Hello Honey Bee

1.9K 78 14
                                    

For Unicode

Update တွေမဟုတ်ပဲ  ပုံလေးတွေပဲ တင်ပေးနေလို့ စိတ်ဆိုးသွားကြမယ်ထင်တယ် ....

စာသာရေးလာတာ Character တွေနဲ့ မိတ်ဆက်မပေးဖူးဘူး ..

ဒါက ပထမဆုံး မိတ်ဆက်ပေးတာပါ ...

ပြီးတော့ AYO လေးအတွက် FAN ART လှလှလေးရထားပါတယ်

ဆွဲ​ေပးတဲ့သူကိုအာဘွားအကြီးကြီး ပေးလိုက်ပါတယ်
( အမှန်တော့ လက်ဆောင်ရတာမဟုတ်ဘူး ဆွဲပေးပါလို့ သွားပြီး ဂျီကျထားတာ ... အာဘွားကြီးကြီးတစ်ခု ပြန်ပေးလိုက်တယ် 😁😁😁 "

ညကျရင် UPDATE လာချင်မှလာမှာနော် ...

အပိုင်းတွေ သိပ်ရှည်တာ မကြိုက်တဲ့လူက အပိုင်းမနည်းရှည်နေပြီဆိုတာ ဒီနေ့မှ သတိထားမိတယ် 🥺🥺....

ငြီးငွေ့နေကြပြီလားဟင် ....

မိုးစွေကို ပြောနော် ... မကြိုက်ရင်မကြိုက်ဘူး ... အရမ်းပေရှည်နေတယ်တို့ ... မိုးစွေ ပြန်ကြည့်လို့ရအောင်ပါ ...

ကဲ လျှာတွေ ရှည်မိနေပြီ ... FANART မလာခင်လေး Chibi doll လေးနဲ့ အရင်မိတ်ဆက်ပေးမယ္နော်

ခင်ဗျားလေးတို့ရဲ့ AYO နဲ့ ....

ခင်ဗျားလေးတို့ရဲ့ AYO နဲ့

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

😁😁😁😁😁😁

နောက်တစ်ယောက်ကိုတော့ ခန့်မှန်းကြည့်ပေး ....

ဘယ်သူလို့ထင်ကြလဲ .....

ဘယ်သူလို့ထင်ကြလဲ

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

.............

For Zawgi

Update ေတြမဟုတ္ပဲ  ပံုေလးေတြပဲ တင္ေပးေနလို႔ စိတ္ဆိုးသြားၾကမယ္ထင္တယ္ ....

စာသာေရးလာတာ Character ေတြနဲ႔ မိတ္ဆက္မေပးဖူးဘူး ..

ဒါက ပထမဆံုး မိတ္ဆက္ေပးတာပါ ...

ၿပီးေတာ့ AYO ေလးအတြက္ FAN ART လွလွေလးရထားပါတယ္

ဆြဲ​ေပးတဲ့သူကိုအာဘြားအႀကီးႀကီး ေပးလိုက္ပါတယ္
( အမွန္ေတာ့ လက္ေဆာင္ရတာမဟုတ္ဘူး ဆြဲေပးပါလို႔ သြားၿပီး ဂ်ီက်ထားတာ ... အာဘြားႀကီးႀကီးတစ္ခု ျပန္ေပးလိုက္တယ္ 😁😁😁 "

ညက်ရင္ UPDATE လာခ်င္မွလာမွာေနာ္ ...

အပိုင္းေတြ သိပ္ရွည္တာ မႀကိဳက္တဲ့လူက အပိုင္းမနည္းရွည္ေနၿပီဆိုတာ ဒီေန့မွ သတိထားမိတယ္ 🥺🥺....

ၿငီးေငြ့ေနၾကၿပီလားဟင္ ....

မိုးေစြကို ေျပာေနာ္ ... မႀကိဳက္ရင္မႀကိဳက္ဘူး ... အရမ္းေပရွည္ေနတယ္တို႔ ... မိုးေစြ ျပန္ၾကည့္လို႔ရေအာင္ပါ ...

ကဲ လ်ွာေတြ ရွည္မိေနၿပီ ... FANART မလာခင္ေလး Chibi doll ေလးနဲ႔ အရင္မိတ္ဆက္ေပးမယၷော္

ခင္ဗ်ားေလးတို႔ရဲ့ AYO နဲ႔ ....

ခင္ဗ်ားေလးတို႔ရဲ့ AYO နဲ႔

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

😁😁😁😁😁😁

ေနာက္တစ္ေယာက္ကိုေတာ့ ခန္႔မွန္းၾကည့္ေပး ....

ဘယ္သူလို႔ထင္ၾကလဲ .....

ဘယ္သူလို႔ထင္ၾကလဲ

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
သိပ္ခ်စ္လို႔ - သိပ်ချစ်လို့ ( Completed )Where stories live. Discover now