါမ်ိဳးေလးကိုမွမႀကိဳက္ရင္ .. သူက ငါးေၾကာ္မႀကိဳက္တဲ့ ေၾကာင္မိုက္ေလး ျဖစ္သြားမွာေပါ့ ...

" ေဆာရီးပါ ႏိုးႏိုးရယ္ ကိုယ္ခဏစိတ္လြတ္သြားလို႔ပါ ... "

စိုးခန္႔ ဟာ တုန္ရီၿပီး ရန္စြာခ်င္ဟန္ျပဳေနတဲ့ ႏိုးႏိုးလက္ကေလးေတြကို ဆုပ္ကိုင္လိုက္ေတာ့ ႏိုးႏိုးက ရွက္ကာ ၿငိမ္က်သြားတယ္ ...

အခ်စ္နဲ႔ပတ္သက္လာရင္ လူသားေတြဟာ သိပ္နာခံတတ္တာပဲ ..

" ကိုခန္႔ဖုန္းကို ႏိုး တမင္ယူကိုင္တာ မဟုတ္ပါဘူး .. အေရးႀကီးဖုန္းဆိုရင္ ေျပာေပးလို႔ရေအာင္လို႔ပါ "

သိပ္ခ်စ္လို႔ - သိပ်ချစ်လို့ ( Completed )Место, где живут истории. Откройте их для себя