46

2.2K 222 27
                                    

For Zawgyi

ထြန္းထြန္းတစ္ေယာက္ ကားဂိတ္ကေန ေမႏွင္းနဲ႔ေဝဇင္းကို သြားႀကိဳလာၿပီး အေဆာင္ကိုပို႔ေပးၿပီးၿပီျဖစ္သည္ ...

သို႔ေသာ္ စေတြ့ကတည္းက စကားတစ္ခြန္းမေျပာပဲ တည္ၿငိမ္ျပတ္သားေနေသာ မ်က္ႏွာထားေၾကာင့္ ေမႏွင္းေရာေဝဇင္ပါ ဘာမွမေျပာျဖစ္ေသးေပ..

ေကာင္းေကာင္းမပါလာတာသိေပမဲ့  မေမးႏိုင္ေသး ...
သူတို႔ႏွစ္ေယာက္လံုးစိတ္ထဲမွာေတာ့ သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္ ရန္ျဖစ္ထားတာမ်ားလားဆိုၿပီး ေတြးေနမိသည္ ....

" အဝတ္အစားေတာက္ေတာက္ေျပာင္ေျပာင္မဟုတ္တဲ့ ပံုစံ ေျပာင္းဝတ္လာခဲ့ ငါတို႔သြားစရာရိွတယ္ "

ထိုထိုေသာစကားတစ္ခြန္းသာ ေျပာၿပီး ကားထဲမွာ ေက်ာက္ရုပ္တစ္ရုပ္လို ထိုင္က်န္ေနခဲ့သည္....

သူတို႔ႏွစ္ေယာက္လံုး ကားေပၚေရာက္တာနဲ႔ စကားတစ္ခြန္းထပ္မဆိုေတာ့ပဲ ထြန္းထြန္းက ကားေမာင္းထြက္လာေတာ့သည္...

သူတို႔ေရာက္ေနတဲ့ေနရာက မီးသၿဂိဳလ္စက္.... ထြန္းထြန္းက ကားေပၚကမဆင္းေသးေတာ့ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္လံုး ငုတ္တုတ္ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္နဲ႔ ဆက္ထိုင္ေနျဖစ္သည္...

ထြန္းထြန္းက ဘယ္ဘက္ပါးျပင္ကို လက္ဖဝါးနဲ႔ ခပ္ၾကမ္းၾကမ္း ပြတ္သုတ္လိုက္တာျမင္မွ ထြန္းထြန္းငိုေနတာ သူတို႔သတိထားမိေတာ့သည္ ...

" ထြန္းထြန္း "

ေရ႔ွခန္းေဘးခံုမွာ ထိုင္ေနတဲ့ ေဝဇင္က ထြန္းထြန္းလက္ေမာင္းကို ပုတ္လိုက္ေတာ့ အသံတို႔ပါ တအိအိထြက္လာသည္ ...

ထြန္းထြန္းက စိတ္ဓာတ္ႀကံ့ခိုင္းတယ္ ... သူတို႔ေလးေယာက္ထဲမွာ ထြန္းထြန္းက အေဖတစ္ေယာက္အစ္ကိုတစ္ေယာက္လို သူတို႔ကို ဂရုစိုက္ေပးတာေလ ....

ငိုဖို႔မေျပာနဲ႔ စိတ္အားေတာင္ငယ္တတ္တဲ့သူမဟုတ္ဘူး ... ဒီလိုလူက သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ေရ႔ွမွာ မ်က္ရည္ေတြစီးက်ေနၿပီး အသံတိတ္ငိုေနတာတဲ့လား ...

ေမႏွင္း မ်က္ႏွာတစ္ခ်က္ ပ်က္က်သြားတယ္ ...

" ထြန္းထြန္း ငါထင္ေနတာ မဟုတ္ဘူးလို႔ေျပာစမ္းပါ .... "

သိပ္ခ်စ္လို႔ - သိပ်ချစ်လို့ ( Completed )Where stories live. Discover now