54

2K 204 9
                                    

For Zawgyi

" attachment ဟုတ္လား "

" အင္း အဲ့ဒါ သိပ္မေကာင္းဘူး "

မ်ကၼွန္ေအာက္က မ်က္လံုးေတြကို သူမျမင္ရေတာ့ အနည္းငယ္ေတာ့ စိတ္ထဲမွာ ကလိကလိျဖစ္ရသည္...

တစ္သက္လံုးမေကြးပါဘူးလို႔ ​ေႂကြးေၾကာ္လာသမ်ွ ဒီကေလးနဲ႔မွ စိတ္ယိုင္ခ်င္ေနတာေတာ့ ေသာ္ခန္႔ဝန္ခံသည္...

မထင္မွတ္ထားတဲ့ အျပဳအမူေတြနဲ႔ သူ႔ကို တစ္ခါတစ္ေလ စိတ္လႈပ္ရွားေစသည္ေလ ...

စကားနဲ႔ျဖစ္ေစ သူ႔ကိုတစ္ခါတစ္ေလ စိတ္ကသိကေအာင့္ ျဖစ္ရေလာက္ေအာင္ လုပ္တတ္ေသးတာမလား ....

" ၪီး "

" .... "

" ၪီး ဘာေတြ ေတြးေနတာလဲ "

သူ႔လကၼောင္းကို လာဆြဲကာ အနားကပ္လာပါေသာ AYO .... သူ႔မွာ သူ႔စိတ္နဲ႔သူမို႔ အလန္႔တၾကားနဲ႔ ေနာက္ဆုတ္ရသည္ ...

" ဘာမွမေတြးဘူး မင္းခြင့္ေတာင္းစရာရိွတယ္ဆို အဲ့ဒါ ျမန္ျမန္လုပ္ေလကြာ "

ဆိုဖာေပၚ ျပန္ထိုင္ေနပါေသာ AYO ေၾကာင့္ ေသာ္ခန္႔ပါ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္က ခံုေပၚဝင္ထိုင္လိုက္သည္ ...

အိမ္ထဲဝင္လာၾကေသာ လူႀကီးေတြက ေသာ္ခန္႔နဲ႔အတူပါလာေသာ လူစိမ္းကို ေတြ့ေတာ့ အနည္းငယ္စပ္စုခ်င္ေယာင္ၾကည့္သည္...

" သားေျပာစရာရိွလို႔ အကုန္လံုး လာထိုင္ေပးလို႔ရမလား "

မီးဖိုခန္းဘက္သြားရန္ ျပင္ေနေသာ ႏိုးႏိုး ကိုပါ လွမ္းေခၚရျပန္သည္..

" ႏိုးႏိုး ဒီမွာလာထိုင္ပါၪီး "

ႏိုးႏိုးကပါ လာထိုင္မွ ေသာ္ခန္႔လည္း စိတ္ကိုအရင္ျပင္ဆင္ရျပန္သည္ ... သူဘယ္ကစေျပာရမည္မွန္းမသိ ...

" သားပဲ ေျပာလိုက္ပါ့မယ္ "

သူေျပာရခက္ေနပံုကို AYO က ဝင္၍ ေျပာလာသည္...

" က်ေနာ့္နာမည္က AYO ပါ က်ေနာ့္ကို အႏၠယ္တို႔သိေအာင္မိတ္ဆက္ရရင္ ခုနတုန္းက အိမ္ကထြက္သြားတဲ့ ဘိုးေတာ္လိုမ်ိဳးပါ ... "

ဘိုးေတာ္လို ဆိုတဲ့ စကားအရ AYO အား မသၤကာေယာင္ စိုက္ၾကည့္​ေနၾကေသာ လူတစ္စုဟာ မ်က္လံုး​ေလးေတြ တလက္လက္ ျဖစ္လာသည္...

သိပ္ခ်စ္လို႔ - သိပ်ချစ်လို့ ( Completed )Onde histórias criam vida. Descubra agora