11

3.5K 347 10
                                    

For Zawgi

(A/N zawgi font နဲ႔အရင္ေရးၿပီးမွ unicode နဲ႔ေရးထားတာကို တြဲတင္ပါတယ္ေနာ္ )

လက္ရွည္နဲ႔ေဘာင္းဘီရွည္တစ္ထည္ေကာက္စြပ္ၿပီးေတာ့ ပိုက္ဆံအိတ္ေကာက္ဆြဲထြက္လိုက္သည္ ..

အေဖာ္မပါတစ္ေယာက္တည္း Shopping ထြက္ရတာ နည္းနည္းေတာ့ အူေၾကာင္ေၾကာင္ႏိုင္ေပမဲ့ ဘယ္သူ႔ကိုမွမေခၚခဲ့တာ ေကာင္းတယ္ထင္တာပဲ ...

သူဝယ္မဲ့ပစၥည္းေတြက နည္းနည္းရယ္ရလို႔ ...

စိတ္ႀကိဳက္ အေမႊးနံ႔ကိုေမႊေနွာက္ရွာေပမဲ့ ဘာကိုမွစိတ္တိုင္းမက်...

ေနာက္ဆံုး သူသတိတစ္ခုရသြားတယ္ ...

စီနီယာက Lemon အနံ႔ႀကိဳက္တယ္ ... စီနီယာဆီက အၿမဲတမ္း Lemon အနံ႔သင္းပ်ံ့ပ်ံ့ေလးရတယ္ေလ ..

သူတစ္ခ်က္ၿပံဳးလိုက္တယ္ ...... lemon နဲ႔လုပ္တဲ့အလွကုန္ေတြ သူအကုန္ယူလိုက္တယ္ ...

Delivery ရိွတာေၾကာင့္ သူကိုင္သြားစရာမလိုဘူး...

သူေလ်ွာက္လာရင္းနဲ႔ မ်က္မွန္ေရာင္းတဲ့ဆိုင္ကိုေတြ့လိုက္တယ္ ... မ်က္မွန္ေတြသိပ္လွတယ္ ... စီနီယာနဲ႔ဆို သိပ္လိုက္မွာ ..

ပံုစံတူ Sunglass ႏွစ္ခု စိတ္ႀကိက္ေရြးထုတ္ၿပီးေတာ့ ဝယ္လိုက္တယ္ ..

သူတစ္ရက္ေလာက္ စီနီယာကိုတစ္ေနရာရာကို ခ်ိန္းၿပီး ဒီလက္ေဆာင္ေလးကိုေပးလိုက္မယ္ေလ .. စီနီယာႀကိဳက္ေလာက္မွာပါ...

သူကိုယ္တိုင္တစ္လက္တပ္လိုက္ၿပီးေတာ့ သူထြက္လိုက္တယ္ ..
တတိယ ေနရာက Hair & care saloon ပဲ ...

သူ႔အေနနဲ႔ အေသးစိတ္ ဂရုစိုက္မျွဖစ္မယ္ ...

သူ႔ကိုလက္လြတ္လိုက္ရရင္ လံုးဝေနာင္တရေစမဲ့အေျခအေနအထိ သူေျပာင္းလဲဖို႔လိုအပ္တယ္ ...

အနက္ေရာင္ဘိုေကေတြက ရွည္ၿပီး နားရြက္ဖံုးခ်င္ေနၿပီ ...

သူလိုခ်င္တဲ့အေနအထားရေအာင္ သူပံုသြင္းႏိုင္တဲ့အတြက္ သူေက်နပ္သြားတယ္ ...

စိတ္ႀကိဳက္ပံုစံသြင္းၿပီး ထြက္လာတဲ့ဆံပင္ေတြက ဆြဲဖြခ်င္စရာ ... အေရာင္တင္ၿပီး ေဆးသံုးထားတဲ့အတြက္ ဆံပင္ေတြက သိုးတစ္ေကာင္ရဲ့ ေခါင္းလို ႏူးညံ့အိစက္ေနတဲ့ အထိအေတြ့ကိုေပးမွာအမွန္ပဲ..

သိပ္ခ်စ္လို႔ - သိပ်ချစ်လို့ ( Completed )Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora