34

2.7K 244 18
                                    


For Zawgi

အခ်ိန္မဟုတ္ အခါမဟုတ္ မိုးေတြရြာေနတဲ့ လမ္းမေပၚကို သူၾကည့္ေနမိသည္ ...

မွန္ခ်ပ္ေတြနားမွာ ထိုင္ေနတာမို႔ ေရစက္တို႔က မွန္ကိုလာလာစင္ေနတာကို ဘာရယ္မဟုတ္ပဲ ေငးေနတုန္း ...

သူ ေကာ္ဖီမႀကိဳကၲတ္ပါ ... ေကာ္ဖီမႀကိဳက္တဲ့သူက ေကာ္ဖီဆိုင္မွာ ဘာထိုင္လုပ္ေနပါသလဲ ....

Cheese cake တစ္တံုးနဲ႔ Mocha တစ္ခြက္က အသံတိတ္ သူ႔ကိုေျပာင္ျပေနသလိုပဲ ...

မနက္က ....

" ညီခန္႔ ငါနဲ႔ခဏေတြ့ရေအာင္ "

" ငါလာေခၚ ... "

" Mi'tesoro cafe' ကိုလာခဲ့ "

တီခနဲ က်သြားတဲ့ ဖုန္းသံေနာက္ သူ႔မွာ ဘာမွ ျပန္ေျပာခြင့္မသာလိုက္ .....

" ေတာ္ေတာင္မေတာ္ရေသးဘူး အင္မတန္အာဏာျပတဲ့ မရီးေလာင္း "

..............

သူေစာင့္ေနတာ အေတာ္ၾကာၿပီ ... ဒီေန့သင္တန္းပိတ္တာရယ္ ... ဘာမွလုပ္စရာမရိွတာရယ္ေၾကာင့္ ... သူေစာေရာက္ေနတာ ...

" ႏိုးႏိုးက ငါ့ကို ဘာလို႔ေခၚတာလဲ "

ေသာ္တာျမတ္ႏိုးက သူနဲ႔သိပ္တည့္တာမဟုတ္ ... ငယ္ငယ္ကတည္းက အသက္တူသူငယ္ခ်င္းေတြမို႔ ေျပာမနာဆိုမနာ ေပါင္းသည့္ ႏွစ္ေယာက္ ... ရန္ခဏခဏ ျဖစ္တဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြလို႔ ဆိုရမည္ ... ကိုကိုနဲ႔ေတာ့မဟုတ္ ..

ကိုကိုနဲ႔ဆိုရင္ မခုတ္တတ္တဲ့ေၾကာင္လိုလို ... ဆင္မယဥ္သာ ဆိုလား .... ပဲေတြသိပ္မ်ား ... အဲ့ဒါေတြေၾကာင့္အိမ္က ကိုကိုနဲ႔ ႏိုးႏိုးကို လက္ထပ္ေပးဖို႔ သေဘာတူခဲ့ၾကတာ ...

" ၪီးေဝ မေျပာခဲ့သင့္ဘူး "

" ေမာင့္ကိုအဆံုးရႈံးမခံႏိုင္လို႔ပါ "

ဟိုတစ္ပတ္က ေခြးေပါက္ေလး ေျပာတဲ့စကားေတြက သူ႔နားထဲ ဝင္လာေတာ့ ...

မဟုတ္မွလြဲ​ေရာ ... ႏိုးႏိုးသိမ်ားသြားတာလား ...

" ေရာက္ေနတာ​ၾကာၿပီလား ...... "

" ေအး "

တကယ္လည္းေရာက္ေနတာၾကာၿပီ ... လိမ္ေျပာရေအာင္ အားနာရမဲ့ လူေတြလည္းမဟုတ္ ...

သိပ္ခ်စ္လို႔ - သိပ်ချစ်လို့ ( Completed )Where stories live. Discover now