41

2.4K 228 9
                                    

For Zawgyi

( A/N တိုသြားတာသိပါတယ္ ... ညက်မွ ထပ္ေရးေပးမယ္ေနာ္ )

ဒီေန့က သင္တန္းသားအသစ္ေတြ ထပ္လက္ခံရမဲ့ေန့.... ေခါင္းေတြလည္းေျခာက္ေနၿပီ ... ဆရာေတြက မလာၾကဘူး ... လာဖို႔လည္မလိုဘူးေလ ... သူသာတာဝန္ခံဆရာမို႔လို႔လာရတာ...

သူစိတ္ရႈပ္ေနတယ္ ... မေန့က သူေဆးရံုမွာ ...

" ၪီးေဝ .. မင္းလား "

သူအသံတစ္ခု တိတိပပၾကားလိုက္တာပါ ... လံုးဝေသခ်ာတယ္ ..... ရင္းႏွီးေနတဲ့အသံ ... ဒါေပမဲ့ အဲ့အသံၾကားရကတည္းက နားႏွစ္ဖက္လံုး ေအးခဲေနခဲ့တာ ..

သူမေသခ်ာဘူး .. အဲ့ဒါက ေခြးေပါက္ေလးရဲ့အသံဆိုတာ သူမေသခ်ာဘူး .... ဒါေပမဲ့ တကယ္ဟုတ္တယ္လို႔လည္း ထင္ေနျပန္တယ္ .....

မျဖစ္ႏိုင္ဘူးေလ ေခြးေပါက္ေလးက မရိွေတာ့ဘူး ... သူနားၾကားမွားတာပဲျဖစ္မွာပါလို႔ ဘယ္ေလာက္ပဲေတြးေတြး သူ႔နားႏွစ္ဖက္လံုးက ေအးခဲေနတုန္းပဲ ..

သူတစ္ခန္းလံုးေဝ့ၾကည့္တယ္ ...

" ၪီးေဝ "

ဟုတ္ေသာ္ရိွ မဟုတ္ေသာ္ရိွ သူေခၚၾကည့္တယ္ ... အသံေတြ ထပ္မၾကားရေတာ့ေပမဲ့ သူ႔စိတ္ထဲမွာေတာ့တစ္မ်ိဳးႀကီးပဲ .... အခန္းထဲက ရာသီဥတုက အျပင္နဲ႔မတူပဲ ထိုင္းမိႈင္းေနသလိုပဲ ...

ေခတ္ေဟာင္းေဆးေရာင္စံုရုပ္ရွင္တစ္ကားကို ၾကည့္ေနရသလိုပဲ ..... သူ ကိုကို႔ကုတင္တစ္ပတ္ ပတ္ၾကည့္တယ္ ... ဘာမွမထူးျခားဘူးလို႔ ထင္ရေပမဲ့ ကိုကိုအိပ္ေနတဲ့ ဘယ္ဘက္ျခမ္းက ပိုေအးသလိုခံစားရတယ္ ..

လြတ္ေနတဲ့ေနရာမွာ သူထိုင္ၾကည့္တယ္ .. အိပ္ခင္းက မေနြးဘူး ... ေအးစက္ေနတယ္ ... သူတြန္႔ခနဲေတာင္ျဖစ္သြားတယ္ ...

" မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူးေလ "

သူကုတင္ကေနခြါၿပီး ကိုကို႔အတြက္ ခ်ိတ္ထားတဲ့ေဆးပုလင္းက ကုန္ေနၿပီမို႔ သူျဖဳတ္လိုက္တယ္ ...

ၿပီးေတာ့ ကိုကိုေအးေနမွာစိုးလို႔ သူေစာင္ေလးၿခံဳေပးေတာ့ သူ႔လက္ေတြ ေအးသြားသလိုပဲ ..

ေခါင္းအံုးေပၚ ေနသားမက် ျဖစ္ေနတဲ့ကိုကို႔ေခါင္းကို ေသခ်ာေနရာခ်ေပးခ်ိန္ သူ႔ညာဘက္လက္ထိပ္ေလးေတြ က်င္ခနဲျဖစ္သြားရတယ္...

သိပ္ခ်စ္လို႔ - သိပ်ချစ်လို့ ( Completed )Where stories live. Discover now