40

2.6K 251 9
                                    

For Zawgyi

အသက္ရႉစရာလည္းမလိုဘူး ... အစာစားစရာလည္းမလိုဘူး...

အဓိက သူေဆးေသာက္စရာလည္း ထပ္ၿပီးမလိုေတာ့ဘူး..

သူအခု ေမာင့္ရဲ့ေဘးမွာလွဲေနတယ္ ... ေမာင့္ကိုဖက္ထားလို႔ရတယ္ .... သူ႔လက္ေလးေတြက စစခ်င္းမွာ ေမာင့္ကိုဖက္လိုက္တိုင္း ထြင္းေဖာက္သြားတယ္ ...

သူထပ္ခါထပ္ခါအာရံုစိုက္လိုက္ေတာ့ ... အင္း ... အခု သူေမာင့္ကို ထိေတြ့လို႔ရလာတယ္ ...

ေမာင္က သူနဲ႔အတူတူလွဲေနရင္ မႏိုးထလာႏိုင္ဘူး ...

ေမာင္နဲ႔သူေျခတစ္လွမ္းကြာတာနဲ႔ ေမာင္ကႏိုးလာတတ္တယ္ ... ဘာလို႔လဲေတာ့သူမသိဘူးေပါ့ ...

သူေမာင့္အနားပိုတိုးၿပီး ဖက္ထားလိုက္တယ္ ...
သူ႔နဖူးနဲ႔ ေမာင့္ရဲ့နားက နားကပ္ေလးတို႔ ထိမိတဲ့အခ်ိန္မွာ ... သူ႔စိတ္ႀကီး ပိုၿပီး ဟာလာဟင္းလင္းျဖစ္သလို ခံစားလိုက္ရတယ္ ...

ရုတ္တရက္ သူ႔အျမင္အာရံုေတြေမွာင္သြားသလိုပဲ ....

" ၪီးေဝ "

ေခၚသံနဲ႔အတူ သူ႔အျမင္အာရံုေတြ ျပန္ၿပီး လင္းလက္လာတယ္ ... သူ႔မ်က္စိေရ႔ွမွာျမင္ေနရတာက ခရမ္းျပာေရာင္ လာဗင္ဒါ ပန္းခင္းႀကီး ...

သူ႔ခါးေပၚေရာက္လာတဲ့ လက္တစ္စံုနဲ႔အတူ သူေနြးေထြးမႈကို ခံစားလိုက္ရတယ္ ...

ဘယ္လိုလုပ္ျဖစ္ႏိုင္မွာလဲ ... သူကေသၿပီေလ ... ေနြးေထြးမႈ ေအးစက္မႈေတြကို ခံစားရတယ္တဲ့လား ...

သူ႔ေခါင္းကလိႈင္းတြန္႔ဆံပင္ေတြကို ႏွာေခါင္းေလးနဲ႔ထိုးေနတဲ့ လူတစ္ေယာက္ ...

သင္းပ်ံ့တဲ့ သံပုရာအနံ႔ ..

" ေမာင္ "

" ဘယ္ေတြေလ်ွာက္သြားေနတာလဲ ၪီးေဝရယ္ ... ေမာင္လိုက္ရွာေနတာ "

ေမာင္က သူ႔ကိုလိုက္ရွာေနတယ္....

" ၪီးေဝဘယ္မွမသြားပါဘူး ေမာင့္အနားမွာ အၿမဲရိွေနတာေလ "

ေပြ့ဖက္ထားတဲ့လက္ေတြက ပိုတင္းက်ပ္လာၿပီးေတာ့ ေမာင့္အသံက အက္ကြဲလာသလိုပဲ ..

" သူတို႔ကေျပာတယ္ "

" သူတို႔? "

" အင္း သူတို႔ကေျပာတယ္ ... ၪီးေဝက မရိွေတာ့ဘူးတဲ့ "

သိပ္ခ်စ္လို႔ - သိပ်ချစ်လို့ ( Completed )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora