36

2.8K 279 36
                                    

For Zawgyi

ခရီးကျပန္ေရာက္ကတည္းက စိုးခန္႔စိတ္က တစ္ႏံု႔ႏံု့နဲ႔ ... ၿပီးေတာ့ တစ္မ်ိဳးႀကီး ထင့္ေနတယ္ ...

ကိုယ္တိုင္ကိုက အမွားလုပ္ထားမိလို႔ထင္ပါရဲ့...

" ဟူးးးး ... ဘာမွမျဖစ္ဘူး ... ဒါက အမွားမဟုတ္ဘူး ... လူတိုင္းျဖစ္တတ္တဲ့သေဘာ "

ၪီးေဝဟာ ခရီးကျပန္လာၿပီးကတည္းက ညတိုင္း စိုးခန္႔ကို ထမင္းစားဖိတ္သည္... ညစာစားၿပီး ေအးေဆးထိုင္စကားေျပာၿပီးမွ ျပန္ခြင့္ေပးသည္...

ျဖစ္ႏိုင္ရင္ စိုးခန္႔ကေတာ့ မျပန္ခ်င္ဘူးေပါ့ ... သူ႔အေနနဲ႔ ၪီးေဝနဲ႔ ခ်စ္သူရည္းစားေတြသာ ျဖစ္လာတယ္ ... skinship ကလြဲလို႔ အဆင့္မတက္ေသးေတာ့ ...

ဘယ္လိုေျပာရမလဲ ... လူဆိုတာ တားထားရင္ ပိုလုပ္ခ်င္တာမလား ... ၿပီးေတာ့ ခ်စ္သူဆိုတဲ့အသိနဲ႔ စိုးခန္႔ဟာ ၪီးေဝကို သိပ္ပိုင္ဆိုင္ခ်င္တယ္ ...

ဒါေပမဲ့ ၪီးေဝရဲ့ မ်က္ရည္သီတဲ့အၾကည့္နဲ႔ ၾကည့္ခံလိုက္ရရင္ ... စိုးခန္႔ေရ႔ွမတိုးရဲေတာ့ဘူး ...

အဲ့လိုထိန္းခဲ့ရေပါင္းမ်ားလာေတာ့ စိုးခန္႔ရဲ့ ေပါက္ထြက္လာတဲ့ ခံစားခ်က္ေတြ လြင့္စင္ခံလိုက္ရတဲ့သူကေတာ့ ..

စိုးခန္႔ရဲ့ သတို႔သမီးေလာင္း ေသာ္တာျမတ္ႏိုး...

တစ္ခ်ိန္မွာ က်ိန္းေသေပါက္လက္ထပ္ေတာ့မယ္ဆိုေပမဲ့ ... မိန္းကေလးမို႔လို႔ ထိန္းသိမ္းသင့္တယ္ဆိုေပမဲ့ ...

ေသာ္တာျမတ္ႏိုးက စိုးခန္႔ကို လက္သင့္ခံခဲ့တာ ဘာအတြက္လို႔ထင္ပါသလဲ ...

ကိုယ္ခ်စ္ေနရတဲ့ ကိုယ့္ရဲ့ခင္ပြန္းေလာင္းဟာ ေယာက္်ားတစ္ေယာက္နဲ႔ ႀကိဳက္ေနပါတယ္လို႔သိကတည္းက ... ကမ႓ာပ်က္သလိုခံစားခဲ့ရသူအေနနဲ႔ ... ေရနစ္သူအတြက္ ေကာက္ရိုးတစ္မ်ွင္ကို ဖမ္းဆြဲခဲ့ရံုပါ ...

တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ မဂၤလာရက္နီးလာၿပီ ... ဘယ္ေလာက္ေတာင္နီးလဲဆို သန္ဘက္ခါဟာ မဂၤလာပြဲပဲ ...

ဖိတ္စာေတြေဝၿပီးေနေပမဲ့ လိုအပ္ေနေသးတာက အခုထိ သြားမေရြးရေသးတဲ့ မဂၤလာလက္စြပ္ ...

" အသိဆိုင္ကိုပဲ သြားမယ္ေနာ္ ကိုခန္႔ ... "

" အင္းပါ "

သိပ္ခ်စ္လို႔ - သိပ်ချစ်လို့ ( Completed )Where stories live. Discover now