Side Story 2

1.8K 95 3
                                    

For Zawgi
" ဆရာ "

" ေျပာ ကိုေဝႏိုင္ "

" S1 မွာ ျပႆနာတစ္ခုရိွေနတယ္ "

" ဘာျဖစ္လို႔လဲ ကိုေဝႏိုင္ "

" အာ ဆရာသြားၾကည့္မွအဆင္ေျပမယ္ထင္တယ္ က်ေနာ္သြားရင္း ရွင္းျပပါ့မယ္ "

Priority သင္တန္းရဲ့တာဝန္ခံဆရာျဖစ္ေနတာက ေသာ္ခန္႔အတြက္ အင္မတန္တာဝန္ႀကီးသည္... တစ္ခုခုဆို ေသာ္ခန္႔ရဲ့ ေခါင္းေပၚပဲ တာဝန္ပံုလာတာျဖစ္သည္...

" ကဲေျပာပါၪီး "

" S1 က သင္တန္းသားအသစ္ေလးက သင္တန္းဆရာနဲ႔စကားမ်ားတာဆရာ "

" ဘယ္ကေနစျဖစ္တာလဲ "

" သင္တန္းဆရာက program တစ္ခုေရးခိုင္းတာဆရာ "

" ဘာလဲ အဲ့ကေလးက မေရးတာလား "

" အာ မဟုတ္ဘူး သူကေရးပါတယ္ ဒါေပမဲ့ဆရာလိုခ်င္တဲ့ပံုစံမဟုတ္ဘူး ဆရာကလက္မခံပဲ ျပန္ျပင္ဆြဲဖို႔ေျပာရာကေန စတာပါ "

အခန္းေတြကသိပ္မေဝးေတာ့ အခ်ိန္ေတာင္သိပ္မၾကာပဲေရာက္လာေလသည္...

ေတြ့ပါၿပီ ေဒါပြေနေသာ ဆရာေအာင္ႏိုင္ ... ဆရာေအာင္ႏိုင္က သူတို႔ေက်ာင္းရဲ့ အသက္အႀကီးဆံုးဆရာျဖစ္ၿပီး ေဒါသလည္းအင္မတန္ႀကီးသည္...

တစ္ခုခက္တာက သူသင္တဲ့အတိုင္းလိုက္မလုပ္ရင္ ေဒါသတႀကီးနဲ႔  ထိုေက်ာင္းသားကိုအျပစ္ေပးတတ္သည္...

" ဆရာ​ေအာင္ႏိုင္ "

" ဆရာေရာက္လာၿပီလား ေမာင္ေဝႏိုင္ ဘာလို႔ဆရာ့ကိုသြားေခၚလိုက္ရတာလဲ ဒီေလါက္ကေတာ့ ထိန္းႏိုင္ပါတယ္ "

" ကဲ ဘာျဖစ္တာလဲ "

သိထားၿပီးသားေပမဲ့ ထပ္ေမးလိုက္သည္ ... ဒါက ေက်ာင္းသားနဲ႔ဆရာ ပညာၿပိဳင္တိုင္း ျဖစ္ေနၾကဇာတ္လမ္းေလးပါပဲ ... ျဖစ္ေနၾကဇာတ္လမ္းကေန အနည္းငယ္ကြဲျပားသြားတာကေတာ့ တပည့္ျဖစ္သူက နာခံမႈမရိွပဲ တင္းခံေနျခင္းပဲ ျဖစ္ေလသည္ ....

" ဒီေက်ာင္းသားက သင္ၾကားမႈစနစ္ကိုလက္သင့္မခံပဲ အထြန္႔တက္လို႔ က်ေနာ္နည္းနည္းဆူေနတာပါ "

ဆရာေအာင္ႏိုင္ေျပာျပေလမွ ျပႆနာရွာတဲ့ ေက်ာင္းသားကိုျမင္လိုက္ရေတာ့သည္ ...

သိပ္ခ်စ္လို႔ - သိပ်ချစ်လို့ ( Completed )Where stories live. Discover now