22

3.1K 293 9
                                    

For Zawgyi

(A/N ဒီအပိုင္းမွာလည္း Third person POV ပါ )

" ဒါက ဘယ္ကျပန္လာတာလဲ "

စိုးခန္႔တစ္ေယာက္ အိမ္ထဲေျခခ်ရံုရိွေသး ထြက္လာေသာ အေဖ့အသံေၾကာင့္ ရုတ္တရက္လန္႔ကာ တုန္တက္သြားရသည္..

ဟုတ္တယ္ေလ သူမဟုတ္တာလုပ္ေနတာမဟုတ္ေပမဲ့ သူလုပ္ေနတာေတြကေတာ့ မမွန္ေနတာမို႔လို႔ သူလန္႔တာ ထံုးစံပဲ ...

" ေက်ာင္းကသူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ရုပ္ရွင္သြားၾကည့္ၾကတာပါအေဖ "

" လာထိုင္ပါၪီး "

" ဟုတ္ "

အေဖ့ေရ႔ွက ခံုမွာ ဝင္ထိုင္လိုက္ေတာ့ အေမနဲ႔ ညီေလးက တစ္ဖက္က ခံုတန္းရွည္မွာ ဝင္ထိုင္လိုက္ၾကတယ္..

" ေမ မင့္သား ဘယ္အခ်ိန္ကတည္းက ထြက္သြားတာလဲ "

" ေန့လည္စာစားၿပီးကတည္းကပါ "

" သူဘယ္ခ်ိန္ျပန္ေရာက္လာတာလဲ "

" အခုေလးတင္ေလ "

" သူဘယ္သြားတယ္လို႔ ေျပာလိုက္လဲ သားငယ္ "

" ကိုကိုက သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ရုပ္ရွင္သြားၾကည့္တာပါ"

" ဒါဆို အခုနေလးတင္ ငါတို႔အိမ္ထဲ ဝင္လာၿပီး ျပန္ထြက္သြားတာ ဘယ္က သရဲေလးေတြလဲ "

" ဘယ္သူေတြ လာသြားလို႔လဲ အေဖ "

" မင္းနဲ႔အတူတူ ရုပ္ရွင္သြားၾကည့္ပါတယ္ဆိုတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြ "

စိုးခန္႔တစ္ေယာက္ ဂြမ္းၿပီ ... ဘယ္လိုလုပ္ထင္မွာလဲ အိမ္ကိုေပါက္ခ်လာၾကမယ္လို႔ ... ေရွာင္ေျဖစမ္း စိုးခန္႔...

" သားက အတန္းထဲက သူငယ္ခ်င္းနဲ႔သြားတာမဟုတ္ပါဘူး အေဖ "

" မိန္းကေလးဘယ္ႏွစ္ေယာက္ပါလဲ "

" မပါပါဘူးအေဖ "

ဟုတ္တယ္ေလ ... စိုးခန္႔သြားေတြ့ခဲ့တာက ေကာင္းၪီးေဝ တစ္ေယာက္တည္းနဲ႔ ...

" ခဏေနရင္ ျမတ္ႏိုးတို႔ မိသားစု အိမ္ကိုလာေတာ့မယ္ ... မင္းကတစ္ေနကုန္တစ္ေနခန္း ေလ်ွာက္သြားေနတယ္ ... သြား ျမန္ျမန္ေရသြားခ်ိဳးစမ္း ... မၾကာခင္ပဲ ဘြဲ႔ကရေတာ့မယ္ အခ်ိဳးကမေျပဘူး .. ျမန္ျမန္သြားစမ္း ငါထကန္မိေတာ့မယ္ "

သိပ္ခ်စ္လို႔ - သိပ်ချစ်လို့ ( Completed )Onde histórias criam vida. Descubra agora