18

3.1K 329 12
                                    

For Zawgyi

ရင္ခြင္ထဲကိုတင္းေနေအာင္ဖက္ခံရတာက တစ္မ်ိဳးပဲ.. ၿပီးေတာ့သူတစ္ခါမွအဖက္မခံဖူးဘူး ... ေန့လည္ကတစ္ေခါက္ခ်ီထားတုန္းကေတာ့သူနဲ႔စီနီယာ ရင္ဘတ္ခ်င္းအပ္ခဲ့ဖူးသည္..

သူ႔ကိုရင္ဘတ္ထဲထည့္ထားရင္း စီနီယာက သူ႔ေက်ာေလးကို အသာေလး ပြတ္သပ္ေပးေနသည္..

စီနီယာရဲ့ေခါင္းက သူ႔ပုခံုးေပၚမွာ .. လည္ပင္းဘက္ကိုမ်က္ႏွာလွည့္ထားတာမို႔ စီနီယာအသက္တစ္ခါရႉလိုက္တိုင္း လာရိုက္တဲ့ေလႏြေးေနြးေတြက သူ႔ကိုတစ္ခ်က္ခ်က္အသက္ထြက္ေတာ့မလိုခံစားရေစတယ္..

ပိုပိုတင္းက်ပ္လာတဲ့လက္ေတြနဲ႔အတူ လည္ပင္းေပၚကိုေရာက္လာတဲ့ ႏူးညံ့တဲ့အထိအေတြ့.. စူးကနဲနာက်င္သြားမႈနဲ႔အတူ ေသြးေၾကာထဲကေန တဖ်င္းဖ်င္းခံစားလိုက္ရတယ္..

" ေမာင္ "

သူ႔ရဲ့အသံေတြက လိႈက္ေမာတဲ့အသံေတြအျဖစ္ အလိုလိုေျပာင္းလဲသြားေစတယ္ ..

လည္ပင္းက အနမ္းေတြက မရပ္သလို စီနီယာရဲ့လက္ေတြကလည္းမရပ္ဘူး ..

သူ႔ခါးသိမ္သိမ္ေလးဆီ ေရာက္လာတဲ့စီနီယာရဲ့လက္တစ္ဖက္က သူ႔ပုဆိုးနဲ႔အက်ႌအစပ္ကအသားေလးကို ဆိတ္တယ္ ..

နာက်င္မႈနဲ႔အတူ ခံစားလိုက္ရတဲ့ ခံစားခ်က္က သူ႔ကို တစ္မ်ိဳးေလး သာယာမႈေပးေနသလိုပဲ..

ေနာက္ေတာ့ သူ႔တစ္ကိုယ္လံုးကို စီနီယာကဆြဲယူေလေတာ့ ေပါ့ပါးေနတဲ့ သူ႔ကိုယ္လံုးက ေစြ့ကနဲ စီနီယာရဲ့ေပါင္ေပၚေရာက္သြားေတာ့တယ္ ..

တိုၿပီး လိပ္ပါသြားတဲ့ သူ႔ပုဆိုးကိုျပန္ဆြဲတင္ဖို႔လုပ္ေနတဲ့သူ႔လက္ေတြကို စီနီယာက ဖမ္းဆြဲထားတယ္ ...

ၿပီးေတာ့ သူ႔လက္ေတြကိုစီနီယာရဲ့လည္တိုင္ကိုသိုင္းဖက္ေစတယ္ .. ၿပီးေတာ့ သူ႔ကို ခါးကေနကိုင္ဆြဲၿပီး အနီးဆံုးထိ ဆြဲထိုင္ေစတယ္ ...

ဒီေလာက္ထိနီးကပ္ေနတာက သူ႔အတြက္ပထမဆံုးပဲ ..

ရင္ခုန္တာကိုမထိန္းႏိုင္ေတာ့တဲ့အဆံုး.... သူ႔ႏႈတ္ခမ္းေလးကို သြားစြယ္ေလးနဲ႔ဖိကိုက္လိုက္တယ္ ..

သူနဲ႔စီနီယာရဲ့အရပ္ကြာျခားမႈက ေတာ္ေတာ္ကြာတာမို႔ စီနီယာေပါင္ေပၚမွာထိုင္ေနတဲ့ သူဟာ စီနီယာနဲ႔ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္အေနအထားမွာရိွတယ္ ...

သိပ္ခ်စ္လို႔ - သိပ်ချစ်လို့ ( Completed )Where stories live. Discover now