55

2.4K 193 5
                                    

For Zawgyi

လႊတ္ၾကစမ္းပါ "

သူဘယ္ေလာက္ေအာ္ေနပါေစ သူ႔အသံကိုဘယ္သူမွမၾကားႏိုင္ဘူးဆိုတာ ၪီးေဝသတိျပဳမိသြားေလတယ္ ... သူ႔ပတ္ပတ္လည္က အရမ္းကို ပူေလာင္တယ္ ... ဟိုတစ္ခါ ထက္ ပိုၿပီးပူေလာင္တယ္ ...

" မင္းဘာလုပ္မိလိုက္လဲ သိလား "

" မသိဘူး လႊတ္ေပး ေမာင့္ဆီသြားမယ္ "

" မင္းကို လူ႔ေလာကထဲ ဝင္မစြက္ဖက္ဖို႔ အတန္တန္မွာခဲ့ရဲ့သားနဲ႔  ... "

" Reaper ေတြေရာက္လာေတာ့မလို႔ မင္းသိရဲ့လား "

ေငြေရာင္အလင္းတန္းေတြက သူ႔ကို သိုင္းခ်ည္ထားမွန္း သူသိလိုက္တယ္ ... သူရုန္းလို႔မရေတာ့ဘူး ... ၿပီးေတာ့ သူ႔အစြမ္းေတြ သံုးလို႔မရေတာ့ဘူး ...

" မင္းေၾကာင့္ Angel ေလး နာက်င္သြားၿပီ မင္းၾကည့္စမ္း "

ေစာေစာေလးက သူ႔အျမင္အာရံုေတြက ျမဴဖံုးေနသလိုပဲ ဘာကိုမွမျမင္ရဘူး ျဖစ္ေနတာ ... အမွန္ေတာ့ သူ႔ကိုမျမင္ႏိုင္ေအာင္လုပ္ထားတာပဲ ...

ကုတင္ေပၚမွာ လွဲေနတဲ့ ထိုဆယ္ေက်ာ္သက္ေကာင္ေလးဟာ အရင္သူနဲ႔ေတြ့စကလို လင္းလက္တဲ့ ကိုယ္ေယာင္ေတြ ေတာက္ေတာက္ပပရိွေနတာမ်ိဳးမေတြ့ရဘူး ... သိပ္ကိုေဖ်ာ့ေတာ့ေနတယ္ ...

ၿပီးေတာ့ အေနြးဓာတ္လည္းမခံစားရဘူး ...

" သူဘာျဖစ္သြားတာလဲ "

" မင္းကို ထိန္းခ်ဳပ္ရတာ သူ႔ရဲ့လုပ္ႏိုင္စြမ္းထက္ေက်ာ္သြားလို႔ သူပင္ပန္းသြားတာ "

" သူ ေသသြားမွာလား "

" မေသပါဘူး သူ႔ေဘးနားက လူသားကိုေတြ့လား "

" အင္း "

" အဲ့ဒီလူသားရိွေနရင္ သူမေသႏိုင္ဘူး ေမတၲာဓာတ္က သူ႔ကို ကုစားေပးႏိုင္တယ္ေလ "

" ​​ေဩာ္ "

ေလာကႀကီးမွာ လူသားတိုင္းက တစ္နည္းနည္းနဲ႔ အခ်စ္ခံေနရတာပါပဲ ...  သူကလြဲလို႔ ..

" မင္းဘာေတြေတြးေနမွန္း ငါတို႔သိတယ္ ... လူတိုင္းက ခ်စ္ျခင္းေမတၲာနဲ႔ ထိုက္တန္ပါတယ္ ... မင္းက အခ်စ္မခံရတာမဟုတ္ပါဘူး "

သိပ္ခ်စ္လို႔ - သိပ်ချစ်လို့ ( Completed )Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora