For Zawgi
" ၪီး "
" ေျပာေလ "
အခုဆို ေသာ္ခန္႔ဟာ အိမ္ေပၚကဆင္းလာၿပီးေနၿပီ ... AYO ရဲ့အိမ္မွာေသာင္တင္ေနတာလည္း ၃လရိွေလၿပီ ...
ကိုကိုကေတာ့ တရားခြင္ေတြ သိပ္မသြားလိုက္ရ ... စိတ္ေရာဂါခံစားေနရသူဆိုၿပီး ဖခင္ကရေအာင္ထုတ္သြားသည္ ... အင္းေလ အမွန္တကယ္လည္း ရူးေနၿပီကိုး .... အနားမွာ ေကာင္းၪီးေဝရိွေနပါသည္ ... ေကာင္းၪီးေဝေလးက သူ႔ကိုသတ္ေနပါၿပီဆိုၿပီး အၿမဲတမ္း ေရရြတ္ေနတတ္သည္ ...
ေခြးေပါက္ေလးက တကယ္မွမရိွေတာ့တာေလ ... ကိုကိုရူးေနၿပီဆိုတာသိသာတာေပါ့ ... အင္း ဘယ္သူမျပဳမိမိမႈ ...
ေသာ္တာျမတ္ႏိုးကိုေတာ့ မိဘအိမ္ကျပန္ေခၚသြားေလသည္ ... ကိုယ္ဝန္၆လေလာက္ဆိုေတာ့ စိတ္ေရာဂါလင္ေယာက္်ားကိုလည္း မျပဳစုႏိုင္ ... ေယာက္်ားကလည္း သူ႔ကိုအကပ္ခံတာမဟုတ္ ...
မိဘအိမ္ကေတာ့ အဆံုးစြန္ထိ လုပ္ခ်သြားေသာ သူ႔ကို အိမ္ေပၚအတက္မခံေတာ့ .... မ်က္ႏွာပ်က္ရံုမက ျဖစ္ပ်က္သြားေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားေၾကာင့္ သိကၡာေတြလည္း ရစရာမရိွေအာင္ က်ဆင္းသြားရသည့္အတြက္ ဆိုၿပီး ေသာ္ခန္႔ဟာ မိသားစုစာရင္းမွ မထုတ္ပယ္ခံရရံုတမယ္ပါပဲ ...
ေသာ္ခန္႔ကလည္း ဂရုမစိုက္ေသာသူပါ.... သူေပ်ာက္သြားတဲ့အခ်ိန္တုန္းက သူ႔ကိုရွာခဲ့တဲ့သူက သူ႔အေမပဲရိွတယ္ေလ ..... အခုခ်ိန္မွာ သူဂရုစိုက္တာလည္း သူ႔အေမတစ္ေယာက္ပဲ ... အိမ္ကလူေတြက အေမ့ကိုဂရုစိုက္ၾကတာမို႔ သူစိတ္ခ်လက္ခ်ထြက္လာခဲ့လိုက္တာပဲ ျဖစ္တယ္...
အခုေတာ့ ေငၚခန္႔တစ္ေယာက္ဟာ သူ႔တပည့္လည္းျဖစ္ ... သူ႔မိတ္ေဆြလည္းျဖစ္တဲ့ ကေလးေပါက္စအိမ္မွာ သူလိုက္ေနရတဲ့အျဖစ္ ...
အိမ္မွာက အိပ္ခန္းတစ္ခန္းပဲရိွတာရယ္ .. သူကိုယ္တိုင္ကလည္း ေမြ့ယာမပါရင္မအိပ္တတ္တာရယ္နဲ႔ ေသာ္ခန္႔ဟာ AYO ရဲ့ကုတင္ေပၚေရာက္ရတာပါပဲ ...
တစ္မ်ိဳးမေတြးနဲ႔ေနာ္ ... AYO ရဲ့ကုတင္က အရမ္းက်ယ္တယ္ .. လူေလးေယာက္ေတာင္အိပ္လို႔ရတယ္ ...ဒါေပမဲ့ မနက္ေရာက္ရင္ သူက ဟိုကေလးနဲ႔အဖက္ခံရၿပီး ႏိုးလာတာတစ္ခုပါပဲ .... အင္း သူတို႔အေျခအေနကလည္ ဘာမွန္းကိုသူလည္းမသိ.. သေဘာက်သလားဆို သေဘာက်တယ္ .. ဒါေပမဲ့ ဘယ္သူ႔ဘက္ကမွ ဖြင့္မေျပာၾကဘူး ... ေရ႔ွလည္းတစ္လွမ္းမတိုးၾကပဲ လက္တစ္ကမ္းစာအကြာမွာ စံုရပ္ေနၾကသလိုပါပဲ...
YOU ARE READING
သိပ္ခ်စ္လို႔ - သိပ်ချစ်လို့ ( Completed )
Mystery / Thrillerအခ်စ္ႀကီးတဲ့ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕ အတၱနဲ႔တြယ္တာမႈ... အစြဲဆိုတာ အရမ္းခ်စ္ဖို႔ေကာင္းေနတယ္လို႔ ထင္ၾကည့္ပါလား... အချစ်ကြီးတဲ့ကောင်လေးတစ်ယောက်ရဲ့ အတ္တနဲ့တွယ်တာမှု... အစွဲဆိုတာ အရမ်းချစ်ဖို့ကောင်းနေတယ်လို့ ထင်ကြည့်ပါလား...